چهره جنجالی حمله به کنگره پشیمان شد
کد خبر: ۲۰۲۱۳۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2021 January 24    -    ۰۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۹:۳۶
وکیل یکی از چهره‌های جنجالی حمله به کنگره گفت، او پشیمان است که فریب حرف‌های رئیس جمهور سابق آمریکا را خورد و دست به این اقدام زد.

«آنتونی چنسلی» از چهره‌های جنجالی حمله اخیر به کنگره آمریکا گفته است، فریب «دونالد ترامپ» رئیس جمهور سابق این کشور را خورده بود.

به نوشته پایگاه خبری «هیل»، وکیل جنسلی به نقل از این عامل حمله به کنگره گفت: «او بسیار بسیار پشیمان است، نه فقط به این دلیل که فریب رئیس جمهور را خورد بلکه به این دلیل که چنین فریبی او را در موقعیتی قرار داد که تصمیمی گرفت که نباید آن را اتخاذ می‌کرد».

این وکیل آمریکایی افزود: «بیایید این نوار را دوباره پخش کنیم. بیایید ماه‌ها دروغ و ادعای غلط و تفکرات هراس‌انگیز و سخنرانی‌های به‌شدت مبالغه‌آمیز رئیس جمهورمان را پخش کنیم که هدفش ایجاد التهاب، خشم و انگیزش بود».

او در ادامه گفت: «آنچه واقعاً جالب است، این حقیقت است که رئیس جمهور ما از نقطه نظر سابقه عمومی (غیرمحرمانه)، به عنوان رئیس جمهور این افراد را دعوت کرد با او به کنگره بروند».

چنسلی که لقب «شمن کیو اِنان» را به خود داده است، پیش‌تر از طریق وکیل خود از ترامپ درخواست کرده بود وی را مورد عفو قرار دهد. در همین راستا وکیل چنسلی مدعی شد این هوادار ترامپ به طور مسالمت‌آمیز دست به اعتراض زده است و خود را به مقامات قضایی تحویل داده است و به همین دلیل باید از سوی ترامپ مورد عفو قرار گیرد.

طبق تئوری توطئه کیو انان که در میان گروه‌های راست‌گرای افراطی در آمریکا طرفدار دارد، دولتی مخفی در آمریکا وجود دارد که هدفش مقابله با دولت ترامپ است. این تئوری می‌گوید ترامپ در تلاش است نیروهای شر حزب دموکرات را برملا کند.

چند دادستان آمریکایی پیش‌تر در نامه‌ای به یک قاضی این کشور درخواست کرده بودند چنسلی را که از حامیان تئوری توطئه «کیو اِنان» محسوب می‌شود، تحت پیگرد قرار دهد. این دادستان‌های فدرال در نامه خود یادداشتی از وی خطاب به مایک پنس را ضمیمه کرده‌اند که در آن نوشته شده: «عدالت در راه است، فقط مسئله زمان مطرح است».

چهره جنجالی حمله به کنگره پشیمان شد

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۵۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۶
2
8
این موضوع نشان می دهد در جهت موافق یا مخالف یک سیاستمدار نباید گام برداشت باید زندگی خودمان را انجام دهیم وازسیاستمدار فاصله بگیریم چون سیاستمدار در صورت پیروزی یا شکست اتفاقی برایش نمی افتد اتفاق برای مردم عادی می افتد که جوگیر می شوند و حرکتی را انجام می دهند
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار