نحوه صحیح استفاده از فرمژه با نکات ضروری برای نتیجه بهتر
کد خبر: ۲۰۵۰۷۷
تاریخ انتشار: 2021 February 28    -    ۱۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۰
اگر از جمله خانم‌هایی هستید که در آرایش چشم خود از فرمژه استفاده می‌کنید، بهتر است با نکاتی که در این مطلب در مورد نحوه صحیح استفاده از فرمژه به آن اشاره شده، آشنا باشید تا بهترین استفاده را از فرمژه خود کنید که سهم زیادی در زیبایی نهایی آرایش چشم شما ایفا می‌کند.

نحوه صحیح استفاده از فرمژه با نکات ضروری برای نتیجه بهتر

نحوه صحیح استفاده از فرمژه با نکات ضروری برای نتیجه بهتر«تابناک با تو» - اگر از جمله خانم‌هایی هستید که در آرایش چشم خود از فرمژه استفاده می‌کنید، بهتر است با نکاتی که در این مطلب در مورد نحوه صحیح استفاده از فرمژه به آن اشاره شده، آشنا باشید تا بهترین استفاده را از فرمژه خود کنید که سهم زیادی در زیبایی نهایی آرایش چشم شما ایفا می‌کند.

نکات نحوه صحیح استفاده از فرمژه

فر کردن مژه‌ها و مراقبت از آن‌ها می‌تواند به ماندگاری بیشتر ریمل روی آن‌ها کمک کرده و از انباشتگی و گلوله شدن ریمل روی آن‌ها جلوگیری کند و علاوه بر این کاربرد مژه مصنوعی را نیز آسان‌تر می‌کند. در زیر با بهترین نکات مربوط به استفاده از فرمژه بیشتر آشنا خواهید شد.

فر کردن مژه

مژه‌ها را قبل از زدن ریمل، فر کنید.

بیشتر خانم‌ها عادت دارند پس از زدن ریمل از فرمژه استفاده می‌کنند، ولی نباید این کار را انجام دهید چراکه پس از استفاده از ریمل، مژه‌ها سفت شده و انعطاف پذیری آن‌ها کم می‌شود و علاوه بر این وقتی در حالت سخت بودن آن‌ها از فرمژه استفاده شود، به شکستگی و ریزش مژه منجر می‌شود؛ بنابراین همیشه مژه‌ها را قبل از زدن ریمل، فر کنید.

نحوه صحیح استفاده از فرمژه با نکات ضروری برای نتیجه بهتر
قبل و بعد کاربرد فرمژه

مژه‌ها را تمیز نگه دارید.

از دیگر نکات نحوه صحیح استفاده از فرمژه این است که باید در حین فر کردن مژه ها، به خاطر داشته باشید که باید مژه‌ها را تمیز نگه دارید. تمیز کردن مرتب مژه ها، آن‌ها را عاری از آلودگی و همچنین مرطوب نگه داشته و در نتیجه کاربرد ریمل را آسان‌تر می‌کند. همیشه بهتر است قبل از استفاده از فرمژه، با محلول آرایش پاک کن، مژه‌ها را تمیز کنید. مطمئنا با این کار نتیجه بهتری خواهید گرفت.

تمیز نگه داشتن مژه

تمیز نگه نداشتن فر مژه یکی دیگر از دلایل جلوگیری از خوب به نظر رسیدن مژه هاست. احتمال اینکه باکتری از طریق فرمژه آلوده یا کثیف به مژه و چشم وارد شود زیاد است؛ بنابراین مقداری آب و صابون فراهم کرده و فرمژه را شستشو دهید. آن را به خوبی شسته و سپس با یک پارچه تمیز خشک کنید.

نحوه صحیح استفاده از فرمژه با نکات ضروری برای نتیجه بهتر
فرمژه در آرایش چشم

مقدار بسیار کمی فرمژه را حرارت دهید.

برای اینکه با فرمژه به خوبی مژه هایتان را فر کنید، باید مقداری آن را حرارت دهید، علاوه بر این به ماندگارتر کردن فر‌ها بیشتر کمک می‌کند. براین این کار باید فرمژه فلزی داشته باشید تا به سادگی بیشتری حرارت را در خود نگه داشته و مژه‌ها را فر کند. سشوار را روشن کرده و حرارت آن را به سمت فرمژه نگه دارید، سپس روی مژه‌ها استفاده کنید. فقط مراقب باشید فرمژه بیش از اندازه گرم نشود که در پوست اطراف چشم احساس سوختگی پیدا کنید.

استفاده صحیح از فرمژه

از دیگر نکات مهم نحوه صحیح استفاده از فرمژه این است که هنگام استفاده از فرمژه باید چند ثانیه آن را روی مژه‌ها نگه دارید تا مژه‌ها به خوبی فر شود. پس از گرم کردن فرمژه، آن را به مدت ۲۰ الی ۴۰ ثانیه روی مژه نگه دارید. به خاطر داشته باشید هرچه طولانی‌تر نگه دارید، فر‌های بهتری به دست خواهید آورد.

نحوه صحیح استفاده از فرمژه با نکات ضروری برای نتیجه بهتر
راهنمای تصویری کاربرد فرمژه

مقداری وازلین بزنید.

برای اینکه مژه‌ها جلوه‌ای ژاله‌ای پیدا کند، باید از مقداری وازلین استفاده کنید. پلک‌ها و مژه هایتان را تمیز کرده و مطمئن شوید عاری از هرگونه آلودگیست. سپس مقدار کمی وازلین روی مژه بزنید. حالا از فرمژه در همان جهتی که وازلین زدید، استفاده کنید. با استفاده از این ترفند، مژه هایتان پرپشت‌تر و سنگین‌تر به نظر می‌رسد.

استفاده از فرمژه

هنگام استفاده از فرمژه، باید به آرامی مژه‌ها را فر کرده و نباید آن را بکشید. کشیدن مژه‌ها با فرمژه به آسیب آن‌ها و در نهایت ریزش آن‌ها منجر می‌شود. کشیدن آن‌ها هرگز به نتیجه بهتر و یا فر شدن مژه‌ها کمک نمی‌کند، بلکه تا حد زیادی به مژه‌ها آسیب می‌رساند.

به خوبی آن‌ها را خشک کنید.

یکی دیگر از مراحل مهم این است که پس از زدن ریمل اجازه دهید مژه‌ها خشک شود. همچنین از ریمل در همان جهتی که مژه‌ها را فر شدند، استفاده کنید. اجازه دهید ریمل خشک شود تا نتیجه نهایی مژه هایتان بی نظیر و زیبا باشد.

نحوه صحیح استفاده از فرمژه با نکات ضروری برای نتیجه بهتر
نحوه صحیح استفاده از فرمژه برای زیباتر کردن آرایش چشم

فر کردن مژه‌ها از ریشه مژه

از کاربردی‌ترین نکات در نحوه صحیح استفاده از فرمژه این است که فر مژه را باید از ریشه شروع کرده و سپس به سمت نوک مژه‌ها بروید تا نتیجه طبیعی‌تر و زیباتری به دست آورید.

پس از فرمژه از ریمل استفاده کنید.

اگر سعی دارید مژه‌ها را با کمک فرمژه فر کرده و آن‌ها را لیفت کنید، پس خوب است، روی خرید یک ریمل خوب حجم دهنده نیز سرمایه گذاری کرده تا نتیجه نهایی آرایش چشم تان بسیار جذاب‌تر شود.

منبع:پرشین وی

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار