خوش عکس شدن با چند راه کار مفید آرایشی
کد خبر: ۲۰۴۱۸۴
تاریخ انتشار: 2021 February 19    -    ۰۱ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۰
شاید برایتان اتفاق افتاده باشد که گاهی اوقات حتی با وجود اینکه در واقعیت فکر می‌کنید ظاهر خوبی دارید، ولی عکس هایتان خوب نمی‌شود! از آنجا که عکس‌ها همیشه باقی می‌مانند همه دوست دارند در بهترین حالت خود در عکس به نظر برسند.

خوش عکس شدن با چند راه کار مفید آرایشی«تابناک با تو» - شاید برایتان اتفاق افتاده باشد که گاهی اوقات حتی با وجود اینکه در واقعیت فکر می‌کنید ظاهر خوبی دارید، ولی عکس هایتان خوب نمی‌شود! از آنجا که عکس‌ها همیشه باقی می‌مانند همه دوست دارند در بهترین حالت خود در عکس به نظر برسند. صرف نظر از کیفیت دوربین، انتخاب زاویه مناسب و نوع نورپردازی، چند نکته آرایشی برای خوش عکس شدن وجود دارد که سهم زیادی در زیباتر شدن عکس‌ها ایفا می‌کنند.

خوش عکس شدن با چند راه کار مفید آرایشی

همیشه از پرایمر استفاده کنید.

اگر در آرایش روزمره خود عادت به صرف نظر کردن از پرایمر دارید، ولی حتما برای عکاسی از آن استفاده کنید. کاربرد پرایمر به یک دست کردن رنگ چهره و به حداقل رساندن منافذ باز صورت کمک کرده و کرم پودر به صورت یک دست روی پوست می‌نشیند. اگر از پرایمر صرف نظر کنید، احتمال نشان داده شدن برآمدگی‌های کوچک و ناصافی‌های روی پوست در عکس زیاد می‌شود.

تنها از محصولات آرایشی مات، غیر براق و اکلیلی استفاده کنید.

گرچه شاید کرم پودر براق و یا سایه چشم‌های اکلیلی خود را دوست داشته باشید، ولی آن‌ها برای عکاسی مناسب و ایده آل نیستند. اگر پوست خشکی دارید پیشنهاد می‌کنیم از مرطوب کننده‌های قوی و همچنین از یک پرایمر آبرسان استفاده کنید، ولی باید کرم پودرتان نمایی مات، نیمه مات و ساتنی داشته باشد. کرم پودری که نمایی براق و یا ژاله‌ای روی پوست دارد در عکس پوست را تیره، خسته و چرب نشان می‌دهد به خصوص اگر در هنگام عکاسی، فلاش دوربین نیز استفاده شود.

از سوی دیگر برای خوش عکس شدن باید از هایلایتر‌ها و سایه چشم‌های براق و اکلیلی‌ها (به خصوص اکلیلی‌های دانه درشت) اجتناب کنید چرا که پوست را در عکس مسن‌تر نشان می‌دهند. برای عکاسی تنها به مواد آرایشی مات و ساتنی بسنده کنید.

استفاده از از کرم پودر‌های HD و بدون SPF

نکته دیگری که در مورد کرم پودر‌ها وجود دارد این است که کرم پودر‌های باکیفیت در بهتر به نظر رسیدن در عکس نقش مهمی ایفا می‌کنند. برای عکاسی بهتر است از کرم پودر‌های HD استفاده کنید و در عین حال باید حواستان باشد کرم پودرتان حاوی ضد آفتاب (SPF) نباشد چرا که در عکس اثری سفید روی صورت می‌گذارد، به خصوص اگر عکاسی با فلاش صورت بگیرد.

انجام آرایش در نور طبیعی برای خوش عکس شدن

یکی دیگر از نکاتی که ممکن است به راستی برایتان مفید باشد، توجه به نوری است که در آن آرایش می‌کنید. اگر نمی‌توانید در نور طبیعی آرایش کنید، پس بهتر است از نوع نور محلی که قرار است عکس هایتان را در آنجا بگیرید، تقلید کنید. این کار به شما کمک می‌کند از استفاده بیش از اندازه از رنگ‌های آرایشی در میکاپ خود پرهیز کرده و از رنگ‌هایی استفاده نکنید که با زمینه عکاسی تان همخوانی فوق العاده‌ای ندارد.

استفاده از از پودر فیکساتور در طیف رنگی زرد

در نهایت مهم است برای خوش عکس شدن، آرایش خود را با پودر فیکساتور ثابت کنید تا نمایی چرب و براق نداشته باشد. پودر‌هایی که طیف رنگی زرد دارند فورا صورت را شاداب و جوانتر نشان می‌دهند و به خصوص برای عکاسی بسیار ایده آل عمل می‌کند.

گردن را نیز آرایش کنید.

اگر در عکسی که می‌گیرید، گردنتان مشخص می‌شود، پس حتما در کنار صورت باید گردن را نیز آرایش کنید چرا که در عکس به خوبی مشخص می‌شود. برای آرایش گردن باید از همان رنگ کرم پودر که به صورت زدید، استفاده کنید تا حتی با وجود عکاسی با فلاش، پوست یک دست به نظر برسد.
خوش عکس شدن با چند راه کار مفید آرایشی

از ریمل برای بازتر نشان دادن چشم هایتان استفاده کنید.

به منظور خوش عکس شدن باید سعی کنید چشمانتان روشن‌تر و متمرکز‌تر به نظر برسد، برای این هدف باید از ریمل استفاده کنید. یک ریمل خوب می‌تواند چشمانتان را بازتر و “بیدار تر” در عکس‌ها نشان دهد.

پر کردن ابرو‌ها برای خوش عکس شدن

اغلب بسیاری از خانم‌ها توجه چندانی به ابرو‌ها در عکس ندارند، ولی پر کردن ابرو‌ها آن‌ها را مشخص‌تر کرده و صورت را جوان‌تر نشان می‌دهد، ولی نباید از مداد ابرو مشکی برای پر کردن جا‌های خالی ابرو استفاده کنید، بلکه برای ظاهری طبیعی‌تر باید از انواع رنگ قهوه‌ای استفاده کنید.

با انجام این تغییرات آرایشی در میکاپ می‌توانید مطمئن باشید عکس هایتان همانطوری که دوست دارید از آب درخواهد آمد!

پرشین وی

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار