جزئیات جریمه خودروها در محل پارک ویژه معلولان
کد خبر: ۲۰۵۵۶۳
تاریخ انتشار: 2021 March 04    -    ۱۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۵
رئیس پلیس راهور ناجا گفت: اگر فردی با یک خودروی معمولی در محل پارک ویژه معلولان توقف کند حتما جریمه می‌شود، اما ما گفتیم که این خودرو‌ها را با جرثقیل جابجا نکنند.
سردار سیدکمال هادیانفر رئیس پلیس راهور ناجا، درباره وضعیت تردد بین شهری خودروها در شرایط کرونایی اظهار کرد: توصیه ما به تمام رانندگان این است که از ورود به شهرهای قرمز خودداری کنند، زیرا بلافاصله این افراد جریمه می‌شوند، برای مثال خودرویی با پلاک تهران که به اهواز با وضعیت قرمز رفته قطعا جریمه می‌شود اما وقتی بخواهد به تهران بازگردد چون پلاک با محل اقامت خود تطابق دارد، جریمه نمی‌شود.
 
وی ادامه داد: شهر زرد به زرد محدودیت تردد ندارد، اما راننده باید بداند اگر در مسیر خود به شهر قرمز یا نارنجی برخورد کرد باید از کمربندی برود، زیرا سیستم ما تشخیص نمی‌دهد و  آن را جریمه می‌کند، ما ابلاغ کردیم که در شهرهایی که کمربندی ندارند یک لاین ویژه در نظر بگیرند.
 
سردار هادیانفر درباره محل پارک ویژه معلولان گفت: اگر فردی با یک خودروی معمولی در این مکان‌ها پارک کند حتما جریمه خواهد شد، اما ما گفتیم که این خودروها را با جرثقیل جابجا نکنند و از مردم خواهش می‌کنیم که شرایط این افراد را در نظر بگیرند و در این مکان‌ها پارک نکنند.
 
باشگاه خبرنگاران
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار