گفتگو با داوری که تا جا داشت کتک خورد
کد خبر: ۲۰۴۶۴۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2021 February 22    -    ۰۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۵
داوری دربی ۱۵ ساله‌های اصفهان روایت تلخی از این مسابقه دارد.

داوری دربی 15 ساله‌های اصفهان روایت تلخی از این مسابقه دارد.

تصاویر تلخ از کتک خوردن داوران بازی تیم 15 ساله های سپاهان و ذوب آهن باعث تاثر همه شده است. هنوز کسی باور نمی‌کند بازیکنان به خود اجازه دهند همراه با پدران‌شان اینگونه دو داور را کتک بزنند.(تصاویر درگیری را می‌توانید اینجا ببیند) رحیمی داور وسط این بازی که هنوز از اتفاقات رخ داده شوکه است در گفت و گو با خبرآنلاین توضیحاتی می دهد.

آقای رحیمی شرح دهید چه اتفاقی رخ داد؟

وقتی ذوب آهن گل پنجم را خورد، اعتراض داشت که صحنه آفساید بوده ولی قطعا آفساید نبود. اصلا داوری مشکلی نداشت ولی مربی آنها اعتراض کرد. ما توضیح دادیم و قانع شد اما یک لحظه دیدیم دری شکست و تماشاگران داخل زمین ریختند و به سمت ما حمله کردند. بقیه اش را هم که مردم دیده اند. تا جا داشت ما را کتک زدند.

گفتگو با داوری که تا جا داشت کتک خورد

اصلا آنها را می شناختید؟

نه. خانواده بازیکنان بودند. چون ذوب آهن با این شکست قهرمانی را از دست داد، دست به چنین کاری زدند. دیواری کوتاه تر از ما هم نبود. آمدند بازی را خراب کنند. اصلا چرا باید تماشاگر در ورزشگاه باشد؟ بانوان هم بودند. فکر کنم این آقایان جلوی بانوان جوگیر شدند و آمدند ما را کتک زدند. می خواستند نشان دهند زورشان زیاد است!

در یک صحنه شما را به زمین انداختند و دسته جمعی داشتند کتک تان می زدند. اتفاقی برایتان نیفتاد؟

نه. من را کتک زدند ولی بلند شدم تا بازی را تمام کنم. نمی خواستم مسابقه نیمه کاره باقی بماند. بعد از بازی هم جلسه کمیته انضباطی هیات فوتبال را همانجا تشکیل دادند.

یعنی اینقدر کتک خوردید نه شما و نه کمک تان چیزی نشدید؟

کتک که خوردیم ولی خدارا شکر آسیب ها جدی نبود. به خدا که بیگناه کتک خوردیم. فیلم بازی هست. مسئولان پخش کنند و ببینند قضاوت چطور بوده. چون تحقیر شده بودند می خواستند داوران را کتک بزنند.

شکایت می کنید؟

ما منتظر بودیم پلیش بیاید ولی نبودند. زنگ هم زدیم ولی جو خیلی بد بود و باید می رفتیم. قرار شد هیات فوتبال به دادگاه از آنها شکایت کند. توقع ما این است که برخورد جدی صورت بگیرد تا برای بقیه عبرت باشد.

خبرآنلاین

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
-
|
۱۰:۳۱ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۵
0
3
واقعا وحشیانه به داور حمله کردن
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار