درخواست حکم اعدام برای خلبان تهرانی رد شد
کد خبر: ۲۰۴۹۲۴
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: 2021 February 25    -    ۰۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۱
درخواست حکم اعدام برای خلبان سن بالا در تهران که به جرم مشروب خوردن بازداشت شده بود تغییر کرد و وی تبرئه و آزاد شد.

درخواست حکم اعدام برای خلبان سن بالا در تهران که به جرم مشروب خوردن بازداشت شده بود تغییر کرد و وی تبرئه و آزاد شد.

هفته گذشته خبر درخواست اعدام برای این مرد ۷۳ ساله تهرانی که خلبان بود منتشر شد که روز گذشته قاضی کشکولی پس از رسیدگی به پرونده وی و رد درخواست اعدام از سوی بازپرس پرونده مبنی بر درخواست اعدام وی را تبرئه کرد.

قاضی کشکولی گفت: این متهم آقایی هست که در شعبه ما پرونده‌اش تکرار شده و پیش از این احکامی درباره او صادر شده بود و به لحاظ سابقه ارجاع، پرونده اخیر او هم به شعبه ما آمد. او پیش از این شرب خمرهای متعدد داشته منتهی در این پرونده شرایط مجازات سنگین را نداشت و به همین دلیل برائت گرفت.

وی درباره چگونگی کشف جرم این پرونده گفت: او با خودرویی تصادف کرده بود و بعد از دستگیری و انجام بررسی‌ سوابق این فرد، متوجه شده بودند که متهم شرب خمر‌ متعدد و تکرار جرم داشته است. به همین دلیل به دادگاه ارجاع داده شد.

کشکولی ادامه داد: در جریان محاکمه متهم منکر شرب خمر بود و ما هم به این نتیجه رسیدیم که او شرایط جرم را ندارد و تبرئه گرفت و آزاد شد اما اصل موضوع متأسفانه در رسانه‌ها موضوع جور دیگری عنوان شد.

رکنا

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Netherlands
|
۲۳:۴۵ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۷
0
4
اصل موضوع متاسفانه جوردیگری مطرح شد .... خوب شما اصل موضوع رو خوشبختانه بگید ببینیم چیه . یعنی اگر این آقا شرب خمرکرده بود اعدام می شد ؟؟؟ این حکم رو از کجا اوردید . چطورردی از حکم به این سنگینی در قرآن نیست ؟؟؟ بعضی از احادیث اصولا با روح اسلام و قرآن تطابق نداره . با چند تا حدیث که نمی شه افرادرو اعدام کرد . اجتهاد امروزی و به روز مجتهد به روز و روشن می خواد .
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۵:۴۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۸
0
2
مگه در كلا عام مشروب خورده بوده
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۰۸ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۸
0
3
جالبه فاصله احکام
یکی درخواست اعدام می کنه یکی کلا تبرئه و آزاد می کنه
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار