کوتاه آمدن احتمالی دیزنی برای همکاری دوباره با بازیگر معروف
کد خبر: ۲۰۳۲۹۳
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: 2021 February 07    -    ۱۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۰
هواداران سینه چاک جانی‌دپ، پس از دست دادن نقش‌های او در فیلم سینمایی دزدان دریایی کارائیب و سریال جانوران شگفت انگیز، بیکار ننشستند و با به برپایی کمپین در حمایت از جانی دپ خواهان بازگشت او به سری فیلم‌های دزدان دریایی کارائیب شدند که اتفاقاً این درخواست از سوی بسیاری از مردم مورد استقبال قرار گرفت.

کوتاه آمدن احتمالی دیزنی برای همکاری دوباره با بازیگر معروفاختصاصی «تابناک با تو»؛ از قرار معلوم دیزنی به خاطر تقاضای بسیار از طرف هواداران جانی دپ، بازگشت این اعجوبه سینما و تئاتر را مورد تعمق و تامل دوباره قرار داده است. هواداران سینه چاک جانی‌دپ، پس از دست دادن نقش‌های او در فیلم سینمایی دزدان دریایی کارائیب و سریال جانوران شگفت انگیز، بیکار ننشستند و با به برپایی کمپین در حمایت از جانی دپ خواهان بازگشت او به سری فیلم‌های دزدان دریایی کارائیب شدند که اتفاقاً این درخواست از سوی بسیاری از مردم مورد استقبال قرار گرفت.

کوتاه آمدن احتمالی دیزنی برای همکاری دوباره با بازیگر معروف

از طرف دیگر جانی دپ این اعجوبه بازیگری، پس از ناامید شدن از بازی در نقش جک اسپارو در فیلم دنباله دار دزدان دریایی کارائیب، تصمیم گرفت تا نقشی را نزدیک به شخصیت جک اسپارو در فیلم دیگری بازی کند.

تلاش هواداران و استقبال مردم از یک طرف و تصمیم جانی دپ به بازی در فیلمی دیگر، کمپانی دیزنی را وادار به تعمق دوباره در مورد بازگشت جانی دپ را به این فیلم پرفروش هالیوود نموده است.

اما به گزارش روزنامه اکسپرس، استقبال بسیار از" کمپین عدالت برای جانی " و درخواست مردم برای بازگشت جانی دپ به نقش جک اسپارو در فیلم، بسیار بر روی تصمیم کمپانی دیزنی جهت بازگرداندن جانی دپ به هالیوود نقش داشته است.

توجه داشته باشید که تمامی این گزارشات به صورت رسمی از طرف کمپانی دیزنی تایید نشده است و تا زمان تایید آن، به عنوان شایعه باقی خواهند ماند. با این حال طبق گزارشات رسیده دیزنی اعلام نموده: اگر رای دادگاه عالی فرجام به نفع جانی دپ صادر شود، این هنرپیشه بی‌قید و شرط به هالیوود باز خواهد گشت.

کوتاه آمدن احتمالی دیزنی برای همکاری دوباره با بازیگر معروف

شایعات در مورد کمپانی دیزنی و آینده جانی دپ در سریال چه می‌گویند؟

طبق اخبار واصله از روزنامه اکسپرس، کمپانی دیزنی به خاطر حمایت بسیار مردم از جانی دپ، درباره بازگشت این هنرپیشه در حال رایزنی است.
روزنامه اکسپرس در ادامه می‌نویسد که قرار بر این بود تا سری جدید دزدان کارائیب در قالبی جدید و با بهره گیری از بازی" مارگوت رابی " و حذف شخصیت جک اسپارو (شخصیت جذاب و محبوب با بازی درخشان جانی دپ) ساخته شود، اما بر اساس شایعات جدید" جک اسپارو " در فیلم باقی خواهد ماند و کمپانی دیزنی به بازبینی مجدد احیای نقش جک اسپارو پرداخته است.

دادخواست بازگشت جانی دپ به فیلم از سوی ۵۰۰ هزار نفر امضا شده است. مردم طی آن خواستار بازگشت وی به نقش نمادین جک اسپارو در فیلم شده اند. جانی دپ سابق بر این، در پنج فیلم دزدان دریایی بازی کرده است که تاکنون ۵ قسمت داشته است:

نفرین مروارید سیاه
صندوقچه مرد مرده
در انتهای جهان
سوار بر امواج ناشناخته
مرده‌ها قصه نمیگویند

که در همه آن‌ها جانی دپ در کنار هنرمندان مشهوری مانند کرا نایتلی، پنه لوپه کروز، اورلاندو بلوم، گوفری راش به ایفای نقش پرداخته بود به علاوه در پایان قسمت پنجم فیلم اشاره به بازگشت بیل نیتی در نقش دیوی جونز شد.

به نظر می‌رسد شکست وی در دادگاه به شکست بزرگتر حرفه‌ای او در دنیای سینما انجامید. کمپانی دیزنی از ادامه بازی وی در فیلم دزدان دریایی کارائیب کارائیب جلوگیری کرد و همچنین این هنرپیشه بزرگ نقش خود را در سریال جانوران شگفت انگیز از دست داد.

متعاقب آن طرفداران جانی دپ اقدام به برپایی کمپین‌هایی در اینترنت برای کنار گذاشتن امبر هرد (همسر سابق جانی دپ) نمودند و در آن خواستار برکناری امبر هرد از بازی در سریال آکوامن شدند. درخواست اخیر آنان از سوی دو میلیون نفر امضا و تایید شد.

کوتاه آمدن احتمالی دیزنی برای همکاری دوباره با بازیگر معروف

چرا طرفداران جانی دپ خواستار بازگشت جک اسپارو به فیلم هستند؟

چند دلیل بزرگ دارد. اول آنکه این نقش جزو بازی‌های منحصر به فرد است و شخصیت ویژه‌ای دارد. تقریباً تمامی مردم علت موفقیت این فیلم و دنبال دار شدن آن را مرهون این شخصیت البته بازی بی‌مثال جانی دپ می‌دانند.
بسیاری از هنرپیشه گان دیگر ازجمله" کیوین مک نلی" که در نقش جوشامی گیبز بازی کرده است، در مصاحبه‌ای اعلام کرد که" جایگزین کردن نقش جک اسپارو جنایت است "

طرفداران جانی دپ حضور بازیگر جوان دیگری را در سری جدید دزدان کارائیب نخواهند پذیرفت. وقتی به فیلم دنباله داره نگاه می‌کنیم هر کدام از این فیلم‌ها را واقعاً منحصر به فرد خواهیم یافت و در میابیم که تمامی این فیلم‌ها به تنهایی بی نظیر هستند، اما چیزی که فیلم را دنباله دار کرده و مردم را برای دیدن آن تشویق نموده است، تنها حضور جک اسپارو می‌باشد. در واقع نقش جک اسپارو اصلی‌ترین پارامتر در موفقیت فیلم و دنباله دار شدن آن می‌باشد.

به نظر می‌رسد هواداران از هر تلاشی برای بازگرداندن جانی دپ به فیلم فروگذار نیستند و تا دریافت پاسخ مثبت از کمپانی دیزنی به آن ادامه می‌دهند؛ و خبر خوب اینکه به غیر از هنر پیشه گان مختلف که از بازگشت جانی دپ به دنیای هالیوود دفاع کرده‌اند، تولید کننده معروف به نام Jerry Bruckheimer. برای بازگرداندن جانی دپ به فیلم با کمپانی دیزنی در حال گفتگو می‌باشد.

ما قطعاً جانی دپ را در دزدان دریایی کارائیب ۶ خواهیم دید. سوال اینجاست که عنوان دزدان‌کارائیب ۶ چه خواهد بود؟ پیشنهاد شما چیست؟

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۳۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۹
0
3
بینظیر است
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۲۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۹
0
1
دوباره اگه تو دزدان کارائیب بازی کنه عالی میشه
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار