ادعای عجیب بازیگر سریال « Lovecraft Country »
کد خبر: ۲۰۶۳۲۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2021 March 16    -    ۲۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۰
شبکه‌ی HBO با انتشار بیانیه‌ای به ادعای یکی از عوامل سریال «لاوکرفت کانتری» (Lovecraft Country) در مورد تیره‌تر کردن رنگ پوستش با استفاده از گریم واکنش نشان داد. این شبکه‌ی کابلی در بیانیه‌ای که از طریق «هالیوود ریپورتر» منتشر کرده می‌گوید از این ادعا «بسیار متأسف» شده‌ و اقداماتی صورت خواهد داد که دوباره چنین اتفاقی تکرار نشود.

ادعای عجیب بازیگر سریال « Lovecraft Country » / با گریم پوست من را تیره تر نشان دادند!

ادعای عجیب بازیگر سریال « Lovecraft Country » / با گریم پوست من را تیره تر نشان دادند!«تابناک با تو» - شبکه‌ی HBO با انتشار بیانیه‌ای به ادعای یکی از عوامل سریال «لاوکرفت کانتری» (Lovecraft Country) در مورد تیره‌تر کردن رنگ پوستش با استفاده از گریم واکنش نشان داد. این شبکه‌ی کابلی در بیانیه‌ای که از طریق «هالیوود ریپورتر» منتشر کرده می‌گوید از این ادعا «بسیار متأسف» شده‌ و اقداماتی صورت خواهد داد که دوباره چنین اتفاقی تکرار نشود.

«کلی امیرا» ماه گذشته با انتشار ویدیویی در «تیک‌تاک» توضیح داد که رنگ پوستش برای بازی در نقش نسخه‌ی جوان‌تری از یک شخصیت تیره‌تر شده است. او ادعا کرد که گریمور به او گفته است که رنگ پوستش «کمی روشن‌تر» از شخصیت است و به همین علت باید با گریم تیره‌تر شود.

امیرا در این ویدیو می‌گوید: «متوجه شدم که ظاهرم تیره و تیره‌تر می‌شود. به‌شدت معذب شدم. نمی‌دانستم که می‌خواهند با من این کار را بکنند و اگر از قبل می‌دانستم این نقش را نمی‌پذیرفتم. چه کسی فکر کرده که این کار درستی است؟»

او در ویدیوی دیگری اضافه می‌کند: «به محض اینکه نقش را بازی کردم به [تریلر] گریم رفتم و درخواست کردم که گریم را پاک کنند چون هیچ‌ نمی‌خواستم به آن شکل زندگی کنم.»

ادعای عجیب بازیگر سریال معروف « Lovecraft Country »

امیرا در توییتر نیز متن بلندی منتشر کرده و می‌گوید باید به تیره‌تر کردن پوستش معترض می‌شده و ضعف نشان نمی‌داده. او می‌نویسد: «در تریلر گریم پروژه‌ی یک شبکه‌ی بزرگ به همراه ستارگان نقش اول نشسته‌ام و آن‌ها رنگ پوست مرا سیاه می‌کنند. وقتی این اتفاق افتاد افکار ضد و نقیضی از ذهنم گذشت. درست نیست. چرا مرا استخدام کرده بودند؟ باید چیزی بگویم. چه بگویم؟ چه خواهد شد؟ اگر تولید پروژه را متوقف کنم چه میزان زیان مالی وارد خواهد شد؟ عواقبش چه خواهد بود؟»

امیرا ادامه می‌دهد: «هیچ حرفی نزدم. بسیار آرام بودم و مثل یک ترسو کارم را انجام دادم. خودخواه و بیشتر نگران عواقبش بودم تا انجام کار درست و مشارکت نکردن در کاری که می‌دانستم اشتباه است.»

فیلمبرداری فصل اول «لاوکرفت کانتری» اکتبر سال گذشته به پایان رسید. این سریال نامزد گلدن گلوب بهترین سریال درام و پنج نامزدی از جوایز «انتخاب منتقدین» از جمله بهترین سریال درام بود.

منبع: moviemag

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۱۸ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۶
0
5
من نمیفهمم اشکالش چیه!؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار