پس لرزه‌های یک اتهام جنجالی به مجری معروف
کد خبر: ۲۰۷۲۳۳
تاریخ انتشار: 2021 March 25    -    ۰۵ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۰
سری هجدهم برنامه الن از ۲۱ سپتامبر ۲۰۲۰ در حالی که آغاز شد که دی‌جنرس در همین برنامه برای اولین بار به این موضوع جنجالی پرداخت و از طرفداران برنامه عذرخواهی کرد. این قسمت، به عنوان اولین برنامه، بالاترین میزان بیننده در چهار سال گذشته را به خود اختصاص داد.
آمار تماشاگران شوی الن دی جنرس ریخت/ پس لرزه‌های یک اتهام جنجالی

پس لرزه‌های یک اتهام جنجالی به مجری معروف«تابناک با تو» به دنبال اتهامات مربوط به آزاردهنده بودن محیط کار در "شوی الن دی‌جنرس"، این برنامه بیش از یک میلیون نفر از بیننده‌های خود را از دست داده است.ادعاهای مربوط به وجود زورگویی و رفتار ناشایست در پشت صحنه این مجموعه پرطرفدار گفت‌وگوی روزانه، به جدا شدن سه تهیه‌کننده ارشد این برنامه در تابستان گذشته منجر شده است.

سری هجدهم برنامه الن از ۲۱ سپتامبر ۲۰۲۰ در حالی که آغاز شد که دی‌جنرس در همین برنامه برای اولین بار به این موضوع جنجالی پرداخت و از طرفداران برنامه عذرخواهی کرد. این قسمت، به عنوان اولین برنامه، بالاترین میزان بیننده در چهار سال گذشته را به خود اختصاص داد.

با این حال، بنا بر رتبه‌بندی گروه نیلسن، از آن پس تعداد بینندگان شوی الن دی جنرس، به میزان قابل‌توجهی کاهش یافته است.

بر اساس گزارش نیویورک تایمز، این برنامه در شش ماه گذشته به طور متوسط ​​۱.۵میلیون نفر بیننده داشته که از ۲.۶ میلیون نفر بیننده آن در مدت مشابه در سال گذشته، کمتر است.

ایندیپندنت نوشت این برنامه همچنین با کاهش ۳۸ درصدی در جمعیت گروه بینندگان اصلی خود (زنان زیر ۵۴ سال) روبه‌رو شده و براساس گزارش‌‌ها، نزدیک به ۲۰ درصد از درآمد تبلیغاتی خود را نیز از دست داده است. به این ترتیب برنامه الن از برنامه‌های زنده مشابه مانند "(اجرای) زنده: با کلی و رایان" و "دکتر فیل" که به ترتیب حدود ۲.۵ و ۲.۷ میلیون بیننده دارند به میزان قابل توجهی عقب افتاد. در نتیجه، این برنامه در حد برنامه‌های مجریانی مانند موری پوویچ، کلی کلارکسون و تامرون هال قرار گرفته است.

برنامه مسابقه دی‌جنرس به نام "بازیِ بازی‌های الن" هم تحت تاثیر این اتفاقات قرار گرفته ودر این فصل با کاهش ۳۲ درصدی بینندگان خود مواجه شده است.

با این حال، الن در ماه نوامبر جایزه برنامه گفت‌وگویی برگزیده‌ سال ۲۰۲۰ در بخش جوایز منتخب مردم را که برنده آن با رای طرفداران مشخص می‌شود، از آن خود کرد.

دیوید مک گوایر، قائم‌مقام شرکت تله‌پیکچرز در بیانیه‌ای که در اختیار نیویورک‌تایمز قرار گرفته، اعلام کرده است که این کاهش به دلیل شرایط ایجاد شده در پی همه‌گیری کرونا بوده است. او همچنین افزود که برنامه الن، "در این فصل همچنان یکی از سه نمایش برتر تلویزیونی با بالاترین میزان بیننده است".

وی در ادامه گفت: "پخش برنامه‌ها در کل پایین آمده و ویروس کرونا کار را برای تولیدکنندگان دشوار کرده است؛ اما مشتاقانه منتظر بازگرداندن مخاطبان به برنامه‌ زنده‌ خود و فصل نوزدهمی پر از تمام لحظات خنده‌دار و دلچسب هستیم؛ لحظاتی که برنامه الن را به یکی از باسابقه‌ترین و پربیننده‌ترین برنامه‌های تلویزیونی موفق در تاریخ تبدیل کرده است."

ایران آرت

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار