صحنه وحشتناک پیداشدن مار در ماشین لباسشویی+عکس
کد خبر: ۲۰۸۱۰۶
تاریخ انتشار: 2021 April 05    -    ۱۶ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۰
پیداشدن مار در ماشین لباسشویی موجب ترس و وحشت یک خانواده شد.
زن خانه دار اهل فلوریدا آمریکا که در حال شستن لباس در ماشین لباس شویی بود هرگز نمی‌دانست که با بازکردن درب ماشین صحنه‌ای عجیب انتظارش را می‌کشد. این زن که هویتش «آلیسون پرینگ» اعلام شده پس از باز کردن درب ماشین لباس شویی یک مار مرده را در داخل آن پیدا کرد.
 
خانم پرینگ و خانواده‌اش با دیدن این صحنه عجیب دچار ترس و وحشت شدند. این در حالی بود که این زن پس از روشن کردن ماشین به طرز کار غیرعادی آن کمی مشکوک شده بود. با این حال او اقدام به خاموش کردن ماشین نکرد و اجازه داد تا شستن لباس‌ها به پایان برسد. اما وقتی شستن لباس‌ها به پایان رسید این زن پس از بازکردن درب آن صحنه‌ای شوک آور را در مقابل خود مشاهده کرد. یک مار تقریبا بزرگ در حالی که در داخل ماشین لباس شویی آویزان بود در مقابل چشمان وی قرار گرفت.
 
پرینگ در این باره به یکی از رسانه‌های محلی گفت: «وقتی این مار را در داخل ماشین لباسشویی دیدم فرار کردم. به نظر می‌رسید مرده باشد، اما صحنه‌ای وحشتناک بود. شاید می‌توانست اتفاقی بدتر برای من رخ دهد، اما خوشحالم که مرده بود.»
 
انتشار این خبر در فضای مجازی با واکنش کاربران همراه بود و برخی از کاربران به این خانواده پیشنهاد دادند تا برای جلوگیری از وقوع حوادث مشابه در مقابل پنجره‌ها توری نصب کنند.
 
صحنه وحشتناک پیداشدن مار در ماشین لباسشویی+عکس
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار