عکس عجیب صفحه نخست روزنامه نیویورک تایمز
کد خبر: ۲۰۴۶۹۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2021 February 23    -    ۰۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۱
روزنامه آمریکایی نیویورک تایمز صفحه نخست خود را به انتشار عکسی اختصاص داد که تعداد جان باختگان کرونا در این کشور را برجسته می کند.

روزنامه آمریکایی نیویورک تایمز صفحه نخست خود را به انتشار عکسی اختصاص داد که تعداد جان باختگان کرونا در این کشور را برجسته می کند.

این روزنامه مشهور آمریکایی 500هزار نقطه به رنگ سیاه در صفحه نخست قرار داد و این همان تعداد جان باختگان ویروس کرونا در آمریکاست.

عکس عجیب صفحه نخست روزنامه نیویورک تایمز

نیویورک تایمز در این زمینه نوشت که هر مورد فوتی تعداد نامشخصی از تشییع کننده و خسارت های بزرگی در شهرها و روستاهای مختلف به جای گذاشته است. هر فوتی خلائی در جامعه های مختلف آمریکا به جای گذاشت و زندگان خود را در مکانی هایی خالی دیدند که قبل از آن همسران،پدران یا همسایگان یا دوستان شان پر کرده بودند و اینها به 500هزار فوتی رسیده اند.

ایالات متحده آمریکا در صدر کشورهایی قرار دارد که از شیوع ویروس کرونا آسیب دیده اند و تا کنون نیم میلیون فوتی در اثر این بیماری ثبت کرده است.

تعداد جان باختگان کرونا در آمریکا به تنهایی یک پنجم همه جان باختگان در جهان است.

همچنین تعداد مبتلایان به کرونا در آمریکا از زمان شیوع این ویروس در این کشور نزدیک به 111.5 میلیون نفر رسیده است.

تعداد فوتی های آمریکا در اثر کرونا از تعداد کشته شدگان این کشور در جنگ جهانی دوم فراتر رفته است. آمریکا در جنگ جهانی دوم 405 هزار کشته داد.

جماران

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Germany
|
۱۳:۳۰ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۵
3
8
همچنین تعداد مبتلایان به کرونا در آمریکا از زمان شیوع این ویروس در این کشور نزدیک به 111.5 میلیون نفر رسیده است.!!!!
چرا چرت مینویسید؟ تعداد کل مبتلایان در جهان 111.5 میلیون نفره مبتلایان در آمریکا حدود 29 میلیون نفره!!! خودتون رو مضحکه نکنید
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار