۳ آبمیوه سرشار از آهن برای افراد کم خون
bato-adv
bato-adv
کد خبر: ۲۰۵۶۰۶
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: 2021 March 05    -    ۱۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۰
bato-adv
bato-adv
کمبود آهن بر عملکرد‌های مختلف بدن مانند مغز، سیستم ایمنی بدن و توانایی آن در مبارزه با عفونت تأثیر می‌گذارد.
کمبود آهن بر عملکرد‌های مختلف بدن مانند مغز، سیستم ایمنی بدن و توانایی آن در مبارزه با عفونت تأثیر می‌گذارد.
 
علاوه بر در دسترس بودن آهن در اکثر غذا‌های رژیمی، می‌توان با مصرف برخی آبمیوه‌ها مانند آب آلو که حاوی منگنز و پتاسیم و همچنین ویتامین‌های B۶ و C است، این عنصر مهم را برای بدن به دست آورد.
 
مصرف آب اسفناج نیز که به دلیل داشتن مقدار زیادی مواد معدنی مانند منیزیم، پتاسیم و انواع ویتامین ها، حاوی مقدار زیادی آهن است، در موارد کم خونی توصیه می‌شود.
 
مصرف آب کدو تنبل همراه با عسل یکی از آبمیوه‌هایی است که علاوه بر آهن، حاوی پتاسیم، کلسیم و منیزیم است که برای سلامت بدن بسیار مفید هستند.
 
آب چغندر نیز حاوی مقدار زیادی آهن است و علاوه بر نقش آن در تنظیم فشار خون و گشاد شدن رگ‌های خونی، به جایگزینی گلبول‌های قرمز خون در بدن هم کمک می‌کند.
 
این آبمیوه‌ها یک درمان طبیعی برای کم خونی ناشی از کمبود مقدار آهن در بدن انسان، به شمار می‌روند.
روزپلاس
bato-adv
bato-adv
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۳۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۵
0
2
اسفناج وچغندر و کدو از کی میوه بودند که حال آبشان آبمیوه؟!!!!!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۳۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۶
0
1
میزان آهن اسفناج اصلا زیاد نیست و به دلیل اشتباه در یک مقاله که جای ممیز در اعلام رقم آهن موجود در ان اشتباه درج شده بود، اینچنین عنوان شده وگرنه میزان آهن اسفناج با دیگر سبزیجات تفاوت چندانی ندارد
نام:
ایمیل:
* نظر:
bato-adv
bato-adv
آخرین اخبار
bato-adv
نیازمندیها
بلیت هواپیما چارتر