مرد افغانیِ متجاوز در شرق تهران بازداشت شد
کد خبر: ۲۰۵۶۶۴
تعداد نظرات: ۵ نظر
تاریخ انتشار: 2021 March 05    -    ۱۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۲:۵۰
مرد افغان که به کمک دوستانش نیمه شب به خانه زنان تنها می رفت رفت و آنها مورد آزار و اذیت قرار داد و در نهایت بعد از سومین تجاوز و زور گیری در حیاط خانه یک زن دستگیر شد.

مرد افغان که به کمک دوستانش نیمه شب به خانه زنان تنها می رفت رفت و آنها مورد آزار و اذیت قرار داد و در نهایت بعد از سومین تجاوز و زور گیری در حیاط خانه یک زن دستگیر شد.

نیمه اول مردادماه خانمی به کلانتری مراجعه کرد و گفت که ساعت 4 صبح شخصی ناشناس وارد منزل اش شده و با تهدید به مرگ او را مورد آزار و اذیت قرار داده است.

مرد افغانیِ متجاوز در شرق تهران بازداشت شد

وی ادامه داد: فرد ناشناسی از طریق راهرو و پس از تخریب توری پنجره وارد ساختمان شد و به من که در اتاق خواب خوابیده بودم حمله ور شد. او دهانم را محکم گرفت و تهدید کرد که اگر جیغ کشیده و یا درخواست کمک کنم مرا خواهد کشت و در ادامه با تهدید، به من تجاوز کرد.

شاکی پرونده در ادامه اظهاراتش با بیان این موضوع که چند روز پیش از طرح شکایت نیز به همین شیوه و شگرد و توسط همین شخص مورد تجاوز قرار گرفته، به کارآگاهان گفت: نیمه شب زمانیکه در حال استراحت بودم توسط همین فرد ناشناس و دقیقا به همین شیوه و شگرد ( تهدید به کشته شدن ) مورد آزار و اذیت قرار گرفتم.

با توجه به حساسیت پرونده، تیم ویژه برای پیگیری پرونده و شناسایی و دستگیری فرد ناشناس تشکیل شد.

با توجه به اظهارات شاکی پرونده مبنی بر اینکه فرد ناشناس در یک مقطع زمانی چند روزه، دو بار به محل سکونتش آمده و این احتمال وجود دارد که مجددا و برای بار سوم دست به این اقدام بزند، لذا مراقبت نامحسوس از محل سکونت شاکی پرونده در دستور کار کارآگاهان قرار گرفت.

پس از چند شبانه روز مراقبت پلیسی و نامحسوس از محل سکونت شاکی، کارآگاهان 3 صبح روز 21 مرداد فردی را مشاهده کردند که از روی دیوار منزل شاکی بالا رفته و وارد حیاط خانه شد. این شخص پس از ورود به داخل حیاط، به سمت ورودی ساختمان حرکت می کند که در آنجا متوجه حضور کارآگاهان در داخل حیاط می شود . فرد ناشناس اقدام به فرار می کند اما قبل از هرگونه اقدامی جهت متواری شدن از محل ، با سرعت عمل کارآگاهان دستگیر می شود.

این شخص ، پس از دستگیری بلافاصله توسط شاکی پرونده مورد شناسایی قرار گرفت و جهت انجام تحقیقات به اداره شانزدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل شد.

متهم حامد 24 ساله – تبعه افغانستان در همان تحقیقات اولیه صراحتا به دو مورد آزار و اذیت همراه با تهدید شاکی اعتراف و به کارآگاهان گفت: حدودا دو هفته پیش، به صورت غیرقانونی و قاچاق از افغانستان وارد ایران شدم. در طول این مدت بیکار بودم و شب ها در پارک می خوابیدم. چند روز پیش در حال پرسه زنی بودم که دیدم در خانه ای باز است. وارد ساختمان شدم و به طبقه دوم رفتم.

پس از ورود به داخل خانه زن جوان را تنها در خانه دیدم. به سمت او حمله ور شده ، گلویش را گرفته و به او گفتم: اگر صدایت در بیاید، تو را خواهم کشت " و سپس به وی تجاوز کردم و از آنجا گریختم . چند روز بعد مجددا به آن خانه رفتم . این بار در حیاط قفل بود . از بالای در وارد حیاط شدم . نردبانی را از داخل اتاقکی که داخل حیاط بود برداشتم و آن را زیر پنجره کوچک طبقه دوم ساختمان گذاشتم. 

از نردبان بالا رفتم . توری پنجره را پاره کردم و وارد ساختمان شدم .زن روی تخت خوابیده بود . مجددا به سمت او حمله ور شده و گلویش را محکم گرفتم و باز هم به وی تجاوز کردم. امشب نیز قصد تکرار همان کار را داشتم . از روی دیوار وارد حیاط شدم اما این بار پس از ورود به داخل حیاط متوجه حضور دو نفر شدم. قصد فرار داشتم که دستگیر شدم.

دیده بان ایران

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۵۵ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۶
0
8
اینو بندازن حبس ابدی ها ببینیم اونجا هم میتونه به کسی تجاوز کنه یااااااااااا
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۰۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۶
0
12
باید اعدام شود تا هم خودش به سزای عمل خود برسد و هم کجدلان درس عبرت بگیرند.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۰۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۶
0
9
حیف کشور دارای پیشینه فرهنگی (افغانستان) که حیوان پرور شد، با احترام به همه افغان های اصیل و اهل ادب.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۰۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۶
0
12
عجب ادم پر رویی دو هفته نشده ایران از این غلطها کرده این اشغال مثل سگ اعدام کنید
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۰۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۶
3
4
چطور به ایران ومده؟ با پاسپورت یا بدون پاسپورت؟ اگر بدون پاسپورته ، چطور جلوشو نگرفتند در حالی که یک کولبر پیر برای امرار معاش هدف گلوله قرار می گیرد. و اگر با پاسپورت اومده برای چی اومده ؟ با کدام پول و تخصص..کشورهای پیشرفته اگر کسی پول نداشته باشه در فرودگاه دیپورت می کنند و حق هم دارند
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار