کدام لباس ها را نپوشیم تا همیشه زنانه و جذاب به نظر برسیم
کد خبر: ۲۰۴۷۹۴
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: 2021 March 22    -    ۰۲ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۰
لباس از توانایی‌های شگفت انگیز بسیاری برخوردار است: لباس ظاهری منحصر به فرد ایجاد می‌کند، به ایجاد احساس خوب کمک می‌کند، لباس اعتماد به نفس می‌بخشد و عزت نفس را افزایش می‌دهد. با این حال، مواردی از لباس‌ها با تأثیر مخالف وجود دارد، تصویر را ناخوشایند می‌کند. ما به شما میگوییم کدام لباس‌ها را از کمد لباس خارج کنید تا همیشه زنانه و جذاب به نظر برسید.

کدام لباس ها را نپوشیم تا همیشه زنانه و جذاب به نظر برسیم

کدام لباس ها را نپوشیم تا همیشه زنانه و جذاب به نظر برسیم«تابناک با تو» - لباس از توانایی‌های شگفت انگیز بسیاری برخوردار است: لباس ظاهری منحصر به فرد ایجاد می‌کند، به ایجاد احساس خوب کمک می‌کند، لباس اعتماد به نفس می‌بخشد و عزت نفس را افزایش می‌دهد. با این حال، مواردی از لباس‌ها با تأثیر مخالف وجود دارد، تصویر را ناخوشایند می‌کند. ما به شما میگوییم کدام لباس‌ها را از کمد لباس خارج کنید تا همیشه زنانه و جذاب به نظر برسید.


۱. تیشرت با چاپ کارتون

کدام لباس ها را نپوشیم تا همیشه زنانه و جذاب به نظر برسیم

تیشرت میکی موس ظاهر کودکانه را نشان می‌دهد

چنین چیز‌هایی زیبا به نظر می‌رسند، اما کاملاً مناسب زنان بزرگسال نیستند که می‌خواهند احساس خوبی برای مرد ایجاد کنند. تیشرت میکی موس می‌توانند توسط دختران نوجوان، دانش آموزان پوشیده شوند، اما در کمد لباس ۳۰+ دخترانه، تیشرت‌هایی با میکی موس یا تام و جری به نظر خوب نمی‌رسد. می‌توان تیشرت میکی موس را برای خانه، گردش در طبیعت پوشید، اما بهتر است از آن‌ها برای ظاهر روزمره، کاری و قرار عاشقانه استفاده نکنید.

۲. مهره‌های پلاستیکی

کدام لباس ها را نپوشیم تا همیشه زنانه و جذاب به نظر برسیم

مهره‌های پلاستیکی باید با زنجیر جایگزین شوند

اگر نمی‌خواهید تصویری از مدیر خانه فرهنگ روستایی یا خواننده گروه آهنگ‌های محلی ایجاد کنید، از شر مهره‌های پلاستیکی خلاص شوید. به لطف آن دیگران بلافاصله می‌توانند درک کنند که شما ناامیدانه از مد عقب افتاده اید. ما در صورت دریافت جواهرات از مادربزرگ خود، مهره‌های قدیمی را به عنوان یک میراث خانوادگی در خانه نگه می‌داریم.

درعوض، می‌توانید تصویر را با زنجیره‌های بزرگ، محصولات هندسی تکمیل کنید و همچنین با استفاده از قوانین حداکثر گرایی، چند آویز شسته و رفته دور گردن قرار دهید. در تابستان، شما باید به موضوعات دریایی توجه کنید و مجموعه خود را با جواهرات شیک با پوسته و سنگ‌های طبیعی پر کنید - این مد روز، مرتبط و زیبا است.

۳. کفش‌های پارچه‌ای

 کدام لباس ها را نپوشیم تا همیشه زنانه و جذاب به نظر برسیم

کفش‌های کتانی شیک‌تر از کفش‌های پارچه‌ای هستند.

اما این کفش‌های پارچه‌ای بیشتر برای کمد لباس یک اسکیت باز یا دوچرخه سوار کاربرد دارد، اما برای یک دختر اغواگر که ارزش خودش را می‌داند نه. یک پای شسته و رفته زنانه در این کفش‌های پارچه‌ای راحتی بی شکل دیده می‌شود و کل تصویر را خراب می‌کند. ما هنوز در مورد معایب دیگر کفش‌های پارچه‌ای صحبت نمی‌کنیم - کفش‌های پارچه‌ای خیلی زود کثیف می‌شوند، با گرد و غبار، لکه‌ها پوشانده می‌شوند و خیلی زود ظاهر اصلی خود را از دست می‌دهند.

بله، کفش‌های پارچه‌ای راحت هستند، اما با همان سرعت می‌توانید کفش‌های کتانی یا کتانی سفید معمولی را با هر لباسی ترکیب کنند، تهیه کنید. اگر کفش چشمگیر تری می‌خواهید، به لوفر‌های چرمی توجه کنید - آن‌ها شیک، ظریف به نظر می‌رسند، اما در عین حال به یک مکمل ایده آل برای سبک تجاری تبدیل می‌شوند. به من اعتماد کنید، شما چیزی را از دست نخواهید داد: همان کف صاف و راحتی کفش‌های ورزشی پارچه‌ای، اما ظاهر آن بی عیب است.

۴. کت و شلوار تنگ

کدام لباس ها را نپوشیم تا همیشه زنانه و جذاب به نظر برسیم

کت و شلوار تنگ مدتی طولانی از مد افتاده است

اگر از روند مد و لباس پیروی می‌کنید، می‌دانید که کت و شلوار‌های گشاد تجاری به سبک مردانه اکنون مد هستند؛ و همه مواردی که می‌توان متناسب بودن را توصیف کرد در گروه "ضد روند" قرار می‌گیرند. حتی اگر از مد پیروی نمی‌کنید و نمی‌خواهید از قوانینی که دنیای مد اعلام می‌کند پیروی کنید، به نحوه ظاهرتان در شلوار‌های تنگ فکر کنید. اولاً، آن‌ها بر تمام نقایص شکل، حتی کوچک، تأکید دارند. در مرحله دوم، پارچه الاستیک نازک به صورت آکاردئون روی زانو‌ها تا می‌شود، که به نظر می‌رسد شلخته هستید. ثالثاً، مانع حرکت می‌شوند و آسایش مطلوب را نمی‌دهند. اگر شلوار پسرانه را نمی‌خواهید، زیرا فکر می‌کنید غیر زنانه است، مدل کلاسیک را بررسی کنید. هنوز هم بهتر از شلوار‌های تنگ است و گزینه‌های بسیار بیشتری برای ترکیب وجود دارد.

۵. کمربند کشی پهن

کدام لباس ها را نپوشیم تا همیشه زنانه و جذاب به نظر برسیم

کمربند کشی پهن باید با کمربند مشکی کلاسیک جایگزین شود.

اما این مدل کمربند از دهه ۹۰ است. علی رغم این واقعیت که این مدل به اندازه دنیا قدیمی است، اما هنوز کاملاً با کت، لباس، بلوز به فروش می‌رسد. بسیاری از دختران به جای کنار گذاشتن چنین لوازم جانبی در قفسه پشتی کمد، وظیفه خود می‌دانند که آن‌ها را همزمان با لباس‌های جدید بپوشند - بیهوده نیست که کمربند هدیه می‌شود! با این حال، چنین محصولاتی بسیار ارزان به نظر می‌رسند، تصویر شما در ذهن افراد، بلافاصله جذابیت خود را از دست می‌دهد.

ما به شما توصیه می‌کنیم که از چنین لوازم جانبی چشم پوشی نکنید، دو یا سه قطعه همه کاره، اما واقعا با کیفیت و شیک بخرید تا کمر شما در زمان مناسب برجسته شود، تا لباس شما بسیار جالب‌تر شود.

در سال ۲۰۲۱ کمربند‌های پهن ساخته شده از چرم و پارچه به دنیای مد و لباس آمده که می‌تواند با هر چیز دیگری ترکیب شود، زنجیر‌های یک ردیف یا چند ردیف، کمربند کرستی و غیره. شما همچنین می‌توانید قانون لایه بندی را اعمال کنید و چندین کمربند با در هم آمیختن چندین طول و عرض مختلف دور کمر به طور هم زمان که یکی از جذابیت‌های این فصل هم هست، بپوشید.

۶. دامن بلند

کدام لباس ها را نپوشیم تا همیشه زنانه و جذاب به نظر برسیم

دامن مدادی چرمی شیک‌تر و همه کاره است

چنین وسایلی در کمد لباس نیز بسیار ایده آل نیست و بنابراین سزاوار جا در قفسه کمد شما را ندارد. این مدل دامن نه تنها پنج سال به سن شما اضافه می‌کند، بلکه نسبت‌ها را نیز مخدوش می‌کند. دختران کوتاه قد، به خصوص در یک دامن بلند کلوش بد به نظر می‌رسند.

 

بهتر است نگاهی به مجموعه طراحان مد بیاندازید - امسال آن‌ها تعداد زیادی از مدل‌های متنوع را برای هر سلیقه به مردم ارائه داده اند؛ بنابراین، خانم‌هایی که عاشق خویشتنداری هستند قطعاً از دامن مدادی کلاسیک قدردانی خواهند کرد و دختران جسور می‌خواهند دامن توتو (دامن فرشته) یا تکه‌ای تزئین شده با پر به کمد لباس خود اضافه کنند.

کدام لباس ها را نپوشیم تا همیشه زنانه و جذاب به نظر برسیم

۷. بلوز‌های کوتاه و تنگ

کدام لباس ها را نپوشیم تا همیشه زنانه و جذاب به نظر برسیم

بلوز ساتن باریک و قدیمی به نظر می‌رسد

مشخص نیست که چرا دختران زیبا و با اعتماد به نفس بلوز‌های کوتاه و تنگ می‌پوشند. آن‌ها در هر شرایطی عجیب، خنده دار و پوچ به نظر می‌رسند: حداقل در تئاتر، حداقل در محل کار. چنین مدل‌هایی فقط برای دختران مدرسه مناسب است، اما زنان شیک پوش باید آن‌ها را برای همیشه فراموش کنند.
بلوز باریک باید با یک پیراهن بزرگ و گشاد یا یک مدل نیمه متناسب با چاپ مد روز و یقه v باز جایگزین شود. دختران جوان می‌توانند بلوز‌های روشن - قرمز، فیروزه‌ای، زرد را ترجیح دهند. اما خانم‌ها سایه‌های خنثی پاستلی - بژ، شیری، آبی کمرنگ، هلویی و ... را ترجیح می‌دهند.

۸. لباس با گل‌های بزرگ نپوشید

کدام لباس ها را نپوشیم تا همیشه زنانه و جذاب به نظر برسیم

گل‌های بزرگ روی لباس، شما را چاق نشان می‌دهد

 

وضعیت در اینجا بحث برانگیز است. از یک طرف، چاپ گل هرگز از مد نمی‌افتد. شاهد دیگر این امر تصاویر آنا وینتور، سردبیر مجله آمریکایی مجله Vogue است. یک زن لباس‌های گلدار را دوست دارد، اما آن‌ها را به درستی انتخاب می‌کند؛ بنابراین، در کمد لباس آنا وینتور نمی‌توانید لباسی با گل‌های بزرگ پیدا کنید که شکل را شبیه به یک توپ و چاق و چله می‌کند. اما گل‌های ریز روی لباس‌ها وجود دارد.

منبع: سیارک

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۵
0
0
جالب بود مرسی
در ضمن سال نوتون مبارک
جواد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۷
0
0
ممنون تابناك جان!
چه اطلاعات خوب و مفيدي! لااقل حالا ديگه به مرگ جاهلي نمي ميريم.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار