گردباد کرم‌ها باعث تعجب کاربران فضای مجازی شد
کد خبر: ۲۰۸۱۳۸
تاریخ انتشار: 2021 April 04    -    ۱۵ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۰:۳۶
تصاویری از گردباد کرمها ساکنان محلی را وحشت زده کرد و کاربری در وصف این صحنه نوشت: شبیه یک فیلم ترسناک است.

تصاویری از گردباد کرمها ساکنان محلی را وحشت زده کرد و کاربری در وصف این صحنه نوشت: شبیه یک فیلم ترسناک است.

به نقل از بیزینس اینسایدر، یکی از ساکنان ایالت نیوجرسی آمریکا از پدیده عجیبی عکاسی کرده که در آن صدها کرم شبیه یک گردباد روی کف پیاده رو خیابان قرار گرفته‌اند.

گردباد کرم‌ها باعث تعجب کاربران فضای مجازی شد

تیفانی فیشر یکی از ساکنان شهر هوبوکن در این ایالت تصاویر مذکور را در فیس بوک و توئیتر به اشتراک گذاشت و نوشت: قبلاً همچنین چیزی ندیده بودم.

با این وجود برخی از کاربران درباره دلیل ایجاد رویداد مذکور کنجکاو بودند. کوین بات یکی از کارشناسان اکولوژی خاک در دانشگاه سنترال لانکشایر معتقد است دلیل ظهور انبوهی از کرم‌های خاکی در پیاده رو خیابان ترکیبی از باران‌های شدید و سطح سخت پیاده رو است. به طور خلاصه، احتمالاً کرم‌ها به دلیل باران فراوان به سطح زمین آمده‌اند و به دلیل سختی سطح نتوانسته‌اند سوراخی به داخل زمین حفر کنند. شکل ایجاد شده نیز احتمالاً به روند تخلیه آب مربوط است و ارتباطی با رفتار خاص کرم‌های خاکی ندارد.

کیانگ سو یو استاد بخش خاک، آب و آب و هوای دانشگاه مینه سوتا معتقد است دلیل ظهور کرم‌ها روی سطح زمین احتمالاً بارش بوده است. به عقیده او ارتعاشات ناشی از حفاری موش‌های کور سبب شده کرم‌های خاکی به سطح بیایند. اما شکل تندباد مانند آن مرموز است. انبوه کرم‌های خاکی زمانی ظاهر می‌شوند که یک تهدید محیط زیستی وجود داشته باشد. اما تصاویر ثبت شده اطلاعات کافی درباره شرایط محیطی را فراهم نمی‌کند.

انبوه کرم‌ها چند ساعت از پس از ثبت عکس از پیاده رو، ناپدید شدند.

اسپوتنیک

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار