تخریب۴۳ویلای میلیاردی در ملارد
کد خبر: ۲۰۲۲۷۹
تاریخ انتشار: 2021 January 26    -    ۰۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۰
دادستان عمومی و انقلاب ملارد از تخریب ۴۳ویلای میلیاردی در خوشنام ملارد خبر داد و گفت:در همین راستا ۵ هکتار از اراضی آزادسازی شد.

جواد جبله عصر دوشنبه در حاشیه اجرای حکم تخریب ویلاهای غیرمجاز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه برخی زمین خواران و دلالان اقدام به خرید و فروش زمین‌های کشاورزی در این منطقه می‌کنند اظهار داشت: یکی از جرایم اقتصادی که به طور جدی مورد توجه قرار گرفته، موضوع مهم و اساسی تغییر کاربری‌ها است که با آن به طور جدی برخورد خواهد شد.

دادستان عمومی و انقلاب ملارد از تخریب ۴۳و یلای میلیاردی در خوشنام ملارد خبر داد و گفت: در همین راستا ۵ هکتار از اراضی آزادسازی شده است.

وی عنوان داشت: مأمورین جهاد کشاورزی در راستای تبصره ۲ ماده ۱۰ مکلف هستند که راسا نسبت به قلع و قمع تمام بناهای ساخته شده در اراضی کشاورزی و باغ‌ها اقدام کنند و در این خصوص همه مصمم هستند با ساخت و سازهای غیر مجاز به طور جدی برخورد کنند.

جبله در ادامه یکی از عوامل تبدیل اراضی کشاورزی را سرعت افزایش قیمت و ارزش افزوده بالا دانست و اظهار داشت: به خاطر دست اندازی و سودجویی زمین خواران هم اکنون شاهد این تخریب‌ها و ساخت و سازهای غیر مجاز هستیم.

مهر

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار