ترامپ و همسرش ژانویه واکسن کرونا زده‌اند
کد خبر: ۲۰۵۳۵۸
تاریخ انتشار: 2021 March 02    -    ۱۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۰
پایگاه خبری هیل گزارش داد، رئیس جمهور سابق آمریکا و همسرش ژانویه سال جاری میلادی نخستین مرحله از واکسن کووید ۱۹ را دریافت کردند.
 پایگاه خبری هیل گزارش داد، رئیس جمهور سابق آمریکا و همسرش ژانویه سال جاری میلادی نخستین مرحله از واکسن کووید ۱۹ را دریافت کردند.
 
به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، پایگاه خبری هیل در این گزارش به نقل از یکی از مشاوران ناشناس دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا اعلام کرد: دونالد ترامپ و ملانیا ترامپ در حالی که همچنان در کاخ سفید بودند، نخستین دوز از واکسن کووید ۱۹ را دریافت کردند و پس از مدتی نیز دومین دوز از این واکسن به آنها تزریق شد. اما هنوز مشخص نیست که آنها واکسن فایزر را دریافت کرده‌اند یا مدرنا را؟
 
ترامپ ۲۰ ژانویه قدرت را به جو بایدن واگذار کرد.
 
جدا از دونالد ترامپ که وضعیت واکسیناسیونش تایید نشده بود، مایک پنس، معاون رئیس جمهور سابق آمریکا نیر اواسط دسامبر سال گذشته میلادی در مقابل دوربین شبکه‌های تلویزیونی نخستین دوز از واکسن فایزر را دریافت کرد.
 
ترامپ روز یکشنبه در جریان سخنرانی در "کنفرانس اقدام سیاسی محافظه‌کار" ضمن تحسین تلاش‌های دولتش برای تولید و تایید سریع واکسن‌های کووید ۱۹، از مردم خواست تا واکسن کرونا بزنند.
 
وی گفت: این ما بودیم. ما این کار را انجام دادیم. و توزیع واکسن نیز طبق برنامه ما ادامه دارد. این اقدام به خوبی در جریان است.
 
ترامپ با اشاره به این حقیقت که جو بایدن، رئیس جمهور کنونی آمریکا در ۲۱ دسامبر نخستین مرحله از واکسن کووید ۱۹ را دریافت کرده است، تاکید کرد: این دولت من بود که از بایدن مراقبت کرد، اگرچه این رئیس جمهور دموکرات پیش‌تر اعلام کرده بود که در زمان ورودش به کاخ سفید هیچ واکسنی برای ویروس کرونا وجود نداشت.
 
وی افزود: بایدن واکسن کرونا زده است. او احتمالا این موضوع را فراموش کرده است. این نشان می‌دهد که این واکسن‌ها چقدر بی‌ضرر هستند. بنابراین همه باید واکسن بزنند.
ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار