شرکت در خیریه، سکوی پرش سیاسی برای ایوانکا ترامپ
کد خبر: ۲۰۶۳۶۳
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: 2021 March 14    -    ۲۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۷
آیا حضور ایوانکا ترامپ در خیریه پیش زمینه ورود دوباره وی به صحنه سیاست است؟ آیا داوطلب شدن ایوانکا ترامپ در کار‌های عام المنفعه، سکوی پرش او به دنیای سیاست است؟ ایوانکا ترامپ دختر رئیس جمهور پیشین امریکا در اولین حضور خود در اجتماع، بعد از پایان دوران ریاست جمهوری پدرش، در خیریه شرکت نمود.

شرکت در خیریه ، سکوی پرش سیاسی برای ایوانکا ترامپاختصاصی تابناک با تو؛ آیا حضور ایوانکا ترامپ در خیریه پیش زمینه ورود دوباره وی به صحنه سیاست است؟ آیا داوطلب شدن ایوانکا ترامپ در کار‌های عام المنفعه، سکوی پرش او به دنیای سیاست است؟ ایوانکا ترامپ دختر رئیس جمهور پیشین امریکا در اولین حضور خود در اجتماع، بعد از پایان دوران ریاست جمهوری پدرش، در خیریه شرکت نمود.

شرکت در خیریه ، سکوی پرش سیاسی برای ایوانکا ترامپ

روز سه شنبه ایوانکا در اولین مشارکت اجتماعی خود، بسته‌های غذا را برای افراد محروم در فلوریدا حمل کرد. او به همراه مشاور معنوی پدرش، در زمان ریاست جمهوری وی، به پخش غذا مبادرت نمود. این خیریه در قالب توزیع مواد غذایی میان محرومان، کسانی که شخصاً نمی‌توانند برای دریافت کمک به خیریه مراجعه نمایند و همچنین قربانیان قاچاق انسان، فعالیت می‌کند.

شرکت در خیریه ، سکوی پرش سیاسی برای ایوانکا ترامپ

ایوانکا که اکنون ۳۹ سال دارد به همراه مسئولان منطقه و خیرین حدود ۱۳۰۰ بسته غذایی را میان محرومان توزیع نمودند.

توزیع بسته‌های غذایی از سوی ایوانکا ترامپ بازخورد بسیار خوبی از طرف مردم و گروه‌ها داشته است. چنانچه گروه موسوم به طرح " قایق حیات " در صفحه فیس‌بوک خود، عکسی از ایوانکا ترامپ را به اشتراک گذاشت و از وی بابت کار انسان دوستانه اش در توزیع غذا تشکر نمود و گفت: که زمان آن رسیده است جناح بندی‌های سیاسی را کنار بگذاریم و به کار‌های انسان دوستانه رو بیاوریم.

شرکت در خیریه، سکوی پرش سیاسی برای ایوانکا ترامپ

حامیان این طرح نوشتند که قاچاق انسان یک جرم بشری است و فراتر از دسته‌بندی‌های سیاسی قرار دارد. میبایست همه، یک دل و یک صدا بر علیه آن مبارزه کنیم. امروز روز زیبایی بود ما در " قایق حیات" سیاست را کنار گذاشتیم و تنها ایمان و حقیقت ما را به هم پیوند داد.

ایوانکا ترامپ در طرح دولت ترامپ به نام از کشاورز به خانواده برای توزیع بسته‌های غذایی در فلوریدا برای ششمین بار است که شرکت می‌کند. گفتنی است که خانم ایوانکا ترامپ از حامیان اصلی این طرح بوده و بودجه این طرح در آوریل گذشته در دولت ترامپ، برای کمک به اقشار محروم در دوران هم گیری کرونا، تصویب شد.

منابع مطلع می‌گویند که ایوانکا از پیشگامان این طرح بوده و به توزیع ۱۳۳ میلیون بسته غذایی میان نیازمندان نظارت داشته است. تردید‌ها و گمانه زنی‌های بسیاری در مورد آینده سیاسی و برنامه‌های ایوانکا وجود دارد.

شرکت در خیریه، سکوی پرش سیاسی برای ایوانکا ترامپ

از عمده فعالیت‌های ایوانکا شرکت در امور عام المنفعه و خیریه‌ها و حمایت از حقوق زنان بوده است. ولی به احتمال زیاد وی از جمله نامزد‌های حزب جمهوری خواه در آینده خواهد بود.

اما منابع نزدیک به خانواده ترامپ می‌گویند: آن‌ها در جریان چهار سال ریاست جمهوری دونالد ترامپ زحمات بسیاری کشیده‌اند و روزگار بسیار پر تلاطمی را سپری نموده اند. خیلی زود است که بخواهیم در مورد آینده سیاسی ایوانکا اظهار نظر کنیم. زمان به ما نشان خواهد داد که او چه راهی را انتخاب خواهد نمود.

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
|
United States
|
۱۸:۱۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۴
1
5
در کشورهای غربی کار داوطلبانه قسمتی از فعالیتهای عادی یک فرد بعنوان عضوی در اجتماع است. در آنجا کسی بخاطر ورود رییس پا نمیشود و پاچه خوری نمیکند و صندلیش را باو نمیدهد. رییس میرود و صندلی پیدا میکند و آرام به جلسه ملحق میشود.
در این کشورها در مجیط کارآبدارچی ندارند. کسی برای کسی چای و قهوه سرو نمیکند.
شما هم یاد بگیرید و در هر مقام و منصبی هستید بروید و به جامعه خدمت کنید.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۱۸ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۴
1
0
ول کن این ایوانکا نیستید!!،،،،
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار