ماسک های چاق کننده طبیعی صورت با تاثیر شگفت انگیز
کد خبر: ۲۰۶۵۶۳
تاریخ انتشار: 2021 March 19    -    ۲۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۱
لاغر بودن صورت از جمله مشکلات بسیار شایع در بین اکثر افراد می باشد که به منظور چاق شدن صورت روش های مختلفی را امتحان کرده اند اما به نتیجه نرسیده اند در صورتی که با چند ماسک چاق کننده صورت که در این مقاله با آن ها آشنا خواهید شد می توانید صوررتی پر با گونه های برجسته داشته باشید.

معرفی چند ماسک چاق کننده صورت طبیعی با تاثیر شگفت انگیز«تابناک با تو» - لاغر بودن صورت از جمله مشکلات بسیار شایع در بین اکثر افراد می باشد که به منظور چاق شدن صورت روش های مختلفی را امتحان کرده اند اما به نتیجه نرسیده اند در صورتی که با چند ماسک چاق کننده صورت که در این مقاله با آن ها آشنا خواهید شد می توانید صوررتی پر با گونه های برجسته داشته باشید.

امروزه بسیاری از افراد از داشتن صورت لاغر و استخوانی خود رنج می برند و همانطور که می دانید صورت لاغر فرد را خسته و بی حال نشان می دهد در صورتی که صورت پر و گونه های برجسته فرد را شاداب و جوان نشان می دهد اما، کمتر کسی پیدا می شود که لاغر شدن صورت را تجربه نکرده باشد به همین خاطر در ادامه مطلب شما عزیزان را با چند ماسک چاق کننده صورت آشنا خواهیم کرد.

معرفی چند ماسک چاق کننده صورت طبیعی با تاثیر شگفت انگیز

اگر شما نیز برای داشتن صورتی پر و چاق روش های مختلفی را امتحان کرده اید اما به نتیجه نرسیده اید بهتر است تا پایان مطلب همراه ما باشید تا صورتی پر با گونه های برجسته داشته باشید.

معرفی چند ماسک چاق کننده صورت

روش های مختلفی مانند : تزریق چربی و ژل به منظور چاق شدن گونه و صورت وجود دارد که به دلیل ترس از عوارض و همچنین هزینه های سنگینی که دارند بسیاری از افراد از انجام این روش ها خودداری می کنند، در صورتی که می توان با روش های طبیعی و خانگی نیز صورت پر و زیبایی داشته باشید که در ادامه چند ماسک چاق کننده صورت را به شما دوستان معرفی می کنیم.

ماسک سیب زمینی و گلاب :

با این ماسک طبیعی می توانید از شر لاغری صورت تان خلاص شوید و صورتی پر با گونه های برجسته داشته باشید بنابراین، سیب زمینی را رنده کرده و به آن گلاب بیفزایید تا حالت خمیری شود و در صورتی که پوست تان چرب است چند قطره آب لیمو به آن بیفزایید و اگر دارای پوست خشکی هستید مقداری عسل به این ماسک اضافه کنید سپس ماسک به دست آمده را بر روی پوست تمیز به مدت بیست دقیقه بگذارید و در نهایت پوست تان را با آب سرد بشویید.

معرفی چند ماسک چاق کننده صورت طبیعی با تاثیر شگفت انگیز

ماسک عسل :

از دیگر ماسک های مناسب جهت چاق شدن صورت ماسک عسل می باشد که می توان یک قاشق چای خوری عسل را با یک قاشق چای خوری پاپایا خرد شده ترکیب کرده و بر روی گونه هایتان بمالید و بعد از زمان ده دقیقه پوست تان را با آب بشویید، جهت رسیدن به نتیجه دلخواه هفته ای دو تا سه بار از این روش کمک بگیرید.

ماسک خیار :

خیار خواص شکفت انگیزی برای پوست دارد و به عنوان یک آبرسان و مرطوب کننده پوست به شمار می رود و از پیری پوست نیز جلوگیری می کنند همچنین، برای چاق شدن صورت نیز گزینه بسیار مناسبی است از این رو، یک عدد خیار متوسط را رنده کرده سپس به آن یک قاشق گلاب بیفزایید و بعد از مخلوط کردن مواد اجازه دهید ماسک به مدت سی دقیقه بر روی پوست تان بماند و با آب سرد بشویید و یا می توانید آب یک عدد خیار را با دو قاشق چای خوری ماست مخلوط کرده و بر روی پوست بمالید و پس از زمان بیست دقیقه با آب خنک بشویید.

معرفی چند ماسک چاق کننده صورت طبیعی با تاثیر شگفت انگیز

ماسک سیب :

سیب دارای مقادیر فراوانی الاستین، کلاژن و آنتی اکسیدان است که کمک زیادی به پر شدن صورت می کند و همچنین پوست را نرم و بدون چروک خواهد کرد فقط کافی است، نصف یک عدد سیب را بعد از پوست گرفتن داخل دستگاه خرد کن گذاشته و بعد به آن پنج تا شش قاشق چای خوری شیر سرد و دو قاشق غذا خوری عسل بیفزایید و اجازه دهید مواد به خوبی با هم ترکیب شوند سپس ترکیب به دست آمده را بر روی پوست تان بمالید و برای ده تا پانزده دقیقه به شکل دورانی بر روی گونه هایتان ماساژ داده و در پایان با آب خنک بشویید، هفته ای یک بار از این ماسک کمک بگیرید.

ماسک آلوئه ورا :

استفاده از آلوئه ورا یک روش عالی و مناسب برای درمان لاغری صورت می باشد و همچنین کمک زیادی به افزایش قابلیت ارتجاعی پوست و کاهش التهاب می کند بنابراین، کمی از ژل آلوئه ورا بر روی گونه ها و صورت تان بمالید و به شکل دورانی آن را ماساژ دهید سپس اجازه دهید به مدت سی تا شصت دقیقه بر روی پوست تان بماند و بعد آن را بشویید.

معرفی چند ماسک چاق کننده صورت طبیعی با تاثیر شگفت انگیز

گلیسرین و گلاب :

مخلوط این دو ماده با آبرسانی به صورت یک ماسک عالی برای چاق کننده صورت می باشد می توانید، گلاب و گلیسرین را با هم ترکیب کرده و پیش از خوابیدن بر روی پوست تان مالیده سپس صبح روز بعد با آب گرم پوست تان را بشویید، جهت رسیدن به نتیجه دلخواه هر شب از این روش استفاده کنید تا صورت پر با گونه های برجسته داشته باشید.

ماسک تخم شنبلیله :

تخم شنبلیله دارای ویتامین و آنتی اکسیدان هایی می باشدکه از دیگر ماسک های چاق کننده صورت محسوب می شود می توانید یک قاشق چای خوری پودر تخم شنبلیله را با آب مخلوط کرده سپس خمیر حاصل را بر روی گونه ها و صورت مالیده و بعد از ماساژ دادن اجازه دهید به مدت ده تا پانزده دقیقه بماند و در نهایت با آب گرم بشویید، از این روش روزی دو تا سه بار کمک بگیرید تا به نتیجه دلخواه تان برسید.

معرفی چند ماسک چاق کننده صورت طبیعی با تاثیر شگفت انگیز

ماسک پودر جوانه گندم :

جوانه گندم دارای ویتامین E و آنتی اکسیدان است که به عنوان یک راهکار عالی برای چاق شدن صورت و جوان سازی پوست به شما می رود، از این رو یک قاشق غذا خوری پودر جوانه گندم را با دو قاشق چای خوری روغن زیتون و نصف یک عدد موز له شده مخلوط کرده سپس بر روی صورت تان مالیده و بعد از زمان نیم ساعت با آب گرم شست و شو دهید.

ماسک روغن زیتون :

روغن زیتون به دلیل داشتن اسیدهای چرب سالم کمک شگفت انگیزی به چاق شدن گونه ها و صورت تان خواهد کرد از این رو، هر روز یک قاشق چای خوری از این روغن را بر روی صورت و گونه به آرامی ماساژ داده و اجازه دهید به مدت پنج تا ده دقیقه بماند و در نهایت با آب گرم بشویید.

معرفی چند ماسک چاق کننده صورت طبیعی با تاثیر شگفت انگیز

ماسک شی باتر :

شی باتر از دیگر روش های مفید و مناسب برای داشتن صورتی پر با گونه های برجسته است زیرا، دارای مقادیر فراوانی ویتامین E است بنابراین مقداری از شی باتر را بر روی گونه و صورت تان به مدت پانزده دقیقه ماساژ دهید و با آب گرم بشویید، هفته ای سه تا چهار بار از این روش کمک بگیرید و یا می توانید یک فنجان شی باتر را با سه چهارم فنجان شکر مخلوط کرده و به منظور منجمد شدن داخل یخچال بگذارید سپس کمی از آن را برداشته و بر روی صورت تان به مدت پنج دقیقه ماساژ دهید و بعد از زمان ده دقیقه با آب گرم بشویید، هر روز از این روش استفاده نمایید.

ماسک گل رس :

یکی دیگر از بهترین ماسک های چاق شدن صورت گل رس یا خاک رس است که با گلاب تاثیر شگفت انگیزی در چاقی صورت خواهد داشت، یک قاشق غذا خوری گل رس را با یک قاشق مربا خوری گلاب مخلوط کرده سپس خمیر به دست آمده از آن را بر روی صورت بمالید و بعد از زمان پانزده دقیقه با آب سرد بشویید، هر روز از این روش استفاده نمایید.

معرفی چند ماسک چاق کننده صورت طبیعی با تاثیر شگفت انگیز

نکاتی در رابطه با چاق شدن صورت

۱. پیش از استفاده از ماسک بر روی پوست به منظور اطمینان از حساسیت نداشتن به آن ابتدا کمی از آن را بر روی پوست بازو امتحان کرده و در صورتی که سبب بروز جوش، قرمز شدن و…شد از آن پرهیز کنید.

۲. از کشیدن سیگار و نوشیدن الکل پرهیز کنید زیرا از علت های لاغری صورت می باشند.

۳. نوشیدن شیر به صورت روزانه به آب رسانی و چاق شدن پوست کمک می کند.

در پایان به شما عزیزان پیشنهاد می کنیم به دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه سلامت پوست می توانید بر روی لینک کلیک نمایید.

منبع: آرگا

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار