علائم غیرمعمول کمبود ویتامین D
کد خبر: ۲۰۵۰۶۵
تاریخ انتشار: 2021 March 07    -    ۱۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۵
علائم غیرمعمول کمبود ویتامین D نامگذاری شده است. خود را بررسی کنید! به گفته داروساز سوزی کوهن، افراد اغلب با مشکلات سلامتی مانند آکنه در صورت، افزایش فشار، خستگی، نفخ، ورم ملتحمه، آریتمی، آلرژی، لیکن پلان Lichen Planus، درد عضلانی روبرو می‌شوند و شروع به درمان این بیماری‌ها می‌کنند.

علائم غیرمعمول کمبود ویتامین D

علائم غیرمعمول کمبود ویتامین D«تابناک با تو» - علائم غیرمعمول کمبود ویتامین D نامگذاری شده است. خود را بررسی کنید! به گفته داروساز سوزی کوهن، افراد اغلب با مشکلات سلامتی مانند آکنه در صورت، افزایش فشار، خستگی، نفخ، ورم ملتحمه، آریتمی، آلرژی، لیکن پلان Lichen Planus، درد عضلانی روبرو می‌شوند و شروع به درمان این بیماری‌ها می‌کنند.

این اشتباه است! واقعیت این است که کمبود ویتامین D می‌تواند همه مشکلات سلامتی فوق را تحریک کند. علائم همچنین شامل کهیر، اختلال عملکرد جنسی، شوره سر، اشک ریزش و احساس غم و اندوه است.

- مهم است که هر آنچه را که احساس می‌کنید و آنچه شما را آزار می‌دهد به درمانگر خود بگویید. کوهن توضیح داد، این به شما این امکان را می‌دهد که پزشک به کمبود ویتامین D شک کند.

برای جلوگیری از کمبود ویتامین D، باید غذا‌های بیشتری سرشار از آن‌ها و همچنین مکمل‌های غذایی بخورید. با این حال، ضروری است که با پزشک خود مشورت کنید.

منبع: سیارک

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار