رمانی برای نشان دادن پوشالی‌بودن عشق نوجوانی
کد خبر: ۲۰۶۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2015 June 10    -    ۲۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۲:۰۰
رمانی برای نشان دادن پوشالی‌بودن عشق نوجوانی

این رمان ماجرای دلبستگی عاطفی دختر نوجوانی به نام ستاره به مربی اسب‌سواری‌اش بهراد است، اما برخلاف رمان‌های معمول این ژانر، این‌بار شخصیت مذکر داستان با نگاهی منطقی گام به گام شاگرد نوجوانش را متوجه خطای خود می‌کند.

بدری مشهدی گفت: با نوشتن رمان «تازار»، نوجوانان را با پوشالی بودن عشق این دوران از زندگی آشنا می‌کند.

این نویسنده که به تازگی رمانی را با عنوان «تاراز» نوشته گفت: این رمان ماجرای دلبستگی عاطفی دختر نوجوانی به نام ستاره به مربی اسب‌سواری‌اش بهراد است اما برخلاف رمان‌های معمول این ژانر، این‌بار شخصیت مذکر داستان با نگاهی منطقی گام به گام شاگرد نوجوانش را متوجه خطای خود می‌کند.

«تاراز» دومین رمان مشهدی در حوزه رمان نوجوان است که به تازگی در نشر چکه راهی بازار شده و نویسنده آن را به فریدون عموزاده خلیلی تقدیم کرده است.

بدری مشهدی که فعالیت خود را در حوزه نویسندگی مدیون فعالیت‌های عموزاده خلیلی در کارگاه قصه‌نویسی مجله چلچراغ می‌داند، به تازگی رمانی محیط زیستی را به ناشر سپرده است. این رمان که عنوان فعلی آن «شهر بدون پلاستیک» است از تلاش نوجوانی به نام نوید برای موفقیت در مسابقه‌ای در مدرسه خبر می‌دهد که در نهایت راهکارهای کاهش استفاده از پلاستیک را به منصه ظهور می‌رساند.

این رمان که به طور غیرمستقیم آموزشی تلقی می‌شود، مخاطبان گروه سنی «ج»؛ سال‌های پایان دبستان را هدف خود قرار داده است.

مشهدی این روزها مشغول نگارش رمانی در ژانر وحشت ویژه نوجوانان است. به گفته نویسنده، ترس‌های درونی از امور ماورایی و ناشناخته دستمایه این رمان هستند. او تاکنون دو، سه فصل از این رمان را که نام فعلی آن «تسخیرشدگان» است، نوشته است.

«راز کلبه چوبی» عنوان اولین رمان نوجوانانه بدری مشهدی بود که سال گذشته توسط نشر چکه راهی بازار شد.
منبع: ایسنا

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
sogand
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۴۸ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۲
0
0
چرت بووووود
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار