چهره خواننده مشهور زن در مراسم VMA بدون ذره ای آرایش
کد خبر: ۲۰۲۵۱۲
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: 2021 January 29    -    ۱۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۰
آلیشیا کیز بدون آرایش را در مقاله زیر حتما بخوانید. آلیشیا کیز خواننده مشهور آمریکایی است. ستاره‌ها همیشه سعی می‌کنند بدون آرایش از خانه بیرون نیایند شکار این لحظه‌ها برای عکاسی بسیار پر هیجان برای کسانی است که می‌خواهند ستاره مورد علاقه خود را بدون آرایش ببینند.

چهره خواننده مشهور زن در مراسم VMA بدون ذره ای آرایش

چهره خواننده مشهور زن در مراسم VMA بدون ذره ای آرایش«تابناک با تو» - آلیشیا کیز بدون آرایش را در مقاله زیر حتما بخوانید. آلیشیا کیز خواننده مشهور آمریکایی است. ستاره‌ها همیشه سعی می‌کنند بدون آرایش از خانه بیرون نیایند شکار این لحظه‌ها برای عکاسی بسیار پر هیجان برای کسانی است که می‌خواهند ستاره مورد علاقه خود را بدون آرایش ببینند. برای آشنایی بیشتر با آلیشیا کیز بدون آرایش با ما  همراه باشید.

در ماه می امسال، خواننده مشهور الیشیا کیز در بیانیه‌ای اعلام کرد که در راستای توقف در برآورده کردن انتظارات اجتماعی و نشان دادن چهره اصلی اش، دیگر از لوازم آرایش استفاده نمی‌کند. الیشیا در بخشی از صحبت هایش نوشته بود:”من احساس می‌کنم بیش از همیشه احساس قدرت، آزادی و حتی زیبایی دارم.

چهره خواننده مشهور زن در مراسم VMA بدون ذره ای آرایش

من از خدا می‌خواهم که این یک انقلاب باشد. چرا که من نمی‌خواهم همه چیز را بپوشانم، نه صورتم را، نه ذهنم را، نه روحم، نه افکارم، نه رویاهایم و نه تلاش هایم و نه احساساتم. هیچی! ”

اگر فکر می‌کنید او برای شرکت در مراسم پر زرق و برقی مانند VMA، استثنا قائل شد، اشتباه می‌کنید. چرا که الیشیا کیز با صورت کاملا طبیعی و بدون حتی ذره‌ای لوازم آرایش در مراسم یکشنبه شب شرکت کرد و او هنگام قرار گرفتن روی سن برای اهدای جایزه بهترین موزیک ویدئو نیز چهره اش را تغییر نداد و به مناسبت ۵۳امین سالگرد سخنرانی “من رویایی دارم” مارتین لوتر کینگ، یک شعر دکلمه کرد.

چهره خواننده مشهور زن در مراسم VMA بدون ذره ای آرایش

البته او خاطر نشان کرد که با وجود آنکه او چهره بدون آرایش را انتخاب کرده، بدین معنی نیست که او برضد استفاده از لوازم آرایش است.

پرشین وی

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۱۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۰
2
0
سبزه ها و سیاه ها بدون آرایش به اندازه سفید ها و زردها تفاوت نشون نمیدن
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۳۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۰
1
1
بله دقیقاً بدو آرایشه ! لابد من هم انشتین هستم.
BILLIE EILISH
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۱۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۱
0
0
بیلی آیلیش 1000000000000000000000000 برابر از این زاقارت بهتره تازه بدون ارایش
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار