اخراج شدن مجری معروف به دلیل مخالفت با ادعای مگان مارکل
کد خبر: ۲۰۶۳۱۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2021 March 15    -    ۲۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۰
«پی‌یرس مورگان» پس از شش سال از اجرای برنامه‌ی تلویزیونی «صبح به‌خیر بریتانیا» (Good Morning Britain) کناره‌گیری کرد. این تصمیم پس از آغاز تحقیقات پیرامون اظهار نظر آقای مورگان در مورد «مگان مارکل» و مصاحبه‌ی افشاگرانه‌ی او با «اپرا وینفری» صورت می‌گیرد.

پیرس مورگان به دلیل مخالفت با ادعای مگان مارکل از کار اخراج شد!

پیرس مورگان به دلیل مخالفت با ادعای مگان مارکل از کار اخراج شد!«تابناک با تو» - «پی‌یرس مورگان» پس از شش سال از اجرای برنامه‌ی تلویزیونی «صبح به‌خیر بریتانیا» (Good Morning Britain) کناره‌گیری کرد. این تصمیم پس از آغاز تحقیقات پیرامون اظهار نظر آقای مورگان در مورد «مگان مارکل» و مصاحبه‌ی افشاگرانه‌ی او با «اپرا وینفری» صورت می‌گیرد. این مجری گفته بود که «یک کلمه» از حرف‌های مارکل، ستاره‌ی سابق سریال «سوتس» (Suits) را درباره‌ی فکر کردن به خودکشی در زمان حضورش در خانواده‌ی سلطنتی بریتانیا باور نمی‌کند.

مورگان دوشنبه این هفته به بینندگان برنامه‌اش گفته بود: «معذرت می‌خواهم، اما حتی یک کلمه از حرف‌هایش را باور نمی‌کنم…» او سپس در شبکه‌های اجتماعی مارکل را «شاهزاده پینوکیو» خواند.

«آفکام» سازمان تنظیم مقررات رسانه‌ای بریتانیا اعلام کرده است که در مورد اظهارات مورگان ۴۱ هزار شکایت دریافت کرده است و برنامه‌ی او را به یکی از پرشکایت‌ترین‌های تاریخ تلویزیون بریتانیا مبدل ساخته. این برنام تنها رفتار نژادپرستانه‌ی «شیلپا شتی» در برنامه‌ی «برادر بزرگ» (Big Brother) در سال ۲۰۰۷ را با ۴۴۵۰۰ شکایت بالاتر از خود می‌بیند.

«سوزانا رید» همکار سابق مورگان اظهارات این مجری را «واکنشی رقت‌انگیز» خوانده است. سخنگوی شبکه‌ی ITV نیز با انتشار بیانیه‌ای در مورد کناره‌گیری مورگان می‌گوید: «به دنبال بحث‌هایی که با شبکه انجام گرفت، پی‌یرس مورگان به این نتیجه رسید که زمان جدایی از «صبح به‌خیر بریتانیا» فرارسیده. شبکه‌ی ITV این تصمیم را پذیرفته و چیزی برای اضافه کردن ندارد.»

منبع: moviemag

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
دانیال
|
United Kingdom
|
۱۳:۴۵ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۵
0
4
در طول مدت پاندمی در بریتانیا این مجری بلایی بر سر مسئولان دولتی با سئوالاتش آورده بود که دولت بریتانیا برای بیش از دویست روز برنامه صبح بخیر بریتانیا را بایکوت کرد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار