اتفاق عجیب برای بازیگر برنده اسکار
کد خبر: ۲۰۶۷۲۸
تاریخ انتشار: 2021 March 18    -    ۲۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۰
آخرین بار چنین اتفاقی در سال ۱۹۸۴ رقم خورده بود وقتی که «ایمی اروینگ» برای بازی در فیلم «ینتل» نامزد اسکار و «تمشک طلایی» شد. در سال ۲۰۰۹ «سندرا بولاک» برای بازی در «همه چیز در مورد استیو» (All About Steve) نامزد «تمشک طلایی» شد.

اتفاق عجیب برای بازیگر برنده اسکار«تابناک با تو» -جایزه سالانه «تمشک طلایی» به بدترین فیلم‌ها و بازیگران اهدا می‌شود و به تعبیری نقطه‌ی مقابل اسکار است. دوشنبه این هفته «گلن کلوز» برای بازی در فیلم «مرثیه هیل‌بیلی» نامزدی اسکار بهترین بازیگر زن نقش مکمل را دریافت کرد، اما چند روز پیش‌تر برای همین نقش نامزد «تمشک طلایی» بدترین بازیگری شد.

 

اتفاق عجیب برای بازیگر برنده اسکار

در «مرثیه هیل‌بیلی» که از رمان پرفروش «جی‌دی ونس» اقتباس شده، کلوس نقش مادربزرگی به نام «ماما» را بازی می‌کند که باید نوه‌اش را پس از اعتیاد پیدا کردن مادرش بزرگ کند. کلوس نامزدی «تمشک طلایی» بدترین بازیگر زن نقش مکمل را برای این نقش دریافت کرده و در این رقابت بازیگرانی، چون «کریستن ویگ» برای «زن شگفت‌انگیز ۱۹۸۴»، «مگی کیو» و «لوسی هیل» برای «جزیره خیال» (Fantasy Island) و «مدی زایگلر» برای «میوزیک» (Music) را در مقابل دارد.

اما در رقابت اسکار، کلوس «الیویا کولمن» در «پدر»، «یو-جونگ یون» در «میناری»، «آماندا سایفرید» در «منک» و «ماریا باکالووا» در «بورات ۲» را در برابر دارد.

آخرین بار چنین اتفاقی در سال ۱۹۸۴ رقم خورده بود وقتی که «ایمی اروینگ» برای بازی در فیلم «ینتل» نامزد اسکار و «تمشک طلایی» شد. در سال ۲۰۰۹ «سندرا بولاک» برای بازی در «همه چیز در مورد استیو» (All About Steve) نامزد «تمشک طلایی» شد و چند روز بعد با «نقطه کور» نامزدی اسکار را کسب کرد. در سال ۲۰۱۸ نیز «ملیسا مک‌کارتی» برای بازی در فیلم «مرا خواهی بخشید؟» نامزد اسکار، و به لطف بازی در فیلم‌های «پایه‌ی مهمانی» و «قتل‌های هپی‌تایمز» نامزد «تمشک طلایی» شد.

جوایز «تمشک طلایی» ۲۴ آوریل ۲۰۲۱ و جوایز اسکار دو روز بعد اهدا خواهند شد.

30نما

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار