احتمال ورود عروس پرحاشیه سلطنتی به سیاست
کد خبر: ۲۰۴۸۷۳
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: 2021 February 25    -    ۰۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۰
زوج مگان و هری بعد از جلسه محرمانه با یکی از سران دموکرات، تصمیم خود را برای ورود به دنیای سیاست با این دموکرات کارکشته در میان گذاشتند. این زوج با این کار خود قیل و قال بزرگی را در میان خانواده سلطنتی انگلستان به راه انداختند. آن‌ها جلسه محرمانه را با فرماندار پرنفوذ کالیفرنیا گوین نیوزوم (Gavin Newsom) داشتند.

احتمال ورود عروس پرحاشیه سلطنتی به سیاستاختصاصی تابناک با تو؛ اما او بی گدار به آب نمی‌زند بلکه خیلی آرام به این تجربه جدید نزدیک می‌شود و مانند آرنولد شوارزینگر و با استفاده از تجربیات او پا به عرصه سیاست می‌گذارد. زوج مگان و هری بعد از جلسه محرمانه با یکی از سران دموکرات، تصمیم خود را برای ورود به دنیای سیاست با این دموکرات کارکشته در میان گذاشتند. این زوج با این کار خود قیل و قال بزرگی را در میان خانواده سلطنتی انگلستان به راه انداختند. آن‌ها جلسه محرمانه را با فرماندار پرنفوذ کالیفرنیا گوین نیوزوم (Gavin Newsom) داشتند.

احتمال ورود عروس پرحاشیه سلطنتی به سیاست

مگان مارکل، بدون در نظر گرفتن موضع بیطرفی خاندان سلطنتی در انگلستان، نظرات و مواضع سیاسی خود را ابراز می‌دارد.

هر چند سیاستمداران کالیفرنیا امیدوارند که این هنرپیشه سابق، با احتیاط و بستر سازی مناسب، برای ورود به سیاست اقدام کند.

یکی از استراتژیست‌های برجسته دموکرات به نام Mike Trujillo در مصاحبه با روزنامه تایمز گفت: آنطور که من مگان مارکل را می‌شناسم، قطعاً هر کاری را انجام خواهد داد و می‌دانم که او اجازه راه یافتن به موقعیت جدید را دارد، با این وجود قطعاً، ورود به این عرصه برای او تجربه بسیار جدیدی خواهد بود. او هنوز نمی‌داند، سیاست ورطه‌ای است که به مجرد ورود به آن، در آن غوطه ور خواهی شد.

احتمال ورود عروس پرحاشیه سلطنتی به سیاست

زوج مگان و هری در یک گفت‌وگوی ویدئویی با فرماندار کالیفرنیا در مورد ورود به دنیای سیاست گفتگو کردند.


با این همه او معتقد است که مگان مارکل بستر‌های مناسب را برای حضور در سیاست قبلاً فراهم آورده است. مگان مارکل بنیاد " خدمات بهداشت روانی" را تاسیس نموده و مهمتر از آن وی تعهد نموده است تا برای بالا بردن آگاهی مردم در مقابله با نژادپرستی و همینطور عدالت اقتصادی در بخش فناوری، تلاش نماید.

این دو حرکت از سوی مگان مارکل، برای او مانند سکوی پرتابی در جهان سیاست عمل خواهند کرد و بالا رفتن از پله‌های ترقی در سیاست را برای او هموار خواهد ساخت. این استراتژیست شناخته شده عرصه سیاست اعلام کرد: کار‌هایی که مگان مارکل انجام داده یعنی آماده سازی بستر ورودش به دنیای سیاست، بسیار شبیه کار‌هایی است که آرنولد شوارزینگر انجام می‌داد.

احتمال ورود عروس پرحاشیه سلطنتی به سیاست

آرنولد شوارزینگر نیز قبل از ورود به عالم سیاست بستر لازم را فراهم آورد.

شوارزینگر نیز قبل از آنکه به سمت فرماندار شهر کالیفرنیا برسد، بنیادی را به نام" آل استار " تاسیس و در آن به احتیاجات دانش آموزان به مربی و مراقبت‌های بعد از مدرسه پرداخت و با این حرکت وارد دنیای سیاست شد.

احتمال ورود عروس پرحاشیه سلطنتی به سیاست

در جریان انتخابات اخیر در امریکا، یکی از اعضای جمهوریخواه کنگره از خاندان سلطنتی انگلستان تقاضا کرد تا جلوی دخالت های مگان مارکل و هری در انتخابات را بگیرد.

نظریه پرداز دیگری به نام Salazar میگوید: ولی دور از ذهن نبود که این زوج وارد عالم سیاست شوند، ولی نباید انتظار داشته باشند که مورد استقبال افکار عمومی در امریکا قرار بگیرند. از آن گذشته مگان مارکل بیشتر درگیر مسائل اقتصادی خانواده خود می‌باشد، فکر نمی‌کنم که او حقیقتاً علایق یا اهداف سیاسی داشته باشد. اما می‌دانم که او بسیار بلندپرواز است و ممکن است که وارد سیاست شده و در آن از پله‌های ترقی بالا رود.

احتمال ورود عروس پرحاشیه سلطنتی به سیاست

کامالا هریس ( در مسئله خروج مگان و هری از خاندان سلطنتی ) از آنان حمایت کرد.

روزنامه The Sun فاش کرد که مگان به همراه پرنس هری با فرماندار پرنفوذ دموکرات جلسه‌ای محرمانه داشته است.
این زوج در جریان انتخابات اخیر بسیار پرتلاش ظاهر شد و در جریان این انتخابات از کاندیداتوری جو بایدن و حزب دموکرات استقبال و پشتیبانی نمودند. مگان در سخنان خود در دفاع از جوبایدن و دموکرات‌ها، این انتخابات را مهمترین انتخابات زندگی مردم امریکا نامید و گفت که رای ما ارزش‌های ملت ما است و می‌بایست صدای ما شنیده شود.

احتمال ورود عروس پرحاشیه سلطنتی به سیاست

موضع سیاسی مگان مارکل طرفداری از حزب دموکرات در امریکاست. پیش از این نیز هیلاری کلینتون از مارکل در مقابل حملات رسانه ها حمایت کرده بود.

صدای ما و حضور ما در انتخابات مهم است و ما سزاوار شنیده شدن هستیم. پرنس هری نیز در کارزار انتخاباتی گفت: خیلی مهم است که در طول این انتخابات احترام و شأن هر دو طرف حفظ شود و در سخنرانی‌ها از توهین و سخنان زشت پرهیز کنیم. همین طور در فضای اینترنت و رسانه‌های جمعی از دادن اطلاعات نادرست و منفی جلوگیری شود.

احتمال ورود عروس پرحاشیه سلطنتی به سیاست

اکثر سلبریتی های امریکایی از جمله مگان مارکل از کاندیداتوری بایدن در انتخابات امریکا حمایت کردند.

مگان اولین عضو خانواده سلطنتی است که در تبلیغات انتخاباتی شرکت می‌کند. یکی از قوانین مهم خاندان سلطنتی بیطرفی در جریان انتخابات و حفظ بی‌طرفی در انتخاب احزاب می‌باشد، اما دوباره هری و عروس جنجالی خانواده سلطنتی، مگان، این قانون اصلی سلطنت را کنار گذاشته و فراتر از آن، خواهان ورود به عرصه سیاست در کشور آمریکا شده‌اند.

گزارش‌های رسیده حاکی از آن است که کاخ باکینگهام هشدار و نگرانی خود را به گوش هری و مگان رسانده است.

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۲
ناشناس
|
Canada
|
۱۷:۵۰ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۷
0
4
اميدوارم انتقام خون پرنس دايانا مادر شوهرش را از ملكه اليزابت بگيره
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۵۵ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۹
0
0
اینا همه کار خداست ...استعمار انگلیس سالهارنگین پوست ها رو استثمار کردند نفریتشون گرفته و یک زن با ژن سیاه پوستی شد عروسشون...ها ها ها
ناشناس
|
Ireland
|
۲۰:۱۱ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۹
0
1
تمام سلبریتی ها تمام موافق دولت ها هستند
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار