ویلای میلیاردی یک مسئول تخریب شد
کد خبر: ۲۰۲۳۸۸
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: 2021 January 27    -    ۰۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۰:۵۰
دادستان شهرستان فیروزکوه از تخریب دو ویلای میلیاردی متعلق به دو مسئول سابق و فعلی خبر داد.

دادستان شهرستان فیروزکوه از تخریب دو ویلای میلیاردی متعلق به دو مسئول سابق و فعلی خبر داد.

در حالیکه قرار بود از صبح امروز دو ویلای غیر مجاز مربوط به برخی مقامات مسول فعلی و پیشین در فیروزکوه تخریب شود ممانعت و حضور در محل این افراد مانع اجرای حکم قضایی تخریب شد به شکلی که دادستان فیروزکوه شخصا برای اجرای حکم تخریب در محل حاضر شد.

رضایى، دادستان عمومى و انقلاب شهرستان فیروزکوه از تخریب دو ویلاى غیرمجاز میلیاردى منتسب به دو نفر از مسئولان سابق و فعلى به مساحت ٥ هزار متر مربع با ورود دادستانى خبر داد.

دادستان عمومى و انقلاب فیروزکوه خاطرنشان کرد: با توجه به تصرف حریم رودخانه در پى ساخت دو ویلاى غیرمجاز، رسیدگى به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وى تصریح کرد: در نهایت با ورود دادستانى و علیرغم ممانعت‌هایى که در مسیر اجراى حکم قضائى وجود داشت، دو ویلاى مذکور تخریب شدند و حریم و بستر رودخانه آزادسازى شد.

رضایى اظهار کرد: همچنین در راستاى رفع تصرف از حریم و بستر رودخانه، ٢٦ مورد ساخت و ساز غیرمجاز تخریب و ٥ هکتار از اراضى بستر و حریم رودخانه آزادسازى شد.

دادستان عمومى و انقلاب فیروزکوه تاکید کرد: دستگاه قضایى در راستاى اجراى قانون هیچ خط قرمزى نخواهد داشت و هر شخصى که از قانون تخطى کند قطعا با برخورد قاطع مواجه خواهد شد.

تسنیم

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
-
|
۰۸:۴۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۹
0
5
چه کسانی اجازه ساخت را به این دو نفر دادن محیط زیست شهرداری شورای شهر .....
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۲۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۹
0
4
اينگونه افراد با ساخت و سازهاي غير مجاز و به دنبال آن تخريب ساختمان شان ، عامل هدر رفت مصالح ساختماني و آلودگي محيط زيست نيز مي شوند كه مي بايست در مجازات هايشان لحاظ گردد .
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۵۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۹
0
5
برفرض صحت اصل خبر این ویلاها برا صاحبان شون پول خرد توی جیب شون هم نبوده.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار