برای ورود به بازار کار آرایشگری چه رشته هایی را انتخاب کنیم؟
کد خبر: ۲۰۵۰۸۴
تاریخ انتشار: 2021 February 27    -    ۰۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۶

برای ورود به بازار کار آرایشگری چه رشته هایی را انتخاب کنیم؟

شغل آرایشگری به رشته های بسیار متنوعی تقسیم می‌شود، به گونه ای که برای آرایشگری زنانه می توان بیش از ۲۱ گرایش مختلف را نام برد. هر کدام از این گرایش ها نیاز به تخصص و مهارت خاصی دارند. هرچه شما در کار خود مهارت بیشتری داشته باشید، می‌توانید مشتری های بیشتر و به دنبال آن درآمد بیشتری داشته باشید. بنابراین، آرایشگرانی که مهارت و تخصص لازم را از طریق دوره های آموزشی حرفه ای و تمرین زیاد تحت نظر مربیان کارآزموده به دست آورده‌اند، می توانند به راحتی به درآمدهای بالا برسند.

 امروزه رشته هایی مانند گریم و میکاپ یا خدمات مو مانند رنگ مو یا شینیون مو از جمله مهمترین گرایش ها در حرفه آرایشگری می باشند که با کسب مهارت در آن‌ها می‌توانید به راحتی وارد بازار کار شوید و درآمد بالایی کسب کنید. در ادامه برخی از رشته های پرطرفدار آرایشگری را بررسی می‌کنیم و به شما کمک می‌کنیم تا بهترین رشته را برای ورود به بازار کار حرفه ای انتخاب کنید.

 

معرفی رشته های پردرآمد آرایشگری

برای ورود به بازار کار آرایشگری و موفقیت در این زمینه، بهتر است در انتخاب رشته مورد نظر خود دقت کنید. علاوه بر اینکه باید استعداد و علاقه خود را برای انتخاب رشته در نظر بگیرید، میزان درآمد آن نیز از فاکتورهای مهمی است که باید به آن فکر کنید. بهتر است رشته های پرطرفدار را انتخاب کنید. زیرا در این صورت می‌توانید مشتری های زیادی داشته باشید و به درآمد بالاتری برسید. در ادامه چند رشته آرایشگری محبوب و پردرآمد را بررسی می‌کنیم.

برای ورود به بازار کار آرایشگری چه رشته هایی را انتخاب کنیم؟

رشته شینیون مو

آموزش شینیون مو یکی از دوره های آموزشی آرایشگری است که گذراندن آن اهمیت بسیار زیادی دارد. زیرا شینیون دارای طرفداران زیادی است و جزو اصلی ترین خدمات یک آرایشگاه محسوب می شود. معنای شینیون در فرهنگ لغت به صورت "گیس پشت سر" ذکر شده است. هنرجو در دوره آموزش شینیون مو می آموزد که چگونه ایده های ذهنی و مهارت های خود را بر روی موهای مشتری پیاده کند و با توجه به فرم صورت و جنس و نوع موهای او بهترین شینیون را انجام دهد.

رشته میکاپ

رشته میکاپ نیز از دیگر رشته های همیشه پرطرفدار آرایشگری محسوب می گردد. در این رشته آرایشگر باید تمام تلاش خود را انجام دهد تا با بکارگیری تکنیک های کانتور و هایلایت، ایرادات چهره نظیر بزرگ بودن بینی، کشیده بودن صورت و ... را بپوشاند و ویژگی های مثبت چهره را تقویت کند. البته هر اندازه قدرت تخیل و ایده پردازی افراد بیشتر باشد، در این کار موفق تر خواهد بود. آشنایی با انواع فرم صورت، آشنایی با انواع پوست و ویژگی آن‌ها، و بکارگیری لوازم آرایشی مختلف از جمله مهارت هایی است که در دوره آموزش میکاپ می‌آموزید.

 

رشته بافت مو

رشته بافت مو امروزه با شینیون مو گره خورده است و تقریبا می توان این دو رشته را در کنار یکدیگر بررسی کرد. عموما شینیون های باز و بسته ای که به همراه بافت مو می باشند بسیار زیباتر هستند. علاوه بر آن انواع بافت مو مانند تیغ ماهی، بافت با کاموا و ... از جمله گرایش های این رشته هستند که طرفداران بسیاری را به سمت خود جلب نموده است. به‌روز بودن و افزایش مهارت ها در این رشته باعث می‌شود بتوانید درآمد بیشتری داشته باشید.

رشته میکروبلیدینگ ابرو:

در رشته میکروبلیدینگ ابرو که امروزه افراد زیادی به سمت آن گرایش پیدا کرده‌اند، آرایشگر با تکنیک هایی آشنا می شود که از طریق آن بتواند نواقص ابرو را برطرف کند. لذا افرادی که از ابروهای نازک، کم پشت و بدون فرم خود ناراضی هستند، با استفاده از میکروبلیدینگ ابرو می توانند این مشکلات را رفع کنند و به ابروهای دلخواه خود برسند.

 در این رشته که جز آرایش های نیمه دائم دسته بندی می شود، رنگدانه هایی که شباهت بسیاری به رنگ طبیعی ابرو دارند،‌ توسط سوزن های یک بار مصرف به لایه های زیرین پوست تزریق می شوند. نوع تزریق رنگدانه در این روش به صورت خطی است که ظاهری مانند تار مو در ابرو ایجاد می‌کند. بنابراین نتیجه کار بسیار زیبا و طبیعی خواهد بود. با این تکنیک می توان مشکلات و نواقص ابرو را از بین برد و به آن فرم بخشید.

برای ورود به بازار کار آرایشگری چه رشته هایی را انتخاب کنیم؟

رشته اکستنشن مژه

چشم ها و مژه ها نقش مهمی در زیبایی افراد دارند. لذا برای پرتر و بلندتر دیده شدن مژه ها می‌توان از روش هایی مانند اکستنشن مژه استفاده کرد. در این روش تار مژه های مصنوعی با چسب مخصوص در لا به لای مژه های طبیعی چسبانده می‌شود. این کار باعث پرپشت شدن، فرم گرفتن، و بلندتر شدن مژه های خواهد شد. بنابراین، کسانی که مژه های کوتاه، کم پشت، و بی حالتی دارند می‌توانند با این روش به مژه هایی که همیشه آرزویش را داشتند، برسند.

 

آشنایی با آموزشگاه رز سرخ:

رشته آرایشگری با توجه به گرایش های زیادی که دارد، می تواند زمینه پیشرفت و کسب درآمد بالایی را برای افراد فراهم آورد. اما آرایشگران برای موفقیت در این رشته باید دوره های آموزشی حرفه ای را نزد اساتید متخصص بگذرانند تا بتوانند مهارت لازم را به دست آورند. آموزشگاه آرایشگری رز سرخ که در حال حاضر جزو برترین موسسات آموزشگاهی آرایشگری در کشور محسوب می شود، با بکارگیری آخرین تکنولوژی ها در زمینه آموزش، استفاده از به‌روز ترین ابزارهای آرایشگری، برگزاری جلسات آموزشی و رفع اشکال نزد اساتید با سابقه و حرفه ای، امکان رشد و کسب مهارت را برای علاقه مندان فراهم می آورد.

 از سوی دیگر در انتهای دوره های آموزشی در آموزشگاه رز سرخ می‌توانید مدرک معتبر فنی و حرفه ای دریافت کنید و وارد بازار کار حرفه ای شوید. از دیگر ویژگی های منحصر به فرد این آموزشگاه می‌توان به این مورد اشاره کرد که اساتید حتی پس از پایان دوره و گرفتن مدرک هنرجویان با آن‌ها در ارتباط بوده، رفع اشکال می‌کنند و راهنمایی های لازم جهت راه اندازی کسب و کار و موفق شدن در بازار کار حرفه ای را به آن‌ها ارائه می‌دهند.

شما عزیزان می توانید در هر ساعت از شبانه روز نسبت به تکمیل فرم ثبت نام آنلاین در سایت رزسرخ به آدرس rosesorkh.com  اقدام نمایید و یا در ساعات کاری آموزشگاه با شماره تلفن  ۰۲۱۸۸۰۴۷۱۶۲ برای مشاوره و ثبت نام تماس بگیرید.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار