انگیزه واکسن زدن شهاب حسینی مشخص شود!
کد خبر: ۲۰۴۷۸۳
تعداد نظرات: ۵ نظر
تاریخ انتشار: 2021 February 23    -    ۰۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۲:۰۰
غلامرضا منتظری، نائب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: «من به جهت حقوقی من تخصصی ندارم؛ اما وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی باید پیگیر این مساله باشد تا انگیزه‌های این کار مشخص شود.»
غلامرضا منتظری، نائب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اقدام شهاب حسینی، بازیگر مشهور کشور در تزریق (دریافت) فاکسن فایزر در خاک آمریکا به «روزنامه اینترنتی فراز» گفت: «من به جهت حقوقی من تخصصی ندارم؛ اما وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی باید پیگیر این مساله باشد تا انگیزه‌های این کار مشخص شود.»
 
واکسن زدن شهاب حسینی زمینه جسارت را فراهم کرد
 
منتظری با بیان اینکه «با توجه به وضعیت، رعایت سیاست های کلی کشور و مصالح ملی ما سبب عزت و سربلندی ما خواهد بود» افزود: «اگر شهاب حسینی این کار را نمی کرد بهتر بود و هرقدر به سیاست های کلی در این زمینه احترام بگذاریم به نفع ما است.»
 
نائب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس اضافه کرد:«فارغ از انگیزه های شخصی این فرد، این اقدام شاید بهانه ای برای هنجارشکنی دیگران شود. وقتی از این استانداردهای تعیین شده عبور کنند، زمینه جسارت افراد دیگر را هم فراهم می کند.»
 
گفتنی است پس از بازتاب‌های گسترده و بیشتر منفی انتشار تصاویر واکسن زدن شهاب حسینی در آمریکا، او با تایید این موضوع گفته «نیت قبلی و برنامه‌ریزی مشخصی برای زدن واکسن» فایز نداشته و «به اصرار یکی از دوستان» در صف واکسن مازاد ایستاده است.
 
واکسن زدن شهاب حسینی زمینه جسارت را فراهم کرد
 
انتشار فیلم شهاب حسینی در آمریکا برای تزریق واکسن کرونا در روزهای اخیر در شبکه‌های اجتماعی دست به دست می‌شود و حالا در فضای مجازی به شدت از او انتقاد می‌شود و این نقد به او دیگر سلبریتی‌ها وارد شده که آنها با پول‌های بادآورده و دستمزدهای نجومی که بخش عمده آن از شرکت‌های ارزش افزوده یا توسط سرمایه‌گذارانی همچون محمد امامی تامین شده، سفر آمریکا می‌روند و با خیال راحت واکسنشان را می‌زنند و بعد در ایران مقابل دوربین قرار می‌گیرند و از زمین و زمان انتقاد می‌کنند و گلایه دارند که چرا وضع مملکت اینگونه است!
انتخاب
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۲
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۲۰ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۵
4
19
آخه به شما چه ربطی داره ه ه ه ه ه! مگه شما ثروت مملکت رو با اهل و عیالتون میفرستین اونور اب کسی چیزی میگه؟ بیچاره زحمت کشیده کار کرده داره زندگیش رو میکنه به شما چه ه ه ه ه ه ه ه!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۰۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۵
3
18
به تو چه مربوطه..........سوختی که فایزر به تو نمیرسه...........هنجارشکنی یعنی با رانت وسفارش بشی نماینده ........هنجار شکنی یعنی رانت خوری واختلاس ...........هنجار شکنی یعنی کسی که سواد ولیاقت نداره ولی بشه مسئول....هنجار شکنی یعنی پارتی بازی برای فامیل وزن وبچه ....هنجار شکنی یعنی بی عدالتی ..........هنجار شکنی یعنیی ریا وتزویر برای پست ومقام........
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۱۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۶
2
12
به شما آخه چه ربطی داره؟
اگه خودتون امکانش رو داشتید نمیزدید؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۴۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۶
3
12
تو چکاره ای که حرف می زنی خودتون هزار کار می کنید کسی حق اعتراض نداره اونوقت یکی کار درست هم انجام می دهد یقه اش روز می گیرد در ضمن این سیاست شما مورد تایید مردم نیست
منتقد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۱۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۶
0
2
مسخره بازی های چیه ؟ دلش خواسته زده.
شما اغتماد نداری ؟
ایشان اعتماد داشته .
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار