آیا سیگنال جای واتساپ را می‌گیرد؟
کد خبر: ۲۰۸۱۱۴
تعداد نظرات: ۵ نظر
تاریخ انتشار: 2021 April 05    -    ۱۶ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۷:۳۰
...از سوی دیگر پیام رسان تلگرام با قابلیت عضویت در گروه‌هایی تا تعداد ۲۰۰ هزار نفر، از رشد فزاینده‌ای در این روز‌ها برخوردار بوده است، به گونه ای که شما می‌توانید در تلگرام گروه و دسته خود را بنا بر سلیقه انتخاب نموده و در آن عضو شوید.

آیا سیگنال جای واتساپ را می‌گیرد؟

اختصاصی «تابناک باتو» ـ سیگنال، تلگرام یا واتساپ کدام بر تخت پادشاهی خواهند نشست؟

این روز‌ها به دلیل به خطر افتادن حریم خصوصی در واتس‌اپ، مردم گزینه جدیدی به نام سیگنال را برای تماس‌های خود انتخاب نموده اند، که در پلتفرم آن نفر سوم اجازه سرکشی بدون اجازه را در مکالمات ندارد و پیام‌های رد و بدل شده به هیچ عنوان قابل ردگیری نیست؛ بنابراین، پیام رسان سیگنال، اخیراً رشد فزاینده‌ای داشته است.


شهرت بیشتر این پیام رسان به خاطر استقبال از سوی ایلان ماسک، صاحب و مدیر تسلا بوده است. از طرف دیگر نفوذ در حریم شخصی کاربران در واتس‌اپ و به اشتراک گذاشتن بعضی از اطلاعات شخصی کاربران در خانواده فیس‌بوک و اینستا به شرکت‌های تجاری، اکنون بسیاری از پیام رسان سیگنال برای ارتباطات خود بهره می‌گیرند.

آیا سیگنال جای واتساپ را می‌گیرد؟

آیا پیام رسان سیگنال برنده مسابقه دانلود بیشتر خواهد شد؟

طبق اطلاعات منتشره از سوی گلف نیوز، پیام رسان سیگنال اکنون بیشترین رشد را ـ در دنیا چه در میزان دانلود و چه در تعداد تماس‌های برقرار شده ـ از آن خود کرده است؛ اما در این میان استقبال از پیام‌رسان دیگری به نام تلگرام نیز این روز‌ها رشد زیادی داشته است.

درست است که پیام رسان تلگرام همچون واتس‌اپ و سیگنال، ویژگی‌های بسیار برتری ندارد، اما برای کسانی که سال‌ها از آن استفاده می‌کنند، سودمند بوده است. اکنون پیام رسان تلگرام در ردیف دوم دانلود در جهان قرار دارد، اما رده سوم را در استفاده نرم افزاری پیام رسان در جهان دارد.

واتس‌اپ در خطر است!

آیا سیگنال جای واتساپ را می‌گیرد؟

دلیل افزایش دانلود تلگرام یا سیگنال را در قوانین جدید حریم خصوصی ارائه شده از طرف واتس‌اپ می توان پیدا نمود، چون کاربران از ترس سوء استفاده‌های احتمالی از اطلاعات شخصی شان به سوی استفاده از پیام رسان سیگنال رفته‌اند، به همین دلیل شمار دانلود برنامه‌های پیام رسان سیگنال در درجه اول و تلگرام در همین موضوع نهفته است.

گفتنی است، پیام رسان سیگنال علاوه بر حفظ حریم خصوصی، قابلیت ویرایش عکس، پس زمینه تاریک ـ که آن را مدرن نشان می‌دهد ـ و نیز سرعت زیاد را دارد.

این پیام رسان همچنین تاکنون حدود ۵۰ میلیون دانلود از طریق پلی استور داشته و از سوی کاربران در قسمت رتبه بندی، چهار و نیم ستاره را از آن خود کرده است.


از سوی دیگر پیام رسان تلگرام با قابلیت عضویت در گروه‌هایی تا تعداد ۲۰۰ هزار نفر، از رشد فزاینده‌ای در این روز‌ها برخوردار بوده است، به گونه ای که شما می‌توانید در تلگرام گروه و دسته خود را بنا بر سلیقه انتخاب نموده و در آن عضو شوید.

به نظر شما کدام یک از این پیام رسان‌ها در آینده موفق‌تر خواهند بود؟

سیگنال تلگرام یا واتس‌اپ کدام یک از آنان تاج فرمانروایی بر پیام رسانان را بر سر خواهد گذاشت؟

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۶
2
11
سیگنال برنده است . ولی در ایران جزو پیام رسانان ممنوع است و بدون فیلتر شکن قابل استفاده نیست
کیارش
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۶
1
15
خدا رو شکر . 4 5 نفر در ایران برای همه تصمیم میگرند . هر چند که من تاکنون واتس آپ نصب نکرده ام و به صورت عادی با چند پروکسی همچنان از تلگرام استفاده میکنم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۶
0
7
هیچکدوم سرعت و توانایی های تلگرام رو ندارند
اون 4-5 نفری که برای 80 میلیون نفر تصمیم می گیرند یه کم به خواست اکثر مردم اهمیت بدن بد نیست
مردم هم دعا می کنند که خدا شفاشون بده
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۷
0
2
خبر جدید اینکه خود مالک واتساپ از سیگنال استفاده میکنه . مثل بعضی ها که میگن واکسن خارجی بده ولی خودشون همون اول میزنن
پیروز پوردلشاد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۰
0
0
فقط تلگرام
زیبا، جادار، مطمئن
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار