مادری که پس به دنیا آوردن فرزندش از کُما خارج شد+عکس
کد خبر: ۲۰۵۴۱۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2021 March 03    -    ۱۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۷:۵۶
یک زن آمریکایی به نام امیلی براون هفته بیست و هشتم بارداری خود را جشن گرفته بود، اما همان شب متوجه شد که نمی‌تواند ک هیچ غذایی را میل کند. امیلی بلافاصله فهمید که باید آزمایش ویروس کرونا را انجام دهد. بعد از انجام تست کرونا متوجه شد که کرونا دارد، با این حال مدتی اوضاع خوب پیش رفت، اما پس از ۶ روز، یک بار همسرش جاش او را وحشت زده از خواب بیدار کرد و به او گفت که او به طور معمول نفس نمی‌کشد. در نتیجه، امیلی به بیمارستان منتقل شد و پزشکان مجبور شدند تمام تلاش خود را برای زنده ماندن جنین امیلی انجام دهند.
 
پزشکان به خانواده امیلی گفتند که او ممکن است از این مصیبت جان سالم به در نبرد به همین دلیل آن‌ها زایمان سزارین اورژانسی را انجام دادند تا جنین را از رحم او خارج کنند، با وجود اینکه تاریخ تولد فرزند این خانواده حدود ۷ هفته بعد بود. در روز‌های بعد از عمل، پزشکان دو بار سعی کردند ونتیلاتور را از بدن او خارج کنند، اما او قادر به تنهایی تنفس کشیدن، نبود.
 
مادری که پس به دنیا آوردن فرزندش از کُما خارج شد+عکس
 
سرانجام، پزشکان موفق به انجام تراکئوستومی و برداشتن ونتیلاتور شدند. هنگامی که امیلی از خواب بیدار شد همسرش گفت:" امیلی فکر می‌کرد که چند روز از کما رفتن او می‌گذرد، اما او فهمید که حدود یک ماه گذشته است، پرستاران به او گفتند کودک با وجود به دنیا آمدن زودرس سالم است. "
 
شایان ذکر است؛ امیلی ۶ روز پس از هوشیاری از بیمارستان مرخص شد، اما کودک دو هفته دیگر در بیمارستان ماند و مادرش برای تغذیه روزانه او را ملاقات می‌کرد.
 
باشگاه خبرنگاران
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۴۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۳
0
1
دو تا مادر ایرانی اینطوری بودند که فوت شدند...
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار