چهره زخمی نوجوان به تقلید از جوکر همه را به وحشت انداخت
کد خبر: ۲۰۲۱۹۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2021 January 25    -    ۰۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۰
نوجوانی ایتالیایی با تقلید از لبخند جوکر صورت دوست خود را به طرز وحشتناکی زخمی کرد.

در یک حادثه عجیب، دختر نوجوانی وارد بیمارستانی در شهر میلان ایتالیا شد که زخم‌های عجیبی روی صورتش بود. دو زخم عمیق در گوشه‌های دهان به سمت گوش‌های او ایجاد شده بود که صورت او را پوشانده بود.

این اقدام فاجعه بار از سوی یک نوجوان کمی بزرگتر از این دختر، که دوست او است، به بهانه تلاش برای شبیه شدن به شخصیت معروف جوکر صورت گرفته است.

چهره زخمی نوجوان به تقلید از جوکر همه را به وحشت انداخت

جزئیات این حادثه نشان می‌دهد که یک فرد نوجوان و دختر می‌خواستند مانند جوکر ظاهر شوند، اما این چالش فاجعه بار با انتقال دختر ۱۴ ساله اهل میلان به بیمارستان پس از آسیب دیدگی عمیق لب پایان یافت.

نوجوانی که این حادثه را رقم زد خود ۱۷ ساله است و در این خصوص گفت: ما این آزمایش را انجام دادیم تا تحمل خود را در برابر درد جراحات متوجه شویم و قرار بود دوستم همان زخم‌ها را به من وارد کند. اما مجبور شدیم او را به دلیل شدت دردی که احساس می‌کرد به سرعت به بیمارستان منتقل کنیم.

پس از ورود به بیمارستان، این دختر و پسر به بازرسان پلیس گفتند که در خیابان مورد حمله قرار گرفته‌اند که منجر به جراحت شده است و این داستانی است که محققان آن را باور نمی‌کنند و سرانجام اعتراف کردند که خود این زخم‌ها را ایجاد کرده اند و تلاش برای تقلید از لبخند کنایه آمیز شخصیت معروف جوکر بوده است.

تحقیقات پلیس برای درک آنچه واقعاً اتفاق افتاده و اتخاذ اقدامات مناسب درباره این دو نوجوان همچنان در جریان است.

باشگاه خبرنگاران

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۳۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۶
0
1
ریتینگ فیلمها رو برای همین میذارن که هر بچه ای هر فیلمی نبینه
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار