قتل مخالفان به شیوه صدام حسین هنوز هم طرفدار دارد
کد خبر: ۲۰۷۳۹۰
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: 2021 March 27    -    ۰۷ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۷:۳۰
این مرد معتقد بود که این جنین همان روح پدرش است که در بدن همسر وی تناسخ یافته است؛ اما پس از مدتی این بارداری با مشکلاتی مواجه شد و دکتر تشخیص به سقط جنین داد، ولی شوهر با این سقط‌جنین موافق نبود، زیرا فکر می کرد با سقط جنین پدر خویش را می کشد!

قتل مخالفان به شیوه صدام حسین هنوز هم طرفدار دارد

قتل مخالفان به شیوه صدام حسین هنوز هم طرفدار دارداختصاصی «تابناک باتو» ـ مردی هندی با الهام گرفتن از شیوه صدام حسین در قتل مخالفان خود، اقدام به قتل همسر و مادرزن خویش نمود.

پلیس محلی پایتخت هند در گزارشی تکان دهنده اعلام کرد: مردی با استفاده از " سم تالیم " زن و مادر زن خود را به قتل رسانده است.

بنا بر اخبار منتشره، مادر زن وی بر اثر مسمومیت کشته شده و همسر وی نیز در کماست.


قضیه اقدام به قتل زمانی مطرح شد که پدر زن وی با پلیس تماس گرفت و ادعا نمود که به داماد خود در قتل همسر و فرزندش مشکوک است.

پدر زن که داروساز همیوپاتی است، ادعا کرد، داماد وی از طریق ماهی مسموم اقدام به قتل کرده و خود و دو فرزندش این غذا را نخورده اند.

بعد از این گزارش، پزشکی قانونی با آزمایش بر روی خون مادر زن و همسر این مرد متوجه مقادیر بالای تالیوم شدند؛ تالیوم به شدت سمی است و در مرگ موش استفاده می‌شود.

گفتنی است، پلیس بعد از تجسس خانه مرد مظنون به قتل در لپ تاپ وی، مقاله‌هایی در مورد اینکه صدام حسین چگونه با استفاده از سموم شیمیایی مخالفان خود را به قتل می‌رساند، پیدا کرده است.

قتل مخالفان به شیوه صدام حسین هنوز هم طرفدار دارد

اما انگیزه قتل چه بود؟

تناسخ روح پدرشوهر در جنین همسر!

این مرد که ۳۷ سال دارد و در معاملات املاکی مشغول به کار است؛ اما قضیه دشمنی این داماد با مادرزن و همسرش از زمان بارداری مجدد همسر او آغاز شد.

همسر این مرد، درست کمی پس از فوت پدر شوهرش باردار شد.

این مرد معتقد بود که این جنین همان روح پدرش است که در بدن همسر وی تناسخ یافته است؛ اما پس از مدتی این بارداری با مشکلاتی مواجه شد و دکتر تشخیص به سقط جنین داد، ولی شوهر با این سقط‌جنین موافق نبود، زیرا فکر می کرد با سقط جنین پدر خویش را می کشد! اما همسر و خانواده وی اقدام به سقط جنین کردند. او به همین علت به دنبال انتقام برآمد و همسر و مادر زن خود را مسموم کرد.

گفتنی است این زوج از طریق IVF لقاح مصنوعی، دو فرزند داشتند.

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۷
1
11
قبل ازدواج مشاوره روانی هم بشه و هر بیماری ازدواج نکنه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۷
0
5
خدایا این همه آدم بیخود و دزد وقاتل وظالم وکلاه بردار و دورو و... میخواستی چکار؟ نمیشد یه چندمیلیون انسان درست حسابی خلق کنی تا تو آرامش زندگی کنن... به امید نابودی هرچی انسان نما بی وجدان وپست
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار