با این چیدمان متفاوت تر باشیم
کد خبر: ۲۰۷۸۰۹
تاریخ انتشار: 2021 April 01    -    ۱۲ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۱
اولین ترند جدید دکوراسیون امسال استفاده از رنگ‌های گرم در طراحی‌های دکوراسیون است و این کاملا متفاوت از رنگ‌هایی مانند خاکستری بوده که در گذشته شاهد ترند شدنشان در طراحی دکوراسیون‌های منزل بودیم. گمان می‌رود تا این رنگ‌های گرم رفته رفته به سوی رنگ‌های روشن‌تر بروند؛ که باعث می‌شود فضای خانه شما را گرم‌تر جلوه دهد.

جدیدترین های دکوراسیون منزل ۲۰۲۱(چگونه متفاوت تر باشیم؟؟)

جدیدترین های دکوراسیون منزل ۲۰۲۱(چگونه متفاوت تر باشیم؟؟)«تابناک با تو» - اولین ترند جدید دکوراسیون امسال استفاده از رنگ‌های گرم در طراحی‌های دکوراسیون می‌باشد و این کاملا متفاوت از رنگ‌هایی مانند خاکستری بوده که در گذشته شاهد ترند شدنشان در طراحی دکوراسیون‌های منزل بودیم.

گمان می‌رود تا این رنگ‌های گرم رفته رفته به صورت تدریجی به سوی رنگ‌های روشن‌تر بروند؛ که باعث می‌شود فضای خانه شما را گرم‌تر و راحت‌تر جلوه دهد.

اما این به آن معنا نیست که تمام دیوار‌ها را به رنگ‌های گرم دیزاین کنیم، این مسئله اصلا توصیه نمیشود. میتوان در انتخاب رنگ‌های سفید برای دکوراسیون خود از سفید‌هایی که مایل به رنگ‌های گرم‌تر هستند استفاده کنید تا این حس گرم به محیط دکوراسیون منزل شما منتقل گردد.

پس استفاده از رنگ‌های تیره در فضای شما باید کمتر شود، قرار بر این است که مقدار زیادی از فضای دکوراسیون ما را رنگ‌های روشن و گرم در بر بگیرد؛ که به طور ویژه میتوان از مبلمان چوبی مانند کنسول، میز تلویزیون، صندلی، ویترین‌ها و میز جلو مبلی‌های برنگ چوب و یا اکسسوری‌های رنگ روشن استفاده کنید.

کف فضای خود را با رنگ‌های روشن و گرم‌تر دیزاین کنید. زیرا قرار نیست که کف منزل خاکستری به نظر برسد، سعی در شاد کردن فضای دکوراسیون خود داشته باشید.

بدلیل مشکلات جدیدی که امسال گریبان گیر کل جهان شده خیلی از ما مجبور به ماندن در خانه‌ها و یا حتی دور کاری از منزل شده ایم؛

جدیدترین های دکوراسیون منزل ۲۰۲۱(چگونه متفاوت تر باشیم؟؟)

و یا حتی آموزش‌های مدرسه و دانشگاهی را از خانه دنبال می‌کنیم، پس با این حال نیاز به یکه دفتر کار احساس میشود. یکی دیگر از ترند‌های امسال طراحی دکوراسیون برای یک دفتر کار و یا یک فضای چند منظوره میباشد؛ که بخشی از فضای منزل شما را به یک دفتر کار اختصاصی تغییر کاربری میدهد.

شما در طراحی دکوراسیون اتاق کار خود میتوانید از وسایل بسیاری که دارید مانند کنسول‌ها و یا میز‌های آرایش استفاده کنید و یا حتی از فضای کمد‌های دیواری استفاده کنید.

قطعا فضا‌های بسیار دیگری وجود دارند که می‌توانند در دکوراسیون اتاق کار تان مورد استفاده قرار گیرد و فضای زیادی را اشغال نکند.

ترند‌های دکوراسیون آشپزخانه

در بخش طراحی‌های دکوراسیون جدید آشپزخانه، یک آشپزخانه تمام سفید به عنوان جدیدترین ترند‌های امسال قرار گرفته است. از کابینت‌های تمام طرح چوب که قبلا استفاده می‌شد، در طراحی‌های دکوراسیون خود استفاده نکنید.

میتوان از یک جزیره با طرح چوب و کابینت‌های سفید استفاده کنید؛ و یا کابینت‌های پایین را به طرح چوب و کابینت‌های متصل به دیوار را به رنگ سفید در دکوراسیون منزل خود طراحی کنید.

از طرح چوب با رنگ‌های گرم‌تر استفاده کنید. در استفاده از رنگ‌های گرم زیاده روی نکنید. از لوازم جانبی که شخصیت به دکوراسیون آشپزخانه شما می‌دهند استفاده کنید.

یکی دیگر از ترند‌های جدید برای آشپزخانه که باعث ایجاد شخصیت به دکوراسیون منزل شما می‌شود استفاده از کاشی‌های سفید مدرن با ظاهری رنگ و رو رفته بجای کاشی‌های طرح ساب وی در ترند امسال بسیار بچشم میخورد.

ترند اشکال گرد و طاق‌های نصرت

استفاده از اشکال و طاق‌های گرد در طراحی منزل از دیگر ترند‌های امسال میباشد در ترند‌های امسال همانطور که گفته شد بهره گیری از طاق‌های نصرت برای پنجره‌ها، درب‌ها و راه رو‌ها بسیار بچشم میخورد.

همچنین می‌توان برای شخصیت دادن به این طاق‌ها از اکسسوری نیز استفاده کنید. بکار گیری از مبلمان با اشکال گرد در طراحی‌های امسال نیز از جمله ترند‌های سال ۲۰۲۱ می‌باشد؛ که باعث خاص جلوه دادن فضای خانه تان و هیجان انگیز‌تر کردن دکوراسیون شما می‌شود.

در ترند‌های امسال استفاده از گوشه‌های تیز رایج نیست که خود این موضوع باعث متمایز شدن این نوع طراحی می‌شود.

بر خلاف گذشته که طراحی دکوراسیون جریان باز بسیار متداول بود، و سعی در حذف دیوار‌ها برای ایجاد یک فضای باز بودیم امسال بر خلاف گذشته به اضافه کردن دیوار‌هایی به محیط خود می‌کنیم.

فضای بسته به جای فضای باز

از آنجایی که بدلیل شرایط به وجود آمده امسال مجبوریم مدت بیشتری را در خانه باشیم به همین منظور نیاز به داشتن فضا‌های خصوصی برای خودمان هستیم، از این رو نیاز به دیوار و جدا کننده برای دکوراسیون خود خواهیم بود.

البته ایده فضای باز بسیار در طراحی‌ها توصیه می‌شود. اما به دلیل نیاز به یک اتاق کار و یا یک فضای چند منظوره قطعا جدا سازی و پارتیشن بندی منزل نیاز است.

یکی دیگر از ترنده‌ها امسال در طراحی دکوراسیون استفاده از روکش‌های طرح چوب برای دیوار هاست، بیشتر در سبک‌های طراحی کانتری مورد استفاده قرار میگیرد. بهرگیری از این روکش‌های چوبی باعث ایجاد جذابیت و شخصیت بسیاری به منزل شما می‌شود.

ترند شدن طراحی دکوراسیون حیاط

همان طور که قبلا هم گفته شده بدلیل این که بیشتر وقت ما در منزل سپری میشود بحث دکوراسیون فضای بیرونی نیز مطرح است. یکی از مشکلات ما در سال ۲۰۲۱ این است که نمیتوانیم به مسافرت برویم پس نیاز به مکانی هستیم تا بیرون را به فضای خانه خود بیاوریم میتوانیم یه محیط گرم صیمیمی در حیاط خانه خود یا تراس دیزاین کنیم حتی اگر فضای کافی ندارید با قرار دادن چند گل و گیاه سعی کنید طبیعت را به محل زندگی خود بیاورید.

در طراحی دکوراسیون خود از بافت‌های کدر و مات استفاده کنید، هیچ سطح صاف و درخشانی در دکوراسیون شما نباید بچشم بخورد از گیاهان نیز در طراحی‌های خود بهرگیری کنید بدلیل آنکه گفته شد در طراحی دکوراسیون امسال از رنگ‌های گرم بیشتر استفاده میشود بهتر است از گیاهان خشک شده که شامل طیف این رنگ‌ها هستند استفاده کرد

منبع: دورینو

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار