دوست دختر جدید بازیگر معروف
کد خبر: ۲۰۳۴۹۰
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار: 2021 February 10    -    ۲۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۰
اخیراً، همسر سابق آنجلینا جولی، برد پیت به طور فزاینده‌ای در جمع یک سبزه روی زیبا دیده می‌شود. ما به شما می‌گوییم چه چیز‌هایی در مورد نری آکسمن شناخته شده است و برد پیت چه نوع رابطه‌ای با یکی از غبطه انگیزترین طراحان و هنرمندان مشهور جهان دارد.

دوست دختر جدید برد پیت: نری آکسمن کیست

دوست دختر جدید برد پیت: نری آکسمن کیست«تابناک با تو» - اخیراً، همسر سابق آنجلینا جولی، برد پیت به طور فزاینده‌ای در جمع یک سبزه روی زیبا دیده می‌شود. ما به شما می‌گوییم چه چیز‌هایی در مورد نری آکسمن شناخته شده است و برد پیت چه نوع رابطه‌ای با یکی از غبطه انگیزترین طراحان و هنرمندان مشهور جهان دارد.

آنجلینا جولی و برد پیت در پاییز سال ۲۰۱۶ از هم جدا شدند، اما طرفداران هنوز امیدوارند که بازیگر همچنان بتواند برگردد، اگر نه خود جولی، حداقل همسر اول او جنیفر آنیستون، که اتفاقا خودش اخیراً از جاستین تروکس جدا شد؛ و اگرچه دوستان برد به طور فعال اعلام می‌کنند که در لحظه قلب او آزاد است، اما در اوایل آوریل اطلاعات منحصر به فرد او منتشر شد که یک زن جدید در زندگی او ظاهر شده است؛ و این اطلاعات بلافاصله اثر یک بمب در حال انفجار را ایجاد کرد. این در مورد نری آکسمن است. neri oxman ۴۲ ساله است و اگر با دنیای سینما ارتباط دارد فقط به خاطر آشنایی او با برد پیت است.

دوست دختر جدید برد پیت: نری آکسمن کیست

نری آکسمن در اجلاس علمی کنکوردیا در نیویورک، ۱۸ سپتامبر ۲۰۱۷ سخنرانی می‌کند

نری آکسمن استاد معماری در انستیتوی فناوری ماساچوست، طراح و هنرمند مشهور است. به گفته یکی از افراد داخلی این زن با بازیگر هالیوود در حالی که روی یکی از پروژه‌های معماری این موسسه کار می‌کرد، ملاقات کرد که برد پیت نیز در آن شرکت می‌کند. بله، بله، همانطور که مشخص شد، این بازیگر از اشتیاق دیرینه خود برای طراحی دست نکشیده و همچنان در تلاش است تا علاقه خود را در سطح حرفه‌ای تحقق بخشد. این بار یک مربی ناز به او کمک می‌کند!

یک منبع می‌گوید: "برد پیت و نری آکسمن اغلب به دلیل اشتیاق به معماری، طراحی و هنر با هم ملاقات می‌کنند. " - این یک دوستی حرفه‌ای است؛ و به یک عاشقانه تبدیل نشده، زیرا هر دو بسیار محتاط هستند و فقط رابطه حرفه‌ای دارند. با این حال، برد پیت علاقه دارد وقت بیشتری را با او بگذراند، زیرا نری آکسمن neri oxman شگفت انگیز است. "

نماینده بازیگر حاضر به اظهار نظر نشد، اما یکی دیگر از دوستان برد پیت گفت: "شما درست می‌گویید، آن‌ها دوست هستند. "
نری آکسمن خودش با خبرنگاران در تماس نیست، اما پاپاراتزی‌ها به طور فزاینده‌ای بازیگر مشهور را در لنز دوربین گرفتار می‌کنند، که هر از گاهی معلوم می‌شود در نزدیکی آپارتمان این زن است.

دوست دختر جدید برد پیت: نری آکسمن کیست

مدیر عامل شرکت نری و لکسوس، یوشیهیرو ساوا در هفته طراحی میلان، ۳ آوریل ۲۰۱۷


نری آکسمن در سال ۱۹۷۶ در هایفا، فرزند ریوکا و رابرت آکسمن، استاد یکی از مشهورترین موسسات کشور، Technion متولد شد. پدر نری آکسمن درگیر برنامه ریزی معماری بود و مادرش یک متخصص معتبر در زمینه معماری دیجیتال است.

برای مدت طولانی، خانواده آکسمن در قیصریه، یکی از گران‌ترین مناطق کشور زندگی می‌کردند (ویلا‌های بسیاری از میلیونر‌ها و سیاستمداران برجسته، از جمله نخست وزیر بنیامین نتانیاهو، در اینجا واقع شده است). مانند بسیاری از دختران محلی، آکسمن در ارتش خدمت می‌کرد و ۱۸ ماه را در نیروی هوایی گذراند. وی تحصیلات معماری را در وطن آغاز کرد، اما تحصیلات خود را در لندن به پایان رساند؛ و از سال ۲۰۰۵، این خانم در ایالات متحده زندگی می‌کند.

در سال ۲۰۰۹، خانم آکسمن با آهنگساز آمریکایی Osvaldo Golikhov ملاقات کرد. او ۱۵ سال از نری آکسمن بزرگتر بود، اما این امر مانع رابطه آن‌ها نشد. در سال ۲۰۱۱، عاشقان ازدواج کردند. به گفته این آهنگساز، سه فرزند او از همسر قبلی اش بلافاصله با نری آکسمن دوست شدند. با این حال، این داستان خیلی دوام نیاورد: پس از سه سال، زوجین تقاضای طلاق کردند.

دوست دختر جدید برد پیت: نری آکسمن کیست

اوسوالدو به خبرنگاران گفت: "من و نری آکسمن می‌خواستیم یک خانواده مستحکم ایجاد کنیم، اما این اتفاق نیفتاد. " - ما تازه از هم جدا شدیم. نری آکسمن ۱۵ سال از من کوچکتر است و بعد از سه سال مشخص شد که ما در جهات مختلفی حرکت می‌کنیم. فکر می‌کنم خلاقیت باعث اتحاد ما شد. نقاط مشترک زیادی داشتیم و کاملاً یکدیگر را درک می‌کردیم. آن سه سالی که ازدواج ما به طول انجامید واقعاً دوران بسیار خوبی بود. فقط این که در هر برهه‌ای هر دو به این نتیجه رسیدیم که اکنون این رابطه کار نمی‌کند. هیچ درام و قلب شکسته‌ای وجود نداشت. ما بعد از جدایی دوست باقی ماندیم. "

پس از طلاق، neri oxman به آپارتمان گلیخوف در حومه بوستون نقل مکان کرد و ۶۵۰ هزار دلار از حساب عمومی به همسر سابق خود منتقل کرد (طبق گفته اوزوالدو این‌ها امتیازات موسیقی او بودند). آهنگساز می‌گوید: "این طلاق افراد صادق بود. " "او به عنوان یک طراح و استاد عالی عمل کرد و از طرف دیگر مجسمه‌هایی را نیز به عنوان یادگار برای من گذاشت. "

دوست دختر جدید برد پیت: نری آکسمن کیست
neri oxman حتی مجموعه آوانگارد مخصوص خودش را از لباس Wanderers دارد.


گلیخوف افزود آخرین باری که او شنیده بود اوکسمن با میلیونر بیل اکمن، بنیانگذار صندوق پرچین مدیریت سرمایه Pershing Square، معاشرت می‌کند. این مرد گفت: "اگر حالا برد پیت قلب او را بدست آورد، پس او خوش شانس است. "

دوست دختر جدید برد پیت: نری آکسمن کیست

نری آکسمن در حال حاضر به عنوان استاد در آزمایشگاه رسانه MIT کار می‌کند و در آنجا کارگروهی را رهبری می‌کند که تحقیقات در زمینه معماری، طراحی و بوم شناسی را انجام می‌دهد. تیم وی همچنین در حال ساخت چاپگر‌های ۳ بعدی است که در آینده مواد زیستی و شیشه‌ای چاپ خواهند کرد.

طبق بیوگرافی وی در وب سایت انستیتوی فناوری ماساچوست، آکسمن اصطلاح Ecology Material را ابداع کرده و در حال کدگذاری موضوع است که محاسبات، تولید و مطالعه مواد را به عنوان عناصر مشترک طراحی ادغام می‌کند. رویکرد وی فرض می‌کند که تمام اشیا مادی در جهان ما باید با استفاده از فن آوری‌های دیجیتال و با در نظر گرفتن تأثیر آن‌ها بر طبیعت طراحی شوند.

دوست دختر جدید برد پیت: نری آکسمن کیست

نری آکسمن با بنیانگذار گالری کنار کارهایش در گالری هنری Le Laboratoire کمبریج ژست می‌گیرد.

دوست دختر جدید برد پیت: نری آکسمن کیست

در مورد آثار هنری نری آکسمن، بسیاری از آن‌ها توسط حیوانات ایجاد شده اند، یا به نظر عجیب به نظر می‌رسد توسط نیرو‌های طبیعت ساخته شده اند. به عنوان مثال، یکی از تاسیسات وی، غرفه ابریشم، به معنای واقعی کلمه توسط ۶۵۰۰ کرم ابریشم بافته شده است. خلاقیت‌های neri oxman را اغلب می‌توان در نمایشگاه‌های موزه هنر‌های مدرن نیویورک، مرکز پمپیدو پاریس، موزه هنر‌های کاربردی وین و همچنین موزه هنر‌های زیبا بوستون مشاهده کرد.

دوست دختر جدید برد پیت: نری آکسمن کیست

"غرفه ابریشم"

متصدی موزه‌ای در نیویورک درباره کار وی توضیح داد: "او شخصی است که از زمان خود جلوتر است" - او کامل است، کاملاً به طراحی نزدیک می‌شود، اما در عین حال دارای استعداد‌های خارق العاده و زیبایی شناسی خاص هنری است. هر کاری که او انجام می‌دهد توسط علم شناخته شده است، اما برای همه نیز جهانی است، زیرا کار‌های او بسیار زیبا هستند. "

در همین حال، برد پیت نیز در تلاش است تا با دوست دختر جدید خود همراه شود. بنیاد Make It Right، که مسکن ارزان قیمت و پایدار برای نیازمندان می‌سازد، با طراحان مشهور جهان کار می‌کند. خود این بازیگر که به طور جدی به معماری فکر می‌کرد، در سال ۲۰۱۶ به یکی از نشریات تخصصی اعتراف کرد: "هنگامی که می‌فهمید ۴۰-۴۵٪ آلودگی در نتیجه ساخت و ساز و نگهداری مسکن رخ می‌دهد، طبیعتاً به دنبال بهترین راه حل بود. "

دوست دختر جدید برد پیت: نری آکسمن کیست

زمانی هنرپیشه هالیوود در ساخت مبلمان و مجسمه سازی نیز فعالیت جدی داشت و مجسمه ساز معروف توماس هاوسیگو حتی به عنوان مربی او عمل می‌کرد. پیت در مصاحبه‌ای گفت: "من همه کار‌ها را انجام دادم، " با خاک رس، گچ، میلگرد و چوب کار کردم. "

دوست دختر جدید برد پیت: نری آکسمن کیست

برد پیت پروژه‌های بازسازی محله‌ای ویران شده در توفان را در نیواورلئان بررسی می‌کند، ۳۱ آگوست ۲۰۰۶

در یک کلام، ستاره هالیوود و هنرمند مشهور اشتراکات زیادی دارند. در همین حال، اینکه آیا رابطه کاری برد پیت و نری آکسمن به چیز دیگری تبدیل خواهد شد، یک معما باقی مانده است، اما یک چیز مسلم است: اگر برد پیت و نری آکسمن تصمیم به عاشق شدن بگیرند، این احساسات یک پایه سالم و پایدار دارند؛ و اساساً این رابطه را از ازدواج او با آنجلینا جولی متمایز می‌کند.

به هر حال، بسیاری از افراد در حال مقایسه این دو زن (نری آکسمن و آنجلینا جولی) با یکدیگر هستند و به شباهت خارق العاده بیرونی نری و آنجلینا اشاره می‌کنند. با این حال، شوهر سابق معمار Osvaldo Golikhov معتقد است که، برخلاف آنجی، اوکسمن بی نظیر و نجیب است: نری چند لایه است، مانند یک گل. او از نظر داخلی و خارجی بی نظیر و زیبا است. آن‌ها می‌گویند نری شبیه آنجلینا جولی است، اما من فکر می‌کنم او از آنجلینا بسیار بهتر به نظر می‌رسد. شباهت‌ها وجود دارد، اما من معتقدم که نری آکسمن درخشش منحصر به فرد خود را دارد. "

منبع: سیارک

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۴۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۲
3
9
اگر من هم همچین مربی جذاب و زیبایی داشتم دنیا را تحت تاثیر قرار میدادم . خدا بده شانس
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۱۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۲
2
14
خوبه ننوشتی نامزد آفرین.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۵۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۷
0
0
مقایسه کردن بدترین ضربه ایه که آدم ها می تونن به هم بزنند
ایرانی
|
United States
|
۰۱:۲۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۹
1
0
از نظر من تمامی پول دارهای دنیا به روشی به هر نحوی که شده به یک فرمی گرفتار برنامه ریزی یهودیی ها برای چپاول سرمایه هایشان می شوند. یعنی اینکه سیستم بازاریاب یهودی دنبال طعمه های هست و همیشه برای پول دارها نقشه می کشد. به محض محرز شدن رابطه بین این دو مطمن باش وکیل های یهودی به روشی زیرکانه تمامی سرمایه اش را به نفع این خانم چپاول می کنند. می گی نه صبر کن و منتظر باش. البته این یهودی ها به روشی کار می کنند که بعدش طرف انقدر ورشکسته شود که دیگر نای حتی شکایت کردن هم نداشته باشد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار