بهترین انتخاب‌های کیف و کفش با پالتوی بلند
کد خبر: ۲۰۴۸۴۳
تاریخ انتشار: 2021 February 26    -    ۰۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۰
پالتو‌های بلند و اورسایز از محبوب‌ترین ترند‌های پاییز و زمستان امسال بوده و از گذشته‌های دور تاکنون طرفداران خاص خود را داشته و موردتوجه عده‌ی زیادی قرار گرفته است. اما اینکه این پالتو‌ها به چه میزان می‌تواند در تیپ و استایل شما موثر باشد، کاملا مرتبط با نوع آیتم‌هایی است که همراه با این پالتو‌ها مورد استفاده قرار می‌دهید.

۷ مورد از بهترین انتخاب‌های کیف و کفش با پالتوی بلند را بشناسید«تابناک با تو» - پالتو‌های بلند و اورسایز از محبوب‌ترین ترند‌های پاییز و زمستان امسال بوده و از گذشته‌های دور تاکنون طرفداران خاص خود را داشته و موردتوجه عده‌ی زیادی قرار گرفته است. اما اینکه این پالتو‌ها به چه میزان می‌تواند در تیپ و استایل شما موثر باشد، کاملا مرتبط با نوع آیتم‌هایی است که همراه با این پالتو‌ها مورد استفاده قرار می‌دهید.

بهترین انتخاب‌های کیف و کفش با پالتوی بلند

پالتو‌های بلند و اورسایز از محبوب‌ترین ترند‌های پاییز و زمستان امسال بوده و از گذشته‌های دور تاکنون طرفداران خاص خود را داشته و موردتوجه عده‌ی زیادی قرار گرفته است. اما اینکه این پالتو‌ها به چه میزان می‌تواند در تیپ و استایل شما موثر باشد، کاملا مرتبط با نوع آیتم‌هایی است که همراه با این پالتو‌ها مورد استفاده قرار می‌دهید.

۷ مورد از بهترین انتخاب‌های کیف و کفش با پالتوی بلند را بشناسید

تنها چیزی که لازم دارید این است که بدانید این پالتو‌های بلند را با چه لباس‌هایی ست کنید تا شیک دیده شوید. به همین خاطر، در مقاله امروز قصد داریم تا شما را با نحوه ست کردن آن‌ها با کیف و کفش آشنا کنیم. از طرفی٬ کیف کفش هم یکی از آیتم‌های چشمگیر در استایل شماست و بسیار حائز اهمیت می‌باشد، این اهمیت به خصوص در مورد ست پالتو بلند٬ دو چندان می‌گردد؛ بنابراین اگر کیف و کفش مناسبی را برای پالتوی بلند خود انتخاب نکنید، نقطه ضعف بزرگی در استایل شما به چشم می‌آید.

بهترین انتخاب‌های کیف و کفش با پالتوی بلند

برای شیک پوش بودن لازم نیست پول زیادی هزینه کنید، بلکه کافی است با اصول ست کردن آشنایی داشته باشید. در اینصورت می‌توانید لباس‌های تکراری را با استایلی جدید به تن کنید. یکی از قوانین مد که همه خانم‌ها سعی دارند آن را مورد توجه قرار دهند، ست کردن کیف و کفش با لباس است.

از آنجا که کیف و کفش از جمله وسایلی هستند که سریع دیده می‌شوند تطابق نداشتن آن‌ها با هم و با لباس‌ها زود به چشم می‌آید. در نظر داشته باشید که اگر شما هم مثل اکثر خانم‌ها مشکی و سفید جزو اولویت‌هایتان برای خرید کیف و کفش است، باید بگوییم این دو رنگ با اکثر رنگ‌ها و بافت‌ها هماهنگ می‌شود، اما اگر یکنواخت و کسل کننده به نظر می‌رسد، سعی نمایید از کیف‌های جیر، کیف‌های دوشی چرم و بوت‌های چرمی و کشی در استایل خود استفاده کنید.

۱. رنگ کیف و کفش

برای انتخاب رنگ باید رنگ پالتو را در نظر بگیرید. رنگ کیف و کفش می‌تواند یکی از رنگ‌های به کار رفته در پالتو‌های طرح دار باشد و یا با رنگ پالتو‌های ساده هارمونی داشته باشد. می‌توانید رنک کیف و کفش را یک رنگ انتخاب کنید و یا کفش را با شلوار یا دامن و کیف را با شال خود ست نمایید.

اگر دوست دارید توجه بیشتر بر روی کیف یا کفش شما باشد از رنگ‌های کاملا متضاد و جیغ در استایل خود استفاده کنید. توجه کنید که اگر رنگ کیف و کفش را همرنگ با پالتو است باید رنگ کیف و کفش یک درجه کمرنگ‌تر یا پر رنگ‌تر انتخاب گردد و دقیقا همان رنگ نباشد.

در استایل رسمی از کیف با رنگ تیره استفاده کنید، ولی برای مراسمات غیر رسمی می‌توانید از رنگ‌های مختلف و حتی جیغ استفاده نمایید. علاوه بر پالتو، می‌توانید کیف و کفش خود را با روسری و شال یا رنگ‌های بکار رفته در آن نیز ست نمایید.

اگر رنگ مشکی را می‌پسندید، برای یکنواخت و تکراری به نظر نرسیدن می‌توانید از طرح‌های مختلف در کیف و کفش خود استفاده نمایید. برای مثال می‌توانید یک کیف جیر را با کفش چرم مات مشکی ست کنید. البته باید بگوییم که رنگ مشکی با تمام رنگ‌های خنثی هماهنگی دارد.

۲. طرح کیف و کفش

برای پالتو‌های کار شده باید از کیف و کفش ساده و برای پالتو‌های ساده از کیف و کفش‌های طرح‌دار استفاده کنید. هنگام استفاده از پالتو‌های طرح‌دار از کیف و کفش‌های ساده هم رنگ با طرح‌های روی پالتو استفاده نمایید. دقت کنید که استفاده از کفش همرنگ با لباس و یا شلوار قد شما را بلندتر پاهایتان را کشیده‌تر نشان می‌دهد.

در فصل زمستان استفاده از کیف و کفش‌های پشمی، بافتی یا خزدار می‌تواند استایل گرمی را برای شما ایجاد کند. کیف و کفش‌های چرم تنها کیف و کفش‌هایی هستند که برای تمامی‌فصول سال استفاده می‌شوند.

به عنوان مثال اگر در ترکیب پالتویتان از خز استفاده شده انتخاب یک کیف و کفش خزدار این ترکیب دلنشین را کامل می‌سازد.

۳. انتخاب کیف و کفش متناسب با اندام

۷ مورد از بهترین انتخاب‌های کیف و کفش با پالتوی بلند را بشناسید

می‌توانید ایراد‌های اندامی‌خود را با استفاده از رنگ و مدل کیف وکفش بپوشانید. فرم اندامی‌سیب کیف دسته بلند و فرم اندامی‌گلابی کیف دسته کوتاه باید استفاده کنید تا نگاه‌ها از چاقی اندام‌ها منحرف گردد. برای مراسمات رسمی و مجالس از کیف‌های کوچک دستی استفاده کنید.

اصولا در فصل‌های سرد سال بهتر است کیف‌های بزرگ و جادار را با پالتوی خود ست کنید چرا که معمولاً وقتی وارد مکان‌های سرپوشیده می‌شوید مجبورید چتر و شال و کلاه و دستکش خود را داخل کیف بگذارید.

۴. کیف و بوت بلند جیر

ترکیب بوت بلند با پالتو بلند می‌تواند استایل شما را خاص و شیک نماید، می‌توانید یک بوت بلند طرحدار یا یک بوت بلند مشکی از جنس چرم یا جیر را انتخاب کنید. بهترین نکته در مورد بوت بلند به رنگ مشکی این است که شما می‌توانید آن را هم در روز و هم در شب و با هر کیف و پالتویی با هر مدل و رنگی بپوشید.

بوت جیر یکی از کاربردی‌ترین مدل‌های کفش پاییزی و زمستانی است که شما می‌توانید آن را به راحتی با همه چیز ست کنید؛ به خصوص مدل بلند و تا سر زانوی آن را که می‌توانید برای شیک‌تر به نظر رسیدن با کیفی که در قسمت‌هایی از آن جیر به کار رفته به کار گیرید. اما قبل از هر چیز بهتر است با نکات مراقبت از کیف و کفش جیر در این مطلب آشنا شوید.

۵. پالتو‌های بلند و بوت یا نیم بوت پاشنه‌دار

یکی دیگر از روش‌های استایل کردن پالتو‌های بلند، ترکیب کردن آن‌ها با نیم بوت‌های پاشنه دار بویژه برای افراد کوتاه قد می‌باشد. خوشبختانه کفش پاشنه‌دار یکی از گزینه‌هایی است که به هنگام روبرو شدن با این چالش که با پالتو بلند چه کفشی را می‌شود ست کرد، می‌توانید از آن استفاده کنید.

این استایل این امکان را برای شما مهیا می‌کند که در کمال سادگی شیک و منحصربه‌فرد باشید و تمام نگاه‌ها را به سمت خود جلب کنید. شما در استایل کژوال خود نیز می‌توانید پالتو بلند جلو باز یا بسته را با بوت یا کفش پاشنه بلند بپوشید و ظاهری زیبا و جذابی را به استایل خود ببخشید.

اندازه پاشنه در بوت‌ها متفاوت است، دلیل شما می‌توانید اندازه مورد نظر خود را انتخاب کرده و بدون اینکه به پا‌های خود صدمه بزنید، استایل خاص و شیکی داشته باشید. برای داشتن یک استایل مدرن، می‌توانید پاشنه بوت خود را کمی ضخیم و برای داشتن یک استایل رسمی نیز می‌توانید پاشنه بوت خود را نازک‌تر انتخاب کنید.

۶. کیف و بوت بلند چرم

۷ مورد از بهترین انتخاب‌های کیف و کفش با پالتوی بلند را بشناسید

یکی از مزایای چرم این است که می‌توانید مطابق با سلیقه خودتان استایل‌های بسیار متفاوتی را با آن خلق کنید. همچنین، به جای یک بوت چرمی ساده می‌توانید بوتی انتخاب کنید که روی آن دوخت و یا بند داشته باشد. پالتو‌های بلند در کنار کیف و کفش چرم بسیار شیک و زیبا هستند و هر نوع قد و قواره و اندامی را زیباتر و منحصربفرد جلوه می‌دهند.

۷. پالتو‌های بلند با کفش‌های اسپرت و کتانی

اگر می‌خواهید استایلی شیک و درعین‌حال راحت داشته باشید، پالتو‌های بلند خود را با کفش‌های اسپرت و کتانی بپوشید. در این نوع استایل توجه به جزئیات اهمیت ویژه‌ای دارد و استفاده از شال‌گردن، کیف‌های بزرگ، رنگی و اکسسوری‌های متناسب با رنگ پالتو و کفش به‌شدت توصیه می‌شود.

اگر به استایل اسپرت علاقه زیادی دارید و همیشه کتانی انتخاب اول شما برای ست با پالتو است، کتانی را با پالتو بلند و شلوار‌های ورزشی، اسلش و جین ست نمایید. اگر قد کوتاهی دارید و می‌خواهید حتما پالتو بلند را با کتانی بپوشید، می‌توانید به سراغ مدل‌هایی از کتانی بروید که لژدار هستند و پاشنه اضافی آن‌ها شما را کوتاه نشان نمی‌دهد.

منبع: برترین ها

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار