ماجرای تصاویر مشابه بایدن و کامالا هریس چیست؟
کد خبر: ۲۰۷۱۶۱
تاریخ انتشار: 2021 March 24    -    ۰۴ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۷:۳۱
شاید آن‌ها با تقلید از فیلم‌های حماسی مانند حرکت آهسته "آرماگدون " که در تلاش برای نجات کره زمین بود، می‌خواهند یادآور نجات مردم باشند؛ اما اگر هدف آن‌ها کپی برداری از این تصاویر قهرمانانه باشد، بازتاب آن در فضای مجازی درست برعکس بوده و مورد استهزای مردم و کاربران قرار گرفته اند.

ماجرای تصاویر مشابه بایدن و کامالا هریس چیست؟

ماجرای تصاویر مشابه بایدن و کامالا هریس چیست؟اختصاصی «تابناک باتو» ـ رئیس جمهوری امریکا مکررا ویدیو‌هایی از حرکت آهسته شده قدم زدن خود در حساب کاربری اش به اشتراک می‌گذارد.

اما چرا راه رفتن جو بایدن در جا‌های مختلف در فیلم آهسته می شود؟

او در حساب کاربری خود در توییتر، یکی پس از دیگری ویدیو‌هایی را به نمایش می‌گذارد که در آن حرکت وی آهسته شده و نرم نرمک راه می‌رود.

مثلاً در تاریخ ۲۷ ژانویه او فیلمی را از خود و هریس به نمایش گذاشت که در فیلم راه رفتن او با معاونش آهسته شده و همچنین در ۵ فوریه به آهستگی در وزارت امور خارجه راه می رود. همینطور در ۵ مارس با چند کتاب در دست حرکت راه رفتن وی آرام فیلمبرداری می‌شود و در ۱۲ ماه مارس، در حالی که با فردی که در پشت دوربین فیلمبرداری است، در حال احوالپرسی این فیلم آرام و کند می‌شود و... مواردی این چنینی!

کامالا هریس نیز همینطور. او هم با انتشار تصاویر آهسته شده در کنار رئیس جمهور، ویدیو‌های مشابهی را به اشتراک می‌گذارد. ویدیو‌هایی که او را در حال قدم زدن آن هم به آهستگی نشان می‌دهد.

اسلوموشن بایدن و کامالا هریس!

او به تازگی و با اشتراک گذاشتن یکی از این فیلم‌ها نوشته است: هفته‌های پرکاری بود. آماده برای هفته آینده.

اما چرا تصویر آهسته؟ دلیل این همه پیاده روی چیست؟

شاید آن‌ها با تقلید از فیلم‌های حماسی مانند حرکت آهسته "آرماگدون " که در تلاش برای نجات کره زمین بود، می‌خواهند یادآور نجات مردم باشند؛ اما اگر هدف آن‌ها کپی برداری از این تصاویر قهرمانانه باشد، بازتاب آن در فضای مجازی درست برعکس بوده و مورد استهزای مردم و کاربران قرار گرفته اند.

به طور مثال کاربری در حساب توییتر خود نوشته: این مرد همه جا می رود، غیر از دفتر کارش تا وام دانشجویی را لغو کند.

دیگری نوشته: نکنه با این طور راه رفتن می‌خواهی انفجار پشت سرت را نادیده بگیری و دیگری هم نوشته: خدای بزرگ مسخره‌بازی بس است. این حرکت آهسته‌ها را متوقف کنید.

اما با در نظر گرفتن اینکه بایدن و هریس در امریکا محبوبیت کمی دارند، انتشار این تصاویر برای چیست؟

استاد ارتباطات در دانشگاه ایلینوی می‌گوید: در حالت کلی، عکس و ویدیو‌ها مثالی از عملکرد ریاست جمهوری هستند.

ماجرای تصاویر آهسته از راه رفتن کامالا هریس و بایدن چیست؟

این فیلم‌ها برای تمامی روسای جمهور بسیار مهم بوده اند، اما برای بایدن مهمتر است.

آن‌ها با ارائه این فیلم‌ها می‌خواهند که شکوه و پیگیری فعالیت‌های ریاست جمهوری خود را به نمایش بگذارند و حضور هریس به عنوان همکار دائمی وی در این فیلم‌ها متذکر این موضوع است که خانم هریس واقعاً در هر قدم همراه و در کنار بایدن است. او در تصمیم گیری‌ها به ریاست جمهوری کمک می‌کند و عضو مهمی از تیم ریاست جمهوری است.

شاید این بهترین توضیح فیلم‌های راه رفتن آن‌ها در کنار هم باشد.

اما هدف تصویر آهسته چیست؟

این قدم‌های آهسته به نظر چیز جدیدی می‌آیند. تصویر آهسته شده قدم زدن آن‌ها، حکایت از آمادگی شان است و قدرت ابر قهرمانی را تداعی می‌نماید.

حتماً هدفی پشت این تصاویر آهسته قدم زدن‌ها وجود دارد. می‌دانیم که فیلم‌های ابرقهرمانی در ذهن عامه مردم نفوذ دارد. شاید آن‌ها به عمد از این تصاویر برای قدرت ابر قهرمانی بایدن و تیم او استفاده می‌کنند!

اما کاربری به تمسخر، توصیف متفاوتی برای فیلم آهسته شده از قدم زدن‌های بایدن دارد و نوشته: این تصاویر در واقع راه رفتن سریع بایدن است!

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار