دلیل جالب قطع همکاری برند معروف با مدل چینی
کد خبر: ۲۰۲۷۵۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2021 February 01    -    ۱۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۰
شانگ شریک سابق وی، تأکید کرد که این موضوع ویژه و بسیار غم‌انگیز است. او از طریق شبکه اجتماعی «وبیو» تأیید کرد که وی بیش از یک سال در ایالات متحده اقامت داشته است تا از دو روح کوچک بی گناه مراقبت کند.

قطع همکاری برند معروف با بازیگر چینی به خاطر طلاق

قطع همکاری برند معروف با بازیگر چینی به خاطر طلاقاختصاصی «تابناک با تو»؛ «ژنگ شوآنک»Zheng Shuang بازیگر زن چینی سریال‌های تاریخی از شریک زندگی‌اش جدا شد و از نگهداری دو فرزندش که از مادر جایگزین متولد شده بودند شانه خالی کرد. پس از انتشار این خبر برند تجاری «پرادا» همکاری‌اش را با این بازیگر چینی قطع کرد.

«پرادا» اعلام کرد که همه همکاری‌هایش را (بدون استثناء) با این بازیگر چینی که در تبلیغات تجاری برند جهانی به مناسبت سال نو شرکت کرده بود قطع کرده‌است و البته برند در ابتدا دلیلی که آن را وادار به اتخاذ این تصمیم کرده را توضیح نداد.

پس از انتشار خبر جدایی «ژنگ شوانگ» و رها کردن دو فرزندش، این بازیگر با انتقادات گسترده‌ای در فضای مجازی رو برو شد. این زوج پس از تولد دو فرزندشان از مادر جایگزین آمریکایی و به دلیل خیانت آقای «شانگ هنگ» همسر ژنگ از هم جدا شدند.

قطع همکاری برند  معروف با مدل چینی به خاطر «بد بودن» در زندگی مشترک

چین از سال 2001  استفاده از رحم اجاره‌ای را ممنوع کرده است، اما مردان ثروتمند چینی گاهی اوقات مبالغ زیادی به زنان خارج از کشور می پردازند تا فرزندانشان را به دنیا بیاورند.

روز چهارشنبه، حزب حاکم کمونیست اظهار داشت که این بازیگر زن به هیچ وجه بی گناه نیست و او را به سوء‌استفاده از یک روزنه قانونی برای پوشش هزینه های بارداری به نفع دیگران در خارج از کشور متهم کرد.

شانگ شریک سابق وی،  تأکید کرد که این موضوع ویژه و بسیار غم‌انگیز است. او از طریق شبکه اجتماعی «وبیو» تأیید کرد که وی بیش از یک سال در ایالات متحده اقامت داشته است تا از دو روح کوچک بی گناه مراقبت کند.

این پرونده باعث ایجاد یک جنجال در شبکه های اجتماعی شده‌است، زیرا برخی از کاربران بازیگر زن را به «بد بودن» متهم کردند، در حالی که برخی دیگر خیانت همسر سابق او را مسئول پایان دادن به این رابطه دانستند.

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۲۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۴
1
1
در هر صورت مشکلشان هرچی هست به ربطی ندارد . ولی تا حالا چینی به این خوشگلی ندیده بودم. مگه میشه مگه داریم
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار