ژل کیک و کاربرد آن در قنادی
کد خبر: ۲۰۵۴۴۷
تاریخ انتشار: 2021 March 03    -    ۱۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۹

ژل کیک یکی از مواد اولیه تهیه کیک و شیرینی است که در صنعت شیرینی پزی و قنادی کاربرد دارد. این محصول از امولسیفایرها تشکیل شده و در حجم دهی، بهبود بافت مواد غذایی و توزیع یکنواخت حباب های هوای تشکیل شده در خمیر کیک، شیرینی و نان بسیار موثر می باشد. به همین منظور ژل کیک ها و انواع آن  یکی از محصولات پرطرفدار در صنعت شیرینی پزی معرفی می شوند.

ژل کیک و کاربرد آن در قنادی

ژل کیک ها ترکیبات پیچیده و متفاوتی از امولسیفایرها هستند که با خاصیت منحصر به فرد خود به ور آمدن خمیر نان و انواع شیرینی ها کمک می کنند و روند پخت مواد غذایی را سرعت می بخشند. در واقع با استفاده از ترکیبات آن ها می توان سرعت هوادهی خمیر را با توزیع یکنواخت حباب های گاز ایجاد شده درون خمیر که از واکنش بیکینگ پودر و پیرو فسفات ها به دست آمده اند، افزایش داد و در نهایت بافت مطلوب تر و بهتری را همراه با افزایش ماندگاری طعم و کیفیت آن، در انواع کیک ها و شیرینی ایجاد کرد.

مزایای استفاده از ژل کیک در تهیه و پخت انواع کیک و شیرینی

همانطور که گفته شد ژل کیک کاربرد وسیعی را به عنوان مواد اولیه در صنعت شیرینی پزی و قنادی دارد. از این محصول برای حجیم سازی بافت کیک و بهبود کیفیت و طعم انواع شیرینی ها استفاده می شود؛ اما استفاده از این فرمولاسیون پیچیده امولسیفایرها می تواند مزایای دیگری نیز در تهیه کیک ها و شیرینی ها داشته باشد که از جمله آن ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • استفاده از ژل کیک در کنار ترکیبات مختلف مواد اولیه همچون بیکینگ پودر می تواند هوادهی خمیر اولیه مواد خوراکی را افزایش دهد. این محصول فرمولاسیون پیچیده ای دارد؛ اما در کنار بیکینگ پودر و واکنش های اسیدی و بازی، سرعت توزیع گاز دی اکسید کربن ایجاد شده توسط بیکینگ پودر را افزایش داده و با هوادهی خمیر حجم و بافت کیک را نیز افزایش می دهند.
  • یکی دیگر از مزایای فوق العاده این محصول در تهیه و پخت انواع کیک ها و شیرینی ها، حجیم سازی بافت مواد خوراکی پس از پخت آن ها می باشد. در این زمینه ترکیب ژل کیک با بیکینگ پودر موجب می شود تا حباب های هوا و سوراخ های ایجاد شده درون خمیر در زمان پخت نیز افزایش یافته و بدین طریق بافت کیک پس از پخت بهبود داده می شود و در نهایت کیک ها و شیرینی ها در حجم های بزرگ تری تهیه و تولید می شوند.

ژل کیک و کاربرد آن در قنادی 

  • یکی از ترکیبات مهم این محصول، ترکیب آن با نمک های غیرآلی پیرو فسفات ها می باشد که ماندگاری کیفیت مواد غذایی پخته شده را افزایش می دهد. امولسیفایرها معمولا فرمولاسیون پیچیده ای در افزایش ماندگاری کیفیت مواد غذایی دارند و می توانند کیفیت مواد غذایی را تا چندین ماه پس از تولید حفظ می کنند، از این رو استفاده از آن ها در کنار نمک های پیرو فسفات می تواند ماندگاری کیفیت و طعم مواد غذایی را به شکل باورنکردنی افزایش دهد.
  • کاربرد این فرمولاسیون از امولسیفایر مزایای فوق العاده ای در کیفیت و رنگ مواد خوراکی پس از پخت آن ها دارد و استفاده از آن در پخت شیرینی ها و کیک ها بافت یکنواخت و سفیدی به کیک داده و طعم و کیفیت آن را بهبود می دهد.

بهبود دهنده های کیک در صنعت شیرینی پزی کاربردهای فراوانی دارند و به شدت بر کیفیت و طعم مواد غذایی موثر می باشند، از این رو بهتر است همواره از محصولات با کیفیت در تهیه و پخت مواد غذایی استفاده کنیم تا کیفیت و ماندگاری آن ها را بهبود بخشیم. محصولات فیدان از جمله محصولات مطرح در بازارهای منطقه هستند که توسط شرکت تولیدی بهبود نوآوران ماندگار به بازار عرضه می شوند.

بهبود نوآوران ماندگار در صنعت شیرینی پزی محصولات متنوعی را با کیفیت فوق العاده به بازار عرضه می کند که از جمله آن ها می توان به ژل کیک فیدان، بیکینگ پودر فیدان و پیرو فسفات های فیدان اشاره کرد. برای خرید محصولات فیدان در کیفیت فوق العاده و حجم های انبوه  می توانید به راحتی از طریق سایت بهبود نوآوران ماندگار به نشانی www.ghodsico.com سفارش خود را ثبت کرده و محصولات مورد نظر خود را با قیمت مناسب و بهترین کیفیت خریداری کنید.

 

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار