انتخاب بهترین رنگ‌بندی سال ۱۴۰۰ برای مبلمان منزل
کد خبر: ۲۰۷۷۳۷
تاریخ انتشار: 2021 April 02    -    ۱۳ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۱
دکوراسیون داخلی منزل شما تأثیرگذارتر به تصویر کشیده می‌شود اگر بر اساس رنگ بندی که هر سال در نظر گرفته می‌شود، این مهم دنبال شود. بنا بر اعلام چوبکده ایرانیان، با توجه به اینکه مبلمان اصلی‌ترین آیتم در این دکوراسیون به شمار می‌آید باید بگویم توجه به آیتم رنگی این محصول امر بسیار مهمی است که باید به جد مورد بررسی قرار بگیرد.

انتخاب بهترین رنگبندی سال ۱۴۰۰ برای مبلمان منزل

انتخاب بهترین رنگبندی سال ۱۴۰۰ برای مبلمان منزل«تابناک با تو» - دکوراسیون داخلی منزل شما تأثیرگذارتر به تصویر کشیده می‌شود اگر بر اساس رنگ بندی که هر سال در نظر گرفته می‌شود، این مهم دنبال شود.

بنابراعلام چوبکده ایرانیان، با توجه به اینکه مبلمان اصلی‌ترین آیتم در این دکوراسیون به شمار می‌آید باید بگویم توجه به آیتم رنگی این محصول امر بسیار مهمی است که باید به جد مورد بررسی قرار بگیرد.

اگر شما هم در رده طرفدار مد و دکوراسیون‌های داخلی لوکس هستید.

تمایل دارید بر اساس رنگ بندی‌های سال ایده پردازی‌های خود را به تصویر بکشید. به شما پیشنهاد می‌کنیم در ادامه با ما همراه باشید.

ما سعی بر آن داریم تا بهترین رنگ بندی‌های سال ۱۴۰۰ را در راستای دیزاین داخلی منزل با مبل راحتی، اسپرت، سلطنتی و کلاسیک و سایر نکاتی که در این راستا مورد نیاز است را با شما عزیزان در میان بگذاریم. پس ما را همراهی کنید تا با متدد‌های جدید برای یک دکوراسیون جدید هنرمندانه‌تر از هر زمان دیگری آشنا شوید.

خرید مبل با رنگ سال ۲۰۲۱ یا رنگ برگزیده ۱۴۰۰ کدام است؟

برای اینکه بتوانید دکوراسیون داخلی منزل خود را متناسب با رنگ سال به تصویر بکشید باید با تم‌های رنگی که در سال ۱۴۰۰ شناخته شده است بیشتر آشنا شوید. رنگی که با شروع سال نو میلادی به عنوان رنگ ترند سال شناخته می‌شود همان رنگی است که در کشور ما نیز برای نوروز مد نظر قرار داده می‌شود.

در سال جدید برای دومین سال است که دو رنگ مد نظر قرار داده شده است. رنگ طوسی و زرد درخشان از رنگ‌های برگزیده‌ای است که برای سال جدید مد نظر قرار داده شده است.

زرد درخشان به معنی امید به روز‌های روشن و رنگ طوسی به معنای ثبات و اطمینان است که دو حس را در بین مردم ترویج می‌دهد. ترکیب این دو رنگ با یک دیگر و استفاده از آن‌ها به تنهایی از پارامتر‌های است که برای چیدمان داخلی بسیار این روز‌ها به آن توجه می‌شود.

انتخاب بهترین رنگبندی سال ۱۴۰۰ برای مبلمان منزل

دکوراسیون منزل و رنگ سال ۱۴۰۰

برای اینکه تغییر دکوراسیون دهید نیازی نیست تمام آیتم‌های منزل خود را مجدداً خریداری کنید. همین که شما دو آیتم رنگی طوسی و زرد را برای ایده پردازی‌های خود مد نظر قرار بدهید کار شما سر و سامان خواهد گرفت. رنگ زرد یک رنگ گرم است و به عنوان یک رنگ قالب به راحتی تاثیرات خود را به رخ می‌کشد.

از همین رو شما با خرید یک اکسسوری با این تم رنگی می‌توانید تأثیر گذاری آن را شاهد باشید. یا اینکه یک کاغذ دیواری با این آیتم رنگی برای ستون‌ها مد نظر قرار دهید.

یا حتی استفاده کوسن‌های زرد رنگ سبب می‌شود شما نور درخشانی را در ایده پردازی‌های خود شاهد باشید. این تصویر سازی به صورت تک رنگ برای شما دنبال می‌شود؛ زیرا استفاده از رنگ طوسی که خود یک رنگ خنثی محسوب می‌شود برای پایه کار عموماً در نظر گرفته می‌شود.

انتخاب بهترین رنگبندی سال ۱۴۰۰ برای مبلمان منزل

مبلمان راحتی بر اساس تنالیته رنگ سال

همان طور که در طی متن اشاره شد رنگ سال طوسی و زرد درخشان است که با ترکیب بسیاری از رنگ‌ها ایده پردازی‌های منحصر به فردی را برای شما به تصویر می‌کشد.

زرد و طوسی

زرد و طوسی از آیتم‌های رنگی مهمی هستند که به سادگی در یک تضاد نا به هنجار جلوه بصری بی نظیری را فراهم می‌کنند. انتخاب رنگ زرد نور پردازی بهتری را در فضای منزل شما فراهم می‌کند؛ اما استفاده افراطی از آن هیچ جذابیتی نخواهد داشت و سبب بد جلوه دادن چیدمان شما می‌شود.

از همین رو توصیه می‌شود رنگ طوسی به عنوان رنگ زمینه در نظر گرفته شود و رنگ‌های حاشیه‌ای را با رنگ زرد مد نظر قرار داد. شما می‌توانید مبلمان خود را به رنگ طوسی تهیه کنید و کوسن‌های که به صورت راه راه با رنگ طوسی و زرد رنگ آمیزی شده است برای روی کاناپه مد نظر قرار دهید.

مشکی و زرد

بر اساس اصول فنگ شویی رنگ زرد به دلیل درخششی که با خود به همراه دارد با هر آیتم رنگی قابل ترکیب شدن را دارد. پس نیازی نیست که خود را برای انتخاب رنگ دوم خیلی محدود کنید. رنگ طوسی شما می‌تواند بسیار روشن باشد یا بسیار تیره که به طوسی زغالی نزدیک شود.

استفاده از رنگ زرد سبب می‌شود نور لازم برای ایده پردازی شما به نمایش گذاشته شود. بازهم توصیه ما به شود استفاده محدود از رنگ زرد است و هر چقدر این تم رنگی روشن‌تر و درخشان‌تر باشد شما را به ایده پردازی سال نزدیک‌تر می‌کند.

سفید و طوسی و زرد

در برخی مواقع به جای دو ترکیب رنگی شما می‌توانید سه آیتم رنگی را با یکدیگر ترکیب کنید. این رنگ‌ها در کنار رنگ‌های سال می‌تواند کاملا سلیقه‌ای در نظر گرفته شود. برای ایده پردازی به شما استفاده از رنگ سفید را توصیه می‌کنیم.

انتخاب بهترین رنگبندی سال ۱۴۰۰ برای مبلمان منزل

کلام آخر پیرامون انتخاب بهترین رنگبندی سال ۱۴۰۰

همان طور که در طی متن پیش رو مطالعه کردید رنگ سال زرد درخشان و طوسی است. دو رنگ متضاد با دو پیغام متفاوت که انرژی مثبت و نور امید را تداعی می‌کند. این مهم تنها به منظور بهره گرفتن شما از یک ایده پردازی مدرن در نظر گرفته شده و شما بر اساس سلیقه شخصی خود می‌توانید دست به ایده پردازی بزنید.

منبع: ایسنا

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار