بدون عکس یادگاری هم ورزشکاران درمان می‌شوند!
کد خبر: ۲۰۳۲۹۱
تاریخ انتشار: 2021 February 07    -    ۱۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۰
دکتر مهرشاد پورسعید، رئیس کمیته درمان فدراسیون پزشکی ورزشی درباره شرایط بیماران کرونایی توضیحاتی را بیان کرد.

دکتر مهرشاد پورسعید رئیس کمیته درمان فدراسیون پزشکی ورزشی در پی درگذشت مهرداد میناوند و علی انصاریان ۲ پیشکسوت فوتبال کشورمان گفت: فدراسیون پزشکی ورزشی خانه تمام ورزشکاران حرفه‌ای و غیر حرفه‌ای است.

توصیه می‌کنم ورزشکاران هر زمان که احساس کردند نشانه ای از بیماری دارند با فدراسیون پزشکی ورزشی تماس برقرار کنند. دکتر غلامرضا نوروزی رئیس و دکتر اردیبهشت دبیر فدراسیون پزشکی ورزشی در خدمت ورزشکاران هستند. فدراسیون پزشکی ورزشی علاوه بر اینکه خانه ورزشکاران محسوب می‌شود به دنبال ارتقای سلامت آن‌ها نیز است.

واکنش جدید فدراسیون پزشکی ورزشی به کرونای ورزشکاران

او ادامه داد: تعدادی از ورزشکاران مبتلا به کرونا بودند که بدون اینکه با آن‌ها عکس یادگاری گرفته شود تحت نظر پزشکان درمان شدند. با تمامی ورزشکاران المپیکی تماس تلفنی برقرار کردیم.

یک فرم ارزیابی وجود دارد که شرایط ورزشکاران در آن درج شده است. تست‌های لازم گرفته شده است. اگر در این میان شکی وجود داشته باشد سی تی اسکن انجام می شود.بهتر است ورزشکاران و افراد برای درمان نزد پزشک بروند چرا که ویزیت و مشاوره‌های تلفنی زیاد خوب نیست و بهتر است یک بیمار توسط پزشک به صورت حضوری ویزیت شود.

پور سعید افزود: هر علامتی از جمله گوارشی، تنفسی، عضلانی یا ... در فرد دیده شد، آن شخص باید به پزشک مراجعه کند و ویزیت شود. هر موقع شخص احساس بیماری کرد به پزشک مراجعه کند تا ابتدا تست کرونا از او گرفته و بر اساس آن قضاوت شود که بیمار نیاز به بستری دارد یا خیر. رعایت شیوه نامه های بهداشتی کم شده و برخی از افراد اعلام کردند ماسک خوب نیست. اگر مردم رعایت کنند بیماری کمتر می‌شود. در یک برنامه تلویزیونی چرا نباید ماسک زده شود؟ در باشگاه‌های ورزشی چرا شیوه نامه های بهداشتی رعایت نمی‌شود؟ آمار فوتی‌ها بسیار است.

خیرورزشی

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار