خداحافظی نوه ملکه انگلیس با عناوین سلطنتی!
کد خبر: ۲۰۴۶۰۴
تعداد نظرات: ۹ نظر
تاریخ انتشار: 2021 February 22    -    ۰۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۳
یکی دیگر از نوه‌های ملکه انگلیس، عنوان سلطنتی دریافت نخواهد نمود. کارشناسانی که سال‌ها درگیر اخبار و حوادث مربوط سلطنت بریتانیا هستند، این ادعا را مطرح نموده اند که بسیاری از افراد درون خانواده سلطنتی یا به صورت خودکار عناوین سلطنتی را دریافت نمی‌کنند.

خداحافظی پرنس و پرنسس ها با عناوین سلطنتیاختصاصی تابناک با تو؛ یکی دیگر از نوه‌های ملکه انگلیس، عنوان سلطنتی دریافت نخواهد نمود. کارشناسانی که سال‌ها درگیر اخبار و حوادث مربوط سلطنت بریتانیا هستند، این ادعا را مطرح نموده اند که بسیاری از افراد درون خانواده سلطنتی یا به صورت خودکار عناوین سلطنتی را دریافت نمی‌کنند، (چون واجد شرایط دریافت عنوان سلطنتی نیستند) و یا بعضی از آن‌ها از دریافت عنوان سلطنتی برای فرزندانشان سر باز می‌زنند.

این ادعا از سوی امید اسکوبی (نویسنده‌ای که در مورد خاندان سلطنتی مطلب تهیه می‌کند و کتاب Finding Freedom را در مورد پرنس هری و مگان نوشته است) مطرح شده است. امید اسکوبی (که در واقع ایرانی الاصل است) در مصاحبه‌ای با HeirPod گفت: فرزند یوجین هرگز عنوان سلطنتی نخواهد داشت. قسمتی از دلیل این مسئله به سنت چندین ساله در خاندان سلطنتی باز می‌گردد.

بنابر سنت خاندان سلطنتی، عناوین سلطنتی از طرف خاندان پدری به فرزندان تعلق می‌گیرد و اگر پدر خانواده جزو " عوام "بوده باشد، فرزند وی نیز شخص غیر اشرافی در نظر گرفته خواهد شد و عنوان اشرافی به آن تعلق نخواهد گرفت. در مورد فرزند یوجین به علت اینکه " جک بروکسبنک" (همسر یوجین) عنوان سلطنتی ندارد، پس فرزند او هم عنوانی دریافت نخواهد کرد.

خداحافظی پرنس و پرنسس ها با عناوین سلطنتی

پرنسس یوجین و همسرش

خداحافظی پرنس و پرنسس ها با عناوین سلطنتی

پرنسس یوجین در ماشین شخصی شان در حالی که همسرش رانندگی می کرد به بیمارستان برای وضع حمل رفتند.

خداحافظی پرنس و پرنسس ها با عناوین سلطنتی

عکسی که یوجین در صفحه اینستا گرام خود به اشتراک گذاشته، دست پدر مادر در کنار فرزندشان

اما ملکه انگلستان (که در بعضی از موارد) عناوین سلطنتی را اعطا نموده است، می‌تواند با اهدای عنوان ارل Earl به همسر یوجین، در نتیجه فرزندان آن‌ها را نیز واجد شرایط دریافت عناوین سلطنتی کند. با این همه، اتفاقی که چند سال اخیر افتاده است، کنار گذاشتن عناوین سلطنتی از سوی اعضای جوان‌تر این خاندان است. شاهدخت سلطنتی" آن"، پیشگام این تصمیم بود. او دریافت مقام اشرافی را برای همسرش نپذیرفت و گفت که می‌خواهد کودکان خود را بدون عناوین اشرافی بزرگ کند.

تنها همین چند سال پیش بود که پرنس هری و مگان از دریافت عنوان اشرافی برای فرزندشان آرچی ممانعت کردند. این مسئله به صورت یک " مد "درآمده است! پرنسس یوجین هم نمی‌خواهد که فرزندش عنوان سلطنتی داشته باشد، همانطور که پرنس هری و مگان نیز این مسئله را نپذیرفتند.

خداحافظی پرنس و پرنسس ها با عناوین سلطنتی

خانه ای که بعد از وضع حمل، یوجین به آنجا می رود

اسکوبی در ادامه گفت که سوفی (کنتس ساسکس) در مصاحبه‌ای با روزنامه تایمز اظهار داشته است: که آن‌ها فرزندانشان را طوری تربیت نموده اند تا برای کسب درآمد در جامعه حضور یابند و شغل مورد علاقه خود را پیدا کنند.

من فکر می‌کنم این شیوه ایی مناسب در تربیت فرزندان است. ما سال‌ها در اوج دوران سلطنت ملکه به سر برده ایم و نمی‌دانیم که این سلطنت تا چه زمان وجود خواهد داشت. علاوه بر این با این تغییرات ممکن است نظر مردم نسبت به خانواده سلطنتی تغییر کند و مردم نظر بهتری را نسبت به این خاندان پیدا کنند.

این نظریه که از عنوان پادشاهی برای فرزندان صرف نظر شود و کنار گذاشتن عناوین سلطنتی در آینده، ایده ایی مناسب و گامی هوشمندانه برای نزدیک‌تر شدن به مردم می‌باشد.

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۹
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۱۰ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۴
1
30
بسیار جالب افرین
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۳۵ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۴
0
17
نوه که نه.... نتیجه اش میشه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۵۸ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۴
2
62
دقیقا مثل مسئولین ما که از هر فرصتی برای نصب آقازاده ها و اقوامشون در پستها و مناصب مهم دولتی و غیردولتی بهره می برند و البته مردم رو به کسی روزی حلال و الگوگیری از یمنی ها فرا می خوانند.
پاسخ ها
ناشناس
| |
۰۹:۰۵ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۵
دقیقا مثل تو که از هر فرصتی برای تخریب ایران استفاده می کنی!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۲۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۴
2
15
خداوکیلی خونه یه بچه مسوول ما رو ببین بعد خونه این شاهدخت رو ببین،حیف که دو رکعت نماز نمی خونه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۰۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۵
6
2
چقدر متواضع
خدا لعنتشون کنه
هادی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۳۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۵
1
16
یعنی اونجا مثل اینجا نیست که اگه به خانواده مسولین وصل باشی
بتونی وام های بی بهره بگیری و قسط ندی یا کار خونه رو مفت به نامت بزنن و دلار 4200 جنس وارد کنی 25000 بفروشی و زندگی لاکچیری و سکونت تو خانه های مصادره ای بنیاد مستضعفان و این چیزا رو داشته باشه ؟
البته اینایی که گفتنم از نوع حلالش بود - ( دزدی واحتکار و را نت و خیلی چیزای دیگه که برای مردم عادی جرم محسوب میشه نگفتم )
ناشناس
|
-
|
۰۷:۴۰ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۶
3
2
بعدانگلیسی ها میگویند ما نژاد پرست نیستیم
ناشناس
|
United States
|
۱۳:۲۳ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۶
0
8
می خوان بچه هاشون با دیگران بزرگ شن
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار