علی ضیاء قافیه را به احسان علیخانی باخت
کد خبر: ۲۰۷۵
تاریخ انتشار: 2015 June 10    -    ۲۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۹:۱۵
با كنار رفتن برنامه امشب علي ضيا كه قرار بود ماه رمضان در كنار ماه عسل بر آنتن رسانه ملي جاي گيرد، عرصه براي يكه‌تازي ماه عسل و احسان عليخاني در شب‌هاي ماه مبارك رمضان مهيا شده است.
آنتن رمضاني رسانه ملي در كنار سريال‌هاي پرمخاطب چند سالي است كه ميزبان ويژه برنامه‌هايي است كه در «ماه عسل» احسان عليخاني پرمخاطب‌ترين اين برنامه‌ها تا به امروز بوده است. هرچند سال اولي كه عليخاني با برنامه ماه عسل بر آنتن ماه رمضاني شبكه سوم سيما جاي گرفت، كمتر كسي تصور اين اقبال را از سوي مخاطبان داشت، اما مدت زمان كوتاهي پس از آغاز برنامه به ناگاه آمارهاي مخاطبان رسانه ملي در ساعت پخش ماه عسل با تغيير چشمگيري روبه‌رو شد.

عليخاني و گروهش توانستند در ميان غم‌ها و غصه‌هاي مردم به دنبال ردپاهايي از اميد بگردند و با دعوت از اقشاري كه پيش از اين كمتر در برنامه‌هاي تلويزيوني حضور داشتند، موج تازه‌اي را در برنامه‌سازي‌هاي رسانه ملي كليد بزنند. ماه عسل اما به مدد اقبال مخاطبان، جاي پاي خود را در آنتن رمضاني شبكه سوم سيما ثابت كرد و هر با حضور ساله خود رنگ تازه‌اي بر آنتن رمضاني سيما زد. ماه عسل عليخاني، اما در كنار طرفداران پرو پا قرص، مخالفان سرسختي هم داشت؛ مخالفاني كه برنامه عليخاني را سوگواره‌اي براي مشكلات زندگي اين روزهاي مردم مي‌دانستند و به اين باور بودند كه ماه عسل در مشكلات اقتصادي و معيشتي اين روزهاي جامعه، باعث افزايش غم و غصه مردم مي‌شود و به اصطلاح مردم را ياد بدبختي‌ها و بدهكاري‌هايشان مي‌اندازد.

به هر روي اما انگار زور موافقان ماه عسل بيشتر از موج مخالفان بود و در نهايت ماه عسل حيات خود را در شبكه سوم سيما ادامه داد. در كنار ماه عسل اما هر ساله ويژه برنامه‌هاي رمضاني ديگري هم روي آنتن ديگر شبكه‌هاي تلويزيوني جاي مي‌گرفت كه البته در قياس با ميزان مخاطبان ماه عسل همواره در رتبه‌هاي دوم به بعد قرار داشت. شبكه اول سيما امسال براي آنتن رمضاني خود برنامه‌اي با نام امشب و با اجراي علي ضيا در نظر گرفته بود و براي آشنايي بيشتر مردم با اين برنامه از اواسط شعبان پخش آن را در آنتن ساعت 23 اين شبكه آغاز كرد.
انتقادات به دكور برنامه «امشب» در كنار عدم اقبال مخاطبان به اين برنامه باعث شد كه در نهايت برنامه علي ضيا پيش از آغاز ماه مبارك رمضان از كنداكتور شبكه اول سيما خداحافظي كند. با وجود كنار رفتن امشب علي ضيا، اين روزها تنها گزينه مطرح براي اجراي ويژه برنامه‌هاي رمضاني رسانه ملي احسان عليخاني است كه امسال بي‌رقيب‌تر از سال‌هاي گذشته راه آنتن رسانه ملي را در پيش گرفته است.

روزنامه جوان
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار