علائم اصلی لخته شدن خون، که اغلب آن‌ها را نادیده می‌گیرند
کد خبر: ۲۰۷۱۴۱
تاریخ انتشار: 2021 March 28    -    ۰۸ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۱
علائم واضح لخته شدن خون نامگذاری شده است. پزشکان توصیه می‌کنند به پا‌های خود توجه کنید. گروهی از متخصصان قلب و عروق از انگلیس، در طول کار علمی خود، علائم اصلی لخته شدن خون، ترومبوز را شناسایی کرده اند، که مردم اغلب آن‌ها را نادیده می‌گیرند؛ بنابراین، لیست آن‌ها شامل ورم پا است.

علائم اصلی لخته شدن خون، که مردم اغلب آن‌ها را نادیده می‌گیرند

علائم اصلی لخته شدن خون، که مردم اغلب آن‌ها را نادیده می‌گیرند«تابناک با تو» - علائم واضح لخته شدن خون نامگذاری شده است. پزشکان توصیه می‌کنند به پا‌های خود توجه کنید. گروهی از متخصصان قلب و عروق از انگلیس، در طول کار علمی خود، علائم اصلی لخته شدن خون، ترومبوز را شناسایی کرده اند، که مردم اغلب آن‌ها را نادیده می‌گیرند؛ بنابراین، لیست آن‌ها شامل ورم پا است. به گفته متخصصان قلب، در بیشتر موارد تشکیل لخته خون دقیقاً در اندام تحتانی اتفاق می‌افتد؛ بنابراین، اگر پا‌ها شروع به تورم کردند، پوست دچار خارش و مایل به قرمز یا سیانوتیک شد، پس لازم است معاینه را به تعویق نیندازید.

اگر پا‌ها نیز شروع به آزار و اذیت کنند، بسیار خطرناک است، اغلب اسپاسم در قسمت پایین ساق پا احساس می‌شود، زیرا در بیشتر موارد لخته‌های خون در آنجا تشکیل می‌شود.

یک دلیل برای تماس با آمبولانس: اگر تنگی نفس به علائم ذکر شده در بالا اضافه شود، نفس کشیدن دشوار می‌شود، درد در قفسه سینه وجود دارد و سر گیجه اضافه شده است. این ممکن است به این معنی باشد که لخته خون از بین رفته و به ریه‌ها رفته است و کشنده است.

منبع: سیارک

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار