مردم تا خرداد ۱۴۰۰ دغدغه واکسن نخواهند داشت
کد خبر: ۲۰۵۷۳۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2021 March 06    -    ۱۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۹:۱۲
رییس ستاد اجرایی فرمان امام گفت: حداکثر تا ۱۵ خرداد سال آینده موضوعی به نام واکسن کرونا در کشور به عنوان دلهره و دغدغه مردم وجود نخواهد داشت.

 رییس ستاد اجرایی فرمان امام گفت: حداکثر تا ۱۵ خرداد سال آینده موضوعی به نام واکسن کرونا در کشور به عنوان دلهره و دغدغه مردم وجود نخواهد داشت.

محمد مخبر روز شنبه در آیین بهره برداری از ۱۰۰ مدرسه سبز و ۳۵۰ مسجد و مرکز فرهنگی برکت افزود: ساخت واکسن کرونا در این مجموعه در ۶ مسیر توسط شرکت های دانش بنیان دنبال می شود. چهار مسیر آن در حد تست انسانی است که یکی از آنها چند ماهی است وارد تست انسانی شده است.

وی ادامه داد: وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اجازه تلفیق مراحل دوم و سوم تست بالینی نخستین واکسن ایرانی کرونا را که در این مجموعه در حال کارآزمایی بالینی است صادر کرد که حرکت خیلی خوبی برای دستیابی زودتر به این واکسن است.

رییس ستاد اجرایی فرمان امام(ره) یادآور شد: وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اجازه داده ۲۳ و ۲۴ اسفندماه فاز دوم و سوم مطالعات بالینی واکسن ایرانی کرونا آغاز شود که در نوع خود حرکتی خوب است.

مخبر تصریح کرد: در زمینه واکسن کرونا به یُمن پشتیبانی ها و با راهنمایی های بی دریغ رهبر معظم انقلاب به موفقیت های بزرگی دست یافتیم.

وی یادآور شد: البته ایشان همین اقدام را در مورد همه فعالیت های واکسن سازی در کشور انجام داده اند.

۱۰۰ مدرسه سبز و ۳۵۰ مسجد و مرکز فرهنگی برکت امروز (۱۶ اسفند) با حضور حجت الاسلام و المسلمین محمد محمدی گلپایگانی رییس دفتر مقام معظم رهبری، محمد مخبر رییس ستاد اجرایی فرمان امام (ره) و حاجی میرزایی وزیر آموزش و پرورش افتتاح شد.

خبرگزاری ایرنا

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۲۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۷
0
3
فقط تو ایران این اتفاق میفته
برای اینکه سر وته یک موضوع رو هم بیارن فاز ۲و۳ رو یکی میکنن اونم موضوع به این مهمی که با جان افراد سروکار داره
لااقل گندکاری هاتون را با افتخار تعریف نکنید
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار