پرسپولیس در آستانه قهرمانی نیم‌فصل قرار گرفت
کد خبر: ۲۰۳۹۵۶
تاریخ انتشار: 2021 February 14    -    ۲۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۹:۳۹
تیم فوتبال پرسپولیس در دیدار هفته پانزدهم مقابل پیکان با پیروزی مقابل این تیم به رتبه دوم جدول رسید و از استقلال عبور کرد.

 تیم فوتبال پرسپولیس در دیدار هفته پانزدهم مقابل پیکان با پیروزی مقابل این تیم به رتبه دوم جدول رسید و از استقلال عبور کرد.

تیم فوتبال پرسپولیس در آخرین دیدار هفته پانزدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور از ساعت 17:15 امروز (یکشنبه) در ورزشگاه آزادی به مصاف پیکان رفت و با نتیجه یک بر صفر به برتری رسید.

پرسپولیس در آستانه قهرمانی نیم‌فصل قرار گرفت

احمد نوراللهی در دقیقه 54 تک گل این بازی را به ثمر رساند و با یک برد اقتصادی دیگر 27 امتیازی شد و از استقلال عبور کرد و به رتبه دوم جدول رسید. پیکانی‌ها نیز که با تاکتیک اوت دستی به مصاف پرسپولیس آمده بودند و شاگردان یحیی گل‌محمدی را با این تاکتیک آزار دادند، به جایی نرسیدند و با شکست بدرقه شدند تا تاکتیک تارتار، «اوت» شود.

ترکیب پرسپولیس: حامد لک، سیدجلال حسینی، کمال کامیابی‌نیا، مهدی شیری، سعید آقایی، میلاد سرلک، احمد نوراللهی، سیامک نعمتی (83 - مهدی عبدی)، وحید امیری، احسان پهلوان و امید عالیشاه (83 - مهدی مهدیخانی).

ترکیب پیکان: محمد دریس، امیرحسین جدی، میلاد شیخی سلیمانی، آرش قادری (64 - محمدامین درویشی)، نادر محمدی، ابراهیم صالحی،‌ حسین پورامینی، امیر روستایی (81 - معین عباسیان)، فرزاد حاتمی (64 - رضا جبیره)، مجید عیدی و اسماعیل بابایی.

داور: رضا عادل

نیمه اول

دقیقه 9: ارسال سعید آقایی از سمت چپ به تیر دوم دروازه پیکان، ضربه وحید امیری را به دنبال داشت که با واکنش محمد دریس توپ راهی کرنر شد.

دقیقه 10: روی ضربه کرنر و پاسی که احسان پهلوان به سیامک نعمتی داد، این بازیکن در موقعیت گلزنی قرار گرفت که دریس اجازه نداد ضربه نعمتی ثمری داشته باشد.

دقیقه 32: پیکانی‌ها روی یکی از پرتاب‌های بلند نادر محمدی صاحب موقعیت گلزنی شدند که البته ضربه سر بازیکن این تیم در چهارچوب نبود و به اوت رفت.

دقیقه 36: موقعیتی که پرسپولیسی‌ها روی حرکت و نفوذ امید عالیشاه به دست آوردند، توسط محمد دریس بی‌نتیجه ماند.

نیمه دوم

دقیقه 50: توپ ارسالی روی دروازه پیکان با ضربه سر کمال کامیابی‌نیا همراه بود که ضربه او پس از برخورد به تیر دروازه توسط مدافعان پیکان دور شد.

دقیقه 54: امید عالیشاه با پاس یک و دو خود را به محوطه جریمه رساند و پاس در عرض او را در دهانه دروازه احمد نوراللهی به گل تبدیل کرد.

دقیقه 69: اوت دستی بلند نادر محمدی توسط مدافعان پرسپولیس دفع شد که پشت محوطه جریمه مجید عیدی به توپ رسید. ضربه سرضرب او به زیر طاق دروازه حامد لک برخورد کرد و تبدیل به گل نشد.

دقیقه 85: حمله‌ای که پرسپولیسی‌ها ترتیب داده بودند، پشت محوطه جریمه به احسان پهلوان رسید که ضربه فنی او با فاصله کمی از کنار دروازه به اوت رفت.

دقیقه 87: میلاد سرلک با کارت زرد داور جریمه شد.

تسنیم

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار