بزرگسالان بازیگوش روابط عاشقانه بهتری دارند
کد خبر: ۲۰۷۳۵۶
تاریخ انتشار: 2021 March 27    -    ۰۷ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۷
بازی و بازیگوشی نه تنها در کودکان بلکه در بزرگسالان نیز خصیصه‌ای ارزنده به حساب می‌آید. بزرگسالی که از این قریحه بهر‌ه‌مند است می‌تواند فضایی جذاب‌تر اطراف خود آفریده و زندگی عاشقانه‌تری را تجربه کند. مطابق نتایج یک مطالعه تحقیقاتی، بازیگوشی بزرگسان می‌تواند روابط عاشقانه را قابل اعتمادتر، بادوام‌تر و رضایت‌بخش‌تر سازد.

بزرگسالان بازیگوش روابط عاشقانه بهتری دارند

بزرگسالان بازیگوش روابط عاشقانه بهتری دارند«تابناک با تو» - بازی و بازیگوشی نه تنها در کودکان بلکه در بزرگسالان نیز خصیصه‌ای ارزنده به حساب می‌آید. بزرگسالی که از این قریحه بهر‌ه‌مند است می‌تواند فضایی جذاب‌تر اطراف خود آفریده و زندگی عاشقانه‌تری را تجربه کند.

مطابق نتایج یک مطالعه تحقیقاتی، بازیگوشی بزرگسان می‌تواند روابط عاشقانه را قابل اعتمادتر، بادوام‌تر و رضایت‌بخش‌تر سازد.

این مطالعه که در آن تیمی از پژوهشگران، از جمله کارشناسان آلمانی شرکت داشته‌اند و نتایج آن در یک مجله تخصصی روانشناسی به چاپ رسیده مجموعه‌ای از تحقیقات، تجارب و نظرسنجی‌های موجود در این زمینه را شامل می‌شود.

بر این اساس، بزرگسالان بازیگوش از این قابلیت برخوردارند که به فعالیت‌های روزمره خود رنگی دیگر بخشیده و آن‌ها را سرگرم‌کننده‌تر، چالش‌برانگیز‌تر و جالب‌تر سازند.

این افراد همچنین تمایل بیش‌تری به پیچیدگی، فعالیت‌ها، موضوعات و افراد غیرمعمول دارند. افراد بازیگوش معمولا از نظر دیگران آسا‌ن‌گیر، روشنفکر و تخس و شیطان به نظر می‌آیند.

بزرگسالان بازیگوش روابط عاشقانه بهتری دارند

رفتار‌های فرد بازیگوش، مانند تمایل او به متعجب کردن شریکش و اشتیاقی که در بازگویی وقایع و تجربیات مشترک یا به وجود آوردن تجربیات جدید نشان می‌دهد می‌تواند زندگی مشترک را جانی دیگر ببخشد.

طبق نظرسنجی‌های قبلی نیز مشخض شده که بازیگوشی ویژگی فردی مهمی، از جمله در انتخاب همسر و شریک زندگی به حساب می‌آید.

منبع: دویچه وله

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار