جنایت عجیب و تکان دهنده در خانواده‌ای آرام
کد خبر: ۲۰۵۱۱۹
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: 2021 February 28    -    ۱۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۰
گزارش امروز ما درباره جوانی ۲۳ ساله به نام هنری است. او از خانواده ثروتمندی از جنوب آفریقا بود. ثروت برای او خوش‌‌یمن نبود زیرا باعث شد تا او به مواد مخدر معتاد بشود. شخصیتی غیر متعهد داشت و رفتارهایش مخرب بود؛ به همین دلیل خانواده‌اش تصمیم گرفتند او را از ارث محروم کنند اما محروم کردن هنری از ثروت او را به افکار مخوف تری کشاند.

جنایت عجیبی که بر اثر طمع رخ داد

جنایت عجیبی که بر اثر طمع رخ داداختصاصی تابناک با تو؛ طمع انسان یکی از دلایل ارتکاب جنایت است. بر اثر رذیله‌‌ای به نام طمع، جنایات‌ فراوانی حتی علیه نزدیکان رخ میدهد؛ برای مثال در طمع رسیدن به ثروت.

گمراهی

گزارش امروز ما درباره جوانی ۲۳ ساله به نام هنری است. او از خانواده ثروتمندی از جنوب آفریقا بود. ثروت برای او خوش‌‌یمن نبود زیرا باعث شد تا او به مواد مخدر معتاد بشود. شخصیتی غیر متعهد داشت و رفتارهایش مخرب بود؛ به همین دلیل خانواده‌اش تصمیم گرفتند او را از ارث محروم کنند اما محروم کردن هنری از ثروت او را به افکار مخوفتری کشاند. تصمیم گرفت همه اعضای خانواده‌ را بکشد و از آنها انتقام بگیرد تا میلیونها دلار ثروت پدرش به او برسد.

جنایت عجیبی که بر اثر طمع رخ داد

جنایت عجیبی که بر اثر طمع رخ داد

خانواده هنری در یک ویلای لوکس در منطقه "دی زلاز ویندلند استیلینبوش" زندگی می‌کردند. در صبح یکی از روزها هنری برای ارتکاب جرم نقشه کشید. پدر میلیونرش مارتین ۵۴ ساله قربانی نخست بود. هنری وحشیانه با تبر به سر و گردن پدرش پنج بار ضربه زد.

سپس به اتاق دیگری که مادرش ٥٥ ساله‌اش بود رفت تا انتقام‌گیری را کامل کند. او فقط به پول فکر می‌کرد. با همان تبر سه ضربه به مادرش ترزا وارد کرد، بدون اینکه به دردهای پدر و مادرش فکر کند.

جنایت عجیبی که بر اثر طمع رخ داد

هنری برای تکمیل جنایت کثیفش به سوی برادرش "رودی" که یک سال از او کوچکتر بود، رفت و با ضربه به شکم و چهار ضربه به سر او را کشت. بعد نوبت خواهر ته تغاری مارلی رسید و چند ضربه هم به او زد.

مارلی نجات پیدا کرد

جنایت عجیبی که بر اثر طمع رخ داد

كم مانده بود مارلی جانش را به خاطر آن ضربات از دست بدهد اما خدا خواست که او زنده بماند و به طرز معجزه‌آسایی از مرگ نجات پیدا کند. او به بیمارستان منتقل شد. اما در آنجا چیزی یادش نمی آمد. مارلی به خاطر ضربات تبر حافظه‌اش را کاملا از دست داده بود. او از آن روز شوم که برادرش همه خانواده را کشت، چیزی به یاد نمی ‌آورد.

هنری تلاش می‌کرد تا عدالت را گمراه کند. او با سوء استفاده از فراموشی خواهرش ادعا کرد دو مرد سیاهپوست نقابدار این جنایت را مرتکب شده اند. اما تحقیقات پلیس نشان داد که هنری قاتل و انگیزه جنایت او دست یافتن به ثروت پدرش بوده‌ است. او همه چیز را با هم از دست داد، خانواده‌اش و ثروت کلان را. مارلی دختر کوچک خانواده حالا تنها وارث آن ثروت شوم است.

جنایت عجیبی که بر اثر طمع رخ داد

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
زنبورک
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۴۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۰
9
11
از کجا معلومه که خانواده آرامی بوده؟ شاید این نتیجه کسب مال نامشروع بوده و لقمه های حرام.
م م
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۳۰ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۶
0
1
از وضعیت فعلی تاهل مارلی اطلاعی دارید و اینکه قصد ازدواج داره یا خیر؟؟؟ لطفا پیگیری کنید...
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار