سلبریتی‌هایی با حیوانات خانگی منحصر بفرد
کد خبر: ۲۰۷۸۲۸
تاریخ انتشار: 2021 April 06    -    ۱۷ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۰
در این مقاله قصد داریم باهم تعدادی از این سلبریتی‌ها را که با حیوان خانگی نامعمولشان نگاه‌های بیشتری را به خود جلب کرده‌اند، بشناسیم و درنهایت تصمیم بگیریم حیوان خانگی کدام سلبریتی خاص‌تر است.
سلبریتی‌هایی با حیوانات خانگی منحصر بفرد«تابناک با تو» - آدم‌های معروفی که باهم نامشان را مرور می‌کنیم، حیوانات خانگی عجیب و نامتعارفی دارند. حالا دیگر چند سالی می‌شود که با گسترش فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی، سرک کشیدن در زندگی افراد معروف کار راحت‌تری شده است. البته این نکته را هم باید گفت که بیشتر این سلبریتی‌ها از این توجه خشنود و راضی هستند و گاه حتی دست به کار‌هایی می‌زنند که بیشتر سر زبان‌ها بیفتند.
 
در این مقاله قصد داریم باهم تعدادی از این سلبریتی‌ها را که با حیوان خانگی نامعمولشان نگاه‌های بیشتری را به خود جلب کرده‌اند، بشناسیم و درنهایت تصمیم بگیریم حیوان خانگی کدام سلبریتی خاص‌تر است.
 
۱۰. باربرا استریسند و سگ‌های شبیه‌سازی شده
 
همانگونه که در عکس مشاهده می‌کنید باربرا استریسند در خانه‌اش از سه سگ به نام‌های فنی، وایولت و اسکارلت نگهداری می‌کند.
 
سلبریتی‌هایی با حیوانات خانگی منحصر بفرد
 
هرچند که احتمالا دارید به این فکر می‌کنید که قیافه این سگ‌ها کاملا شبیه هر سگ دیگری است، اما اینگونه نیست. قضیه از این قرار است که باربرا تا چند سال قبل سگی با همین قیافه به نام سامانتا داشت و هنگامی که آن سگ را از دست داد، به خاطر علاقه‌اش تلاش کرد تا از طریق شبیه‌سازی سامانتا را زنده کند.این خواننده معروف در مصاحبه‌ای با مجله ورایتی فاش کرد که برای تکنولوژی کلون و این سگ‌ها ۵۰ هزار دلار پرداخت کرده است.

۹. توری اسپلینگ و مرغش کوکو
 
شماره نه این لیست به بازیگر و ستاره برنامه‌های تلویزیونی، توری اسپلینگ و مرغ محبوبش کوکو اختصاص دارد. افرادی که توری را از نزدیک می‌شناسند، او و مرغش را جدانشدنی توصیف می‌کنند و ظاهرا توری و کوکو همیشه با هم هستند.
 
سلبریتی‌هایی با حیوانات خانگی منحصر بفرد
 
کوکو یک مرغ بانتام سیلکی است و آنطور که به نظر می‌رسد زندگی حسابی بر وفق مرادش می‌چرخد. توری اسپلینگ در برنامه US Weekly درباره حیوان خانگی‌اش می‌گوید: "من کوکو را مرغ جیبی صدا می‌کنم، چون عاشق این است که بغلش کنم و باهم به گردش برویم. تقریبا تمام همکاران من کوکو را می‌شناسند و او حسابی معروف است. "

۸. تایگا و ببر بنگالش
 
البته داستان تایگا و ببرش آخر خوشی ندارد. داستان از این قرار است که این رپرِ نامزد جایزه گرمی در صفحه اینستاگرامش حسابی با توله ببر بنگالش پز داده بود. همین موضوع باعث باز شدن پای مقام‌های رسمی به داستان شد و، چون بر اساس قانون کالیفرنیا نگهداری ببر ممنوع است، تایگا به اجبار از توله ببرش جدا شد.
 
سلبریتی‌هایی با حیوانات خانگی منحصر بفرد
 
در حال حاضر این ببر بنگال در یک مرکز نگهداری گربه‌سانان در کالیفرنیا نگهداری می‌شود و تایگا احتمالا به این فکر می‌کند که هر حرفی را نباید هرجایی زد.

۷. پاریس هیلتون و یک کینکاجو!
 
اگر یک نفر باشد که انتظار دیدن نامش در این لیست را داشته باشیم، آن یک نفر پاریس هیلتون است. سال‌ها قبل وقتی هنوز پاریس دختر محبوب هالیوود بود و تمام دوربین‌ها به سمت او می‌چرخید، او یک کینکاجو به نام بیبی لاو داشت. البته اگر پاریس هیلتون را اندکی بشناسید حتما می‌دانید که او عاشق توجه است.
 
سلبریتی‌هایی با حیوانات خانگی منحصر بفرد
 
به هر حال داستان پاریس و بیبی لاو هم پایان نسبتا تلخی دارد و، چون کینکاجو بر اساس قانون کالیفرنیا در لیست حیوانات ممنوعه قرار دارد، بیبی لاو درنهایت توسط مقام‌های رسمی مصادره شد.

۶. وانیلا آیس و یک عدد والارو
 
رابرت ون‌وینکل، رپری که همه او را با نام هنری‌اش یعنی وانیلا آیس می‌شناسند هم یک حیوان خانگی نامتعارف دارد. داستان وانیلا آیس و والارواش در سال ۲۰۰۴ حسابی سروصدا کرد. در آن زمان این والارو که ترکیبی از کانگورو و والابی است، از حیاط پشتی خانه فلوریدای وانیلا فرار کرد و حسابی همسایه‌هایش را شگفت‌زده کرد.
 
سلبریتی‌هایی با حیوانات خانگی منحصر بفرد
 
این والارو البته پس از آنکه پیاده‌روی‌اش را در حیاط همسایه‌ها انجام داد درنهایت توسط کنترل حیوانات به نزد صاحبش بازگردانده شد.

۵. آدری هیپبورن و یک گوزن کوچولو
 
شاید تا به امروز چشمتان به عکس‌های آدری هیپبورن و حیوان خانگی‌اش افتاده باشد. داستان آدری و این حیوان خانگی نامعمول به سال ۱۹۵۹ و فیلم عمارت‌های سبزرنگ (Green Mansions) برمی‌گردد.
 
سلبریتی‌هایی با حیوانات خانگی منحصر بفرد
 
قضیه از این قرار است که شخصیت آدری در این فیلم باید رابطه‌ای خوب با یک بچه گوزن می‌داشت و تربیت کننده حیواناتی که برای این فیلم از طرف استودیو استخدام شده بود پیشنهاد داد آدری مدتی با بچه گوزن زندگی کند تا بیشتر به هم عادت کنند.البته همانطور که می‌توانید حدس بزنید رابطه پیپین و آدری به چند روز زندگی با هم برای فیلم محدود نماند و آدری، پیپین را بعد از اتمام فیلم‌برداری با خود به خانه برد.

۴. نیکولاس کیج و اختاپوسش
 
نیکولاس کیج در بین هواداران هالیوود به شخصیتی معروف است که به هیچ‌وجه نمی‌توان مانع پول خرج کردنش شد. در همین سال‌ها نیکولاس کیج جمجمه یک دایناسور با ۷ میلیون سال قدمت و البته یک جزیره بیابانی خریداری کرده است.
 
سلبریتی‌هایی با حیوانات خانگی منحصر بفرد
 
 بازیگر گوست رایدر البته به حیوانات هم علاقه دارد و ابتدا دو کبرای زال خرید که البته بعد از مدتی به باغ‌وحش اهدایشان کرد و درنهایت ۱۵۰ هزار دلار هزینه کرد تا بتواند یک اختاپوس به عنوان حیوان خانگی داشته باشد.

۳. ریس ویتراسپون و الاغ‌های مینیاتوریش
 
ریس ویتراسپون از آن دست انسان‌هایی است که حسابی عاشق حیوانات و البته نگهداری از آن‌ها هستند. ریس در زمان نگارش مقاله در منزل شخصی‌اش از سه سگ، یک اسب، چند بز، چند خوک، چند مرغ و البته دو الاغ مینیاتوری نگه‌داری می‌کند.
 
سلبریتی‌هایی با حیوانات خانگی منحصر بفرد
 
این بازیگر الاغ‌هایش را هانکی و تانکی صدا می‌زند و در مصاحبه‌ای با مجله پیپل، هانکی و تانکی را بسیار مطیع و شیرین توصیف می‌کند.

۲. مارتا استوارت و طاووس‌هایش
 
مارتا استوارت یک فرد کارآفرین و صاحب چندین کسب و کار مختلف و البته یک شخصیت مشهور تلویزیونی است. برای آن‌هایی که مارتا استوارت را می‌شناسند احتمالا حدس زدن اینکه او در یک مزرعه زندگی می‌کند کار سختی نیست.
 
سلبریتی‌هایی با حیوانات خانگی منحصر بفرد
 
در این مزرعه مارتا مرغ، اردک، غاز، اسب، گربه و سگ نگه‌داری می‌کند و اگر همه این حیوانات کافی نیستند او ۱۷ طاووس هم دارد. مارتا ظاهرا به طاووس‌هایش علاقه ویژه‌ای دارد و مرتب درمورد آن‌ها در وبلاگش می‌نویسد.

۱. مایک تایسون کفترباز
 
این بوکسور افسانه‌ای سابق البته در حال حاضر سه ببر بنگال هم دارد، اما برای داستان رابطه مایک و کبوترهایش به کودکی سخت او بازمی‌گردد. جالب است بدانید حتی ورود مایک تایسون به عرصه بوکس هم به یک کبوتر مربوط می‌شود. داستان از این قرار است که یکی از هم‌محله‌ای‌های مایک تایسون که مرد بالغی بود یکی از کبوتر‌های مایک را جلوی او می‌کشد.
 
سلبریتی‌هایی با حیوانات خانگی منحصر بفرد
 
مایک ۱۰ ساله که کبوترش را بسیار دوست داشت با یک مشت از خجالت فرد حیوان‌آزار درمی‌آید و آن یک مشت دروازه ورزشکار شدن را برای تایسون می‌گشاید. مایک تایسون در حال حاضر ۷۰ کبوتر دارد.
 
برترین ها
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار