چرا باید ماست خانگی را جایگزین ماست کارخانه ای کنیم؟
کد خبر: ۲۰۱۸۵۴
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: 2021 January 21    -    ۰۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۲

ماست  از زمان باستان ، توسط انسان مصرف می شده است. از آنجا که ماست از مشتقات شیر است، حاوی بسیاری از مواد مغذی و مقوی مفید می باشد و خوردن منظم آن می تواند جنبه های مختلف سلامتی شما را تقویت کند و خطر ابتلا به بیماری های قلبی و پوکی استخوان را کاهش دهد و همچنین ماست به مدیریت وزن کمک می کند.

ماست این محصول لبنی محبوب با تخمیر باکتری های شیر تهیه می شود. این باکتری ها لاکتوز ( قند طبیعی موجود در شیر ) را تخمیر می کنند و این فرآیند باعث تولید اسید لاکتیک می شود و به ماست طعم و بافت بی نظیری می بخشد.

چرا باید ماست خانگی را جایگزین ماست کارخانه ای کنیم؟

در سال های اخیر چه اتفاقی برای ماست کارخانه ای افتاده است؟

متاسفانه بیشتر مارک های تجاری ماست کارخانه ای ، حاوی مواد  افزودنی مانند شکر، نشاسته، پالم ، نگهدارنده ها و.... هستند. این ماست ها بر خلاف تبلیغات و ظاهرشان برای سلامتی انسان مفید نیستند و اکثر آنها فقط حاوی مقدار کمی از پروبیوتیک ها هستند. متاسفانه ماستی که از سوپر مارکت ها خریده و مصرف می کنید ممکن است به اندازه تصور شما برای سلامتی مفید نباشد.

در حالت ایده آل " ماست خوب " باید حاوی شیر گاو و همچنین حاوی پروبیوتیک کافی بوده و عاری از هرگونه مواد افزودنی باشد.

روشی ساده و ارزان برای تهیه ماست خانگی:

ماست خانگی برای نجات است. وقتی ماست خود را درست می کنید کیفیت مواد را کنترل خواهید کرد و جدا از رضایت و اطمینان خاطر ، تهیه آن بسیار ارزان تر از ماست های خریداری شده در فروشگاه ها تمام می شود.

شاید شما تا به حال به این فکر نکرده اید که ماست خود را در خانه درست کنید چرا که طبق روش مرسوم جوشاندن شیر، همزدن آن، سرد شدن شیر و پتو پیچ کردن ظرف کاری بسیار پر دردسر و پر زحمت می باشد اما امروزه تهیه ماست در خانه بسیار آسان شده است شما می توانید با استفاده از  ماست ساز خانگی پونته)کلیک کنید) به راحتی ماست سالم و ارگانیک برای خانواده خود تهیه نمایید.

ماست ساز پونته برای اولین بار در ایران ساخته شده و  از کیفیت قابل توجهی برخوردار می باشد و دارای مناسب ترین قیمت نیز هست و شما میتوانید با ساده ترین و راحت ترین شکل ممکن و بدون نیاز به جوشاندن شیر با هر طعم و ترکیبی که دوست دارید در خانه ماست درست کنید فقط کافی است شیر سرد را در دستگاه ریخته، چند قاشق ماست به آن اضافه کرده و به مدت 8 ساعت دستگاه را روشن کنید.

 

کارکرد با این وسیله بسیار آسان است و فقط آنچه شما نیاز دارید  ماست ساز خانگی پونته(کلیک کنید) ، مایه ماست با کیفیت و شیر است و دیگر لازم نیست نگران جوشاندن شیر، پتو پیچ کردن ظرف شیر و شستن ظروف باشید.

 

همانطورکه میدانیم بدون استفاده از دستگاه ماست ساز هم می شود ماست درست کرد ولی با استفاده از دستگاه تهیه ماست آسان تر و مطمئئن تر خواهد بود و ما می توانیم در وقت و هزینه های اضافی صرفه جویی کنیم و با خیال راحت بهترین ماست دلخواه خانواده خود را تهیه نماییم یعنی ماست سلامت و ارگانیک با ماست ساز خانگی پونته(کلیک کنید) که هم خوش طعم تر و هم ارزانتر است.

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۰۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۲
0
4
یه المنت داره که شیر رو توی دمای ولرم نگه میداره یه جوری میگه در کشور ساخته شده انگار ماشین تسلا ساخته
پاسخ ها
ناشناس
| |
۰۲:۲۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۴
چقدر راحت همو خراب میکنیم. بیماریم به خدا.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۰۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۴
0
0
چرا باید ماست خانگی را جایگزین ماست کارخانه ای کنیم؟ جون دستگاهمان را بفروشیم
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار