طعنه امام‌جمعه اردبیل به ایمنی یک خودرو
کد خبر: ۲۰۵۹۴۴
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: 2021 March 09    -    ۱۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۱
امام جمعه اردبیل در دیدار وزیر صمت با ذکر خاطره‌ای جالب و البته طعنه آمیز از فقدان امنیت در برخی خودروهای داخلی، خواستار به روزرسانی تکنولوژی و ارتقاء امنیت این تولیدات شد.

امام جمعه اردبیل در دیدار وزیر صمت با ذکر خاطره‌ای جالب و البته طعنه آمیز از فقدان امنیت در برخی خودروهای داخلی، خواستار به روزرسانی تکنولوژی و ارتقاء امنیت این تولیدات شد.

آیت الله سید حسن عاملی، در دیدار با وزیر صنعت در اردبیل با ذکر سرعت تحولات صنعت خودرو سازی در دنیا و ذکر مواردی از این تحولات در کشورهای پیشرفته اظهار داشت: مدت مدیدی است که از پراید به عنوان خودروی شخصی استفاده می کنم اخیراً در بازدید از یکی منزل اقوام، هنگام برگشت سوار پرایدم شدم. می خواستم شروع به حرکت کنم که ناگهان متوجه شدم که اشتباهی سوار پراید شخص دیگری شده ام و جالب این که کلید پراید من به راحتی خودروی آن شخص را نیز را باز کرده و سوار آن شده بودم و البته به خاطر اتحاد رنگ متوجه تغایر خودرو ها نشده بودم.

روایت جالب امام‌جمعه اردبیل درباره امنیت یک خودرو

وی در ادامه گفت: عنایت خداوندی با من همراه بود که سریعاً متوجه تغییر شده و پیاده شدم و الا افتضاح بزرگی برای خودم و مخصوصاً برای عنوان امامت جمعه و نمایندگی مقام معظم رهبری درست می شد و شایعه و تهمت همه جا را فرا می گرفت که امام جمعه اردبیل در هنگام سرقت خودرو دستگیر شد.

آیت الله عاملی افزود: با این حادثه آتش حسرت وجودم را فرا گرفت که سازنده این خودرو می توانست به سادگی با تعبیه یک کد براحتی امنیت خودرو را حفظ کند اما در سایه نبود رقابت و وجود انحصار غرور ملی ملت ما تماماً شکسته شده است.

بازار

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
بوشهر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۲۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۹
0
1
این وزیر پس برو نیست. اگر من جای او بودم همین امروز مدیر عامل سایپا برکنار و واردات خودرو را آزاد می کردم تا در سایه رقابت کار کنند . از پول بیت المال میلیارد ها تومان به جیب سایپا و ایران خودرو ریختند و آنان ارابه مرگ تحویل مردم دادند. مردم بدیخت . پراید 7 میلیون تومانی 120 میلیون تومان
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۳۱ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۹
0
3
انحصار رو خوب اومدی دادا!
ان شالله در مواضع سیاسی هم به این نکته توجه شود.
ناشناس
|
-
|
۱۶:۳۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۹
0
0
یعنی باور کنیم که امام جمعه اردبیل خودش سوار پراید میشود و رانندگی میکند؟ راننده و محافظ و اعوان و انصار کجا بودند؟ پرادوی مشکی کجا بود؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار